Skocz do zawartości

wyłącznik do taśmy led


medmar

Recommended Posts

Witam 

Z góry przepraszam za tak błahe pytanie, ale nie znam się na tym, a w dużych sklepach gdzie kupowałem wyposażenie do oświetlenia jest tyle pseudo-fachowców, że każdy mówi co innego. Chciałbym oświetlić ledami swoją szafę przesuwną i pytanie czy mogę wykorzystać do tego wyłącznik kołyskowy dwubiegunowy (ON/OFF/ON) jak na zdjęciu w załączniku? chciałbym 1 pasek umieścić pod lustrem, a drugi na szafie w ten sposób, aby się świecił albo 1 albo oba naraz. Z góry dziękuję za odp i wszelkie sugestie 

wylacznik.JPG

Link do komentarza

Może łatwiej będzie użyć dwóch wyłącznikow krańcowych? Domkniesz szafę krańcówka wyłączy ledy, otworzysz to zaświeci.

 

Do tego zaopatrz się w porzadny zasilacz. 

 

Zanim coś kupisz pisz tutaj wszystkie dane, te o które pyta Retro, bo widzę, że kompletnie nie znasz tematu. 

 

To nie są światełka jak na choinkę.

Link do komentarza
11 godzin temu, medmar napisał:

 

wylacznik.JPG

 

Ten te nie wygląda najładniej :D

Krańcówek jest taki wybór, że coś udałoby się może znaleźć.

Można zastosować czujkę ruchu. Może w tym kierunku

Dzisiaj możliwości wiele.

 

Poza tym, świecenie osobno jednego paska, osobno dwóch - po co w szafie takie kombinacje?

Te ledy i tak będą raczej w listwie alu, więc oświetlenie takie sobie, myślę, że spokojnie mogą świecić od razu wszystkie.

 

Link do komentarza

dziękuję wszystkim za udział w dyskusji i chęć pomocy :)