Urszula Rusłan Napisano 30 kwietnia 2018 #1 Napisano 30 kwietnia 2018 Witajcie Kochani i proszę pomóżcie!!! Na wiosnę 2017r. zakupiłam kostkę brukową AKROPOLIS 6 MIKROFAZA GRAFIT w Betoniarni Kaczmarek Piotr Kaczmarek w SIEDLISZOWICACH 67, 42-425 KROCZYCE. Producentem zakupionej przeze mnie kostki w/w Betoniarni jest Firma KOST – BET Sp. z. o. o Sp. komandytowa Ul. Gościnna 1 Aleksandria 42 – 274 Konopiska. W ciągu niespełna dwóch miesięcy od wyłożenia (lipiec) kostka zaczęła się wykruszać na powierzchni i na brzegach na powierzchni kostki powstawały liczne odpryski i ubytki, a jej kolor jest niezgodny z zamówieniem. Pomimo złożonego pisma reklamacyjnego zarówno do sprzedawcy jak i producenta REKLAMACJA ZOSTAŁA NIEUWZGLĘDNIONA. Po ponownym odwołaniu z mojej strony zarówno do sprzedawcy jak i producenta kolejny raz nie zostało nic zrobione, by wymienić wadliwy produkt. Obecnie po zimie kiedy kostka nie ma jeszcze nawet roku (a producent daje na nią 6 lat GWARANCJI!!!!!!!!!!!!!!) UBYTKI SIĘ POGŁĘBIŁY! W kostce pojawiły się nowe zagłębienia (tzw. Dziury), i odpryski na krawędziach i w środku, nie mówiąc już o tym, że kolor płowieje. W takim tempie to nawet nie chcę myśleć co będzie za rok, a co dopiero mówić tu o GWARANCJI PRODUCENTA NA JEGO WYRÓB!!!!!!!!!! Widać PRODUCENT I DYSTRYBUTOR NIE SZANUJĄ KLIENTA WCISKAJĄC MU BUBEL!!!!!!!!!!! I NIE REAGUJĄ NA REKLAMACJE . Proszę, pomóżcie, gdzie szukać pomocy i sprawiedliwości???? Pozdrawiam Was Urszula
Inron Napisano 30 kwietnia 2018 #2 Napisano 30 kwietnia 2018 Po pierwsze musisz mieć deklarację na wbudowany materiał. Po drugie oddaj kostkę do laboratorium i zbadaj jej nasiąkliwość i mrozoodporność. Po Twoim opisie uważam że te parametry nie są prawidłowe w tej dostawie kostki. Producent pewnie jest słaby i udaje że robi dobrą kostkę. Jeżeli potrzebujesz konkretniejszych informacji to pisz śmiało
Urszula Rusłan Napisano 1 maja 2018 Autor #3 Napisano 1 maja 2018 Witaj ☺️. Bardzo dziękuję za Twoją poradę i szybką pomoc. Kostki do "zbadania" zabrał podczas "kontroli" przedstawiciel z Kost - Betu ( w 2017r. - wrzesień) i do chwili obecnej nie mam wyników ekspertyzy kostek. Dlatego masz rację muszę chyba sama dać je do ekspertyzy. Czy możesz mi podać kilka adresów takich laboratoriów, bo ja się nie orientuję gdzie mogę to zrobić. Poradź mi proszę co mogę jeszcze zrobić, oprócz napisania kolejnych pism odwoławczych i reklamacyjnych do producenta i sprzedawcy? A kostka zaczyna się coraz bardziej wykruszać!!!!!!!!! Będę mega wdzięczna
Inron Napisano 1 maja 2018 #4 Napisano 1 maja 2018 Co do badań to proponuję akredytowane laboratorium - będzie drogo ale wyniki są nie do podważenia przez zakładowe laboratorium jakim pewnie kost-bet dysponuje :) Myślę że trzeba napisać po prostu porządne pismo. Sprzedawca jest pośrednikiem więc uderzanie w niego nic nie da, trzeba bezpośrednio uderzyć w Kost-bet. Jeżeli chcesz mogę spróbować stworzyć Tobie takie pisemko - tylko to nie będzie od ręki po pierwsze, a po drugie musiała byś mi wysłać całą dotykczasową korespondencję z tą firmą bo nie ukrywam że chciałbym wiedzieć co wcześniej pisałaś i co w stosunku do nich jeszcze można napisać.
Elfir Napisano 4 maja 2018 #5 Napisano 4 maja 2018 (edytowany) Masz prawo wystąpić z powództwem cywilnym do Sadu Cywilnego o niezgodność towaru z umową. Edytowano 4 maja 2018 przez Elfir (zobacz historię edycji)
żabka Napisano 20 lipca 2018 #6 Napisano 20 lipca 2018 sądzić się za kostkę to trochę przesada... ale ja to bym się chciała dowiedzieć o to laboratorium. Jakie są mniej więcej koszty?
Recommended Posts
Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować
Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz
Utwórz konto
Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!
Zarejestruj nowe kontoZaloguj się
Masz już konto? Zaloguj się.
Zaloguj się