Skocz do zawartości

wyłącznik do taśmy led


medmar

Recommended Posts

Witam 

Z góry przepraszam za tak błahe pytanie, ale nie znam się na tym, a w dużych sklepach gdzie kupowałem wyposażenie do oświetlenia jest tyle pseudo-fachowców, że każdy mówi co innego. Chciałbym oświetlić ledami swoją szafę przesuwną i pytanie czy mogę wykorzystać do tego wyłącznik kołyskowy dwubiegunowy (ON/OFF/ON) jak na zdjęciu w załączniku? chciałbym 1 pasek umieścić pod lustrem, a drugi na szafie w ten sposób, aby się świecił albo 1 albo oba naraz. Z góry dziękuję za odp i wszelkie sugestie 

wylacznik.JPG

Link do komentarza

Może łatwiej będzie użyć dwóch wyłącznikow krańcowych? Domkniesz szafę krańcówka wyłączy ledy, otworzysz to zaświeci.

 

Do tego zaopatrz się w porzadny zasilacz. 

 

Zanim coś kupisz pisz tutaj wszystkie dane, te o które pyta Retro, bo widzę, że kompletnie nie znasz tematu. 

 

To nie są światełka jak na choinkę.

Link do komentarza
11 godzin temu, medmar napisał:

 

wylacznik.JPG

 

Ten te nie wygląda najładniej :D

Krańcówek jest taki wybór, że coś udałoby się może znaleźć.

Można zastosować czujkę ruchu. Może w tym kierunku

Dzisiaj możliwości wiele.

 

Poza tym, świecenie osobno jednego paska, osobno dwóch - po co w szafie takie kombinacje?

Te ledy i tak będą raczej w listwie alu, więc oświetlenie takie sobie, myślę, że spokojnie mogą świecić od razu wszystkie.

 

Link do komentarza

dziękuję wszystkim za udział w dyskusji i chęć pomocy :)

 

co do oświetlenia to czujnika ruchu nie brałem pod uwagę, a to dlatego, że oświetlenie nie ma być w szafie tylko na niej. Jak będę w domu to faktyczne postaram się wrzucić jakieś zdjęcie, będzie dużo łatwiej. Chodzi o to, że chciałbym doświetlić pokój, a nie półki w szafie po otwarciu drzwi. Dlatego listwy aluminiowe w kształcie litery L chce umieścić na szafie, aby dawały dodatkowe światło na pokój, a oprócz tego dodatkowy pasek umieścić przy lustrze na 1 drzwiach przesuwnych (to już bardziej dekoracyjnie). W sumie to wychodzą 2 paski po 2m

 

 

Link do komentarza

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się
  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Darmowy poradnik budowlany raz w tygodniu na Twój e-mail

  • Najnowsze posty

    • To moja instalacja wydaje mi się ze to typ zamknięty choć kompletnie na tym się nie znam. Kocioł na węgiel znika chcę przejść na zasilenie lpg z Gaspolu i pytam o kotły bo dostałem 2 opcje -kocioł gazowy firmy Termet: Gold Plus II 20 + Termet SG Plus 120 + regulator Termet ST-292 v3 + czujnik temp. zewn -VIESSMANN Vitodens 100-W B1HF + 100 litrów zasobnik na ciepłą wodę oczywiście mogę wybrać co innego stąd mój post by poznać opinie większej ilości osób. zasobnik wody ACV SMART 210 litrów wymiennik stal nierdzewna to moj pomysł wydaje mi się ze jest całkiem oki ale co do kotłów to brak pomysłu.  
    • A jaka ta "podłoga' jest teraz? Z czego zrobiona?
    • Jak nie planujesz izolacji od ziemi, czyli jak masz ściany piwnicy nieocieplone, to w miarę wyrównywnujesz powierzchnię, kładziesz folie budowlaną, wywijasz ją na wysokość docelowej wylewki, kładziesz rurki takie najlepiej pół cala dzieląc całą powierzchnię np na 3 części lub na 4. Pozimujujesz je za pomocą kupek z betonu. Po zastygnięciu wylewasz beton B20 lub B25, rozprowadzasz łatą i gotowe. Pracę możesz podzielić na te części, które są odgrodzone rurkami, będzie Ci łatwiej zaciągać. Potem w zależności od temperatury i wilgotności, a to trzeba organoleptycznie ocenić, zacierasz pacą sttropianową. Przy niskiej wilgotność w granicach 40-50% można to już zacierać po 4-5 godzinach, przy wyższej odpowiednio dłużej, czyli po 6-7 godzinach. Kałdziesz najlepiej płytę styropianową tak, żeby można było na niej stanąć i dostać się do całej powierzchni. Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
    • Po rozejrzeniu sie w temacie, bylo oczywiste, ze tylko frezowy .     Ulatwianie sobie pracy jest bardzo bliskie memu sercu. Nie lubie sie przemeczac . Oczywiscie, nie potrzebuje RR w postaci Makity z filmiku, znalazlam cos takiego: marka Tokachi ale to tylko tak z japonska wyglada.         @animus   Dzieki za troske o moje bezpieczenstwo w czasie pracy z rozdrabniaczem . Jesli chodzi o pilarke, to chyba to nie bedzie akumulatorowa. Zreszta, w tej chwili pilniejszym zakupem jest rozdrabniarka, bo zapasy drewna do kozy powinny wystarczyc do lata.    
    • Oczywiście wiem, że "wylewka zrób to sam" to temat wałkowany 100 razy, a tutoriali jest dwa razy tyle, natomiast moje pytanie jest nieco inne. Chciałbym wyrównać sobie podłogę w piwnicy własnymi siłami. zależy mi na tym aby materiał, którego użyję, był możliwie idiotoodporny. Nie wiem czy zwykły cement taki jest, czy też 21 wiek uraczył nas czymś jeszcze łatwiejszym w użyciu. Nie zależy mi szczególnie na tym aby podłoga nie miała pęknięć (tych estetycznych) ani żeby był to idealny poziom. Ważniejsze jest żeby było równe aniżeli idealnie poziome.    Dobrym przykładem jak ja widzę te różnice jest moje pytanie jakiś czas temu a propos tego jak poradzić sobie z montażem haka w suficie, który był z pełnej cegły, która lubiła się kruszyć. Można było albo - wkładać drewniane listewki rozporowe, papier toaletowy, ślinę i zaklęcia jak to robili nasi dziadowie przez stulecia i być oldskulowym lub - wlać kotwę chemiczną i powiesić na tym słonia   pomyślałem, że może z wylewką cementową vs (tu wstaw coś innego) jest podobnie
  • Popularne tematy

×
×
  • Utwórz nowe...