Skocz do zawartości

Recommended Posts

Witam sprawa wyglada tak, kuzynowi ktoś zawalił sciane a dokladniej mowiac ktos zle zagruntowal i szpachle z farba mozna skrobac szpachelką. Jako ze kuzyn nie ma kasy na poprawki wział mnie, ja jestem amatorem ale cos tam w zyciu wykonałem dla siebie. Na zdjeciu widac jak wyskrobalem odpadajace platy i teraz plan mam taki

1) oczyscic sciane z pylu i zagipsowac wieksze dziury i nierownosci
2) po odczekaniu 24h gotowa gladzia szpachlowa przeleciec calosc
3) po kolejnych 24h farba gruntujaca
4) po kolejnych 24h malowanie

moje pytanie czy szpachlowac tak jak jest czy zeskrobac reszte szpachli z farba do linii prostej bo teraz to wyglada jak fala dunaju

i drugie pytanie jak zrobic efekt zeby nie bylo widac ze cos tam sie dzialo na tej sciane, czy wystaczy pomalowac cala sciane dwa razy i bedzie ok?, chodzi zeby nie bylo widac linii miedzy "stara farba" a ta sama kolejny raz nalozona obok

dziekuje

 

518ef6b8e40a8e652f2fec8555b25ee4_orig.jp

Link do komentarza

Opukać ścianę, co ma odlecieć to odleci. Potem uzupełniamy, większe ubytki szpachlujemy. Można zastosować farbę białą 2w1 czyli z gruntem. Ja tak zrobiłem na powłoce olejnej i o dziwo - powstała super warstwa kontaktowa. Ściana po wyschnięciu przypominała tablicę umytą z kredy po lekcji matematyki :)

Grunt na tej Twojej ścianie jest potrzebny dla ograniczenia chłonności podłoża i stabilizacji.

Link do komentarza
  • 3 tygodnie temu...

Szanowni Państwo,