Skocz do zawartości

przykręcenie boazerii do stależa stalowego


Recommended Posts

Napisano

Jak w temacie.

Potrzebuję przykręcić na suficie miejscami pomiędzy płytami (GK) boazerię drewnianią

Przykręcić muszę do profili stalowych dla płyt GK.

Nie chcę kręcić tymi czarnymi wkrętami a nie mogę znaleźć innych poza srebrnymi z wiertełkiem na końcu, a te z kolei mają płaskie brzydkie łby.

Do rusztu drewnianego przykręcę złotymi do drewna, ale nie wiem czy mogę użyć ich do profila? Może wcześniej nawiercić wiertełkiem fi 2mm?

 

Napisano
56 minut temu, joks napisał:

przykręć na żabki które są stosowane do paneli MDF na te pchełki z płaskimi głowkami

??

Nie kojarzę

Jakaś podpowiedź?

Jakieś foto?

Napisano

Jeszcze wyjaśnij co to te "pchełki z płaskimi główkami"...

Jakby co, to ja wiem :icon_mrgreen: o co chodzi...

 

Napisano
17 minut temu, joks napisał:

obraz.png.d2d2c9d7afcf6074faff62115994a538.pngobraz.png.d1dd43e578119281cbb194ef871329d4.png

taki tego plus że wkrętów nie ma na wierzchu

??

A w jaki sposób to się montuje

To do profila pchełką, a boazeria do czego?

 

Napisano
3 godziny temu, MrTomo napisał:

Aaa, chyba rozumiem.

Nie spotkałem się z tym patentem :D

Ten "patent" jest stary jak świat ale cóż nie wszystko, wszyscy muszą wiedzieć :) 

Napisano
8 minut temu, MrTomo napisał:

No dobrra, a jak zamocować te najbardziej skrajne elementy, przy ścianie?

wkrętem na wylot , i tak będziesz dawał jakieś listwy maskujące

Napisano
54 minuty temu, MrTomo napisał:

No dobrra, a jak zamocować te najbardziej skrajne elementy, przy ścianie?

W najprostszy sposób, małe gwoździe bez łebków. Po wbici małym, okrągłym dobijakiem wbijasz je tak aby sie lekko schowały , drewno jest na tyle elastyczne że zamaskuje te gwoździe. Coś takiego 

i-nitgoz-gwozdzie-tapicerskie-ocynkowane

Ewentualnie możesz miejsca wbijania gwoździ zaszpachlować szpachlą akrylową koloru użytego drewna.

Napisano
1 godzinę temu, joks napisał:

wkrętem na wylot , i tak będziesz dawał jakieś listwy maskujące

Racja

36 minut temu, mhtyl napisał:

W najprostszy sposób, małe gwoździe bez łebków. Po wbici małym, okrągłym dobijakiem wbijasz je tak aby sie lekko schowały , drewno jest na tyle elastyczne że zamaskuje te gwoździe. Coś takiego 

i-nitgoz-gwozdzie-tapicerskie-ocynkowane

Ewentualnie możesz miejsca wbijania gwoździ zaszpachlować szpachlą akrylową koloru użytego drewna.

do profila?

Napisano
3 minuty temu, MrTomo napisał:

do profila?

Myślałem, że masz stelaż drewniany.

To spokojnie możesz zastosować klej montażowy w tubie, takiej jak silikony się pakuje.

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się
  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Darmowy poradnik budowlany raz w tygodniu na Twój e-mail

  • Najnowsze posty

    • Witam wszystkich forumowiczów!   Mam stary budynek, w którym ściany zewnętrzne są już ocieplone, ale dach pozostaje nieocieplony i przez niego ucieka dużo ciepła. Planuję na wiosnę ocieplić dach od góry styropianem EPS 100 (styropian dach/podłoga) o łącznej grubości 23 cm. Dach jest płaski z lekkim nachyleniem, powierzchnia około 100 m², pokryty papą, która zachowała się w całkiem dobrym stanie – nie jest uszkodzona, nie planuję jej zrywać, tylko oczyścić i zostawić jako podłoże.Na styropianie ma być położona papa termozgrzewalna (jedna lub dwie warstwy). Montaż styropianu będę wykonywał samodzielnie (klejenie + kołkowanie), a papę zgrzewalną zlecić fachowcowi, który się na tym zna.Mam kilka wątpliwości i pytań – bardzo proszę o Wasze opinie na podstawie doświadczeń: 1. Grubość i układanie styropianu: Czy lepiej położyć jedną warstwę 23 cm, czy podzielić na dwie warstwy (np. 11 cm + 12 cm) układane na mijankę? Wiem, że dwie warstwy lepiej eliminują mostki termiczne, ale to więcej pracy. Pomijając aspekt czasu i wysiłku – czy takie rozwiązanie naprawdę ma sens i daje zauważalną różnicę w izolacyjności?   2. Montaż i mocowanie styropianu: Dach nie będzie dodatkowo obciążony (tylko papa na wierzchu, bez chodzenia czy tarasu), ale ważne jest solidne mocowanie, żeby wiatr nie oderwał warstw. Planuję kleić styropian (klejem bitumicznym lub poliuretanowym) + kołkować.Dla grubości 23 cm – jakie kołki polecacie? Czy wystarczą o długości ok. 30 cm (żeby wystawały trochę w podłoże betonu)? Czy lepiej stosować metodę z otwornicą – wyciąć otwór w styropianie, włożyć kołek, a potem zatkać wyciętym krążkiem (żeby kołek nie wystawał i nie tworzył mostka)? Jeśli dwie warstwy: Czy wystarczy kołkować tylko dolną warstwę (do podłoża), a górną tylko przykleić do dolnej? Czy kołki muszą przechodzić przez obie warstwy dla lepszej stabilności?   3. Warstwa separacyjna na styropianie pod papę: Czytałem różne opinie – jedni polecają geowłókninę polipropylenową (200-300 g/m²) jako ochronę przed wysoką temperaturą palnika i separację, drudzy grubą folię PE (0,2 mm). Geowłóknina wydaje mi się lepsza (przepuszcza parę, nie topi się tak łatwo). Czy zgadzacie się, że geowłóknina to najlepsze rozwiązanie w takim przypadku, czy polecacie coś innego (np. folię PE)?
    • Zupełnie nie mam pojęcia gdzie to pęknięcie Od strony grzejnika? od strony zasilania? na korpusie zaworu?
    • Cześć, jak samodzielnie zabezpieczyć lekkie pęknięcie na rurce z termostatem? Jest to mikroskopijne pęknięcie bo moze z kropla dziennie sie wydostaje:)   Zalaczam zdjęcie, do lepszego nie mam dostępu. Ps. Pęknięcie jest na ten najszersze części 
    • Komentarz dodany przez Tomek: zdecydowanie odradzam.
    • Hurtownia budowlana: OLI - Tomasz Kraska Województwo: lubelskie Miasto: Puchaczów Pełny opis hurtowni pod adresem: https://budujemydom.pl/hurtownie-budowlane/lubelskie/oli-tomasz-kraska
  • Popularne tematy

×
×
  • Utwórz nowe...