Skocz do zawartości

Drzwi niby markowe a to pułapka!!!


Recommended Posts

Napisano

Mam dzrzi wewnętrzne porta. Ostrzegam! Zamontowany w nich zamek to chińska tandeta. Pękł w połowie język wchodzący w futrynie i drzwi nie mozna było otworzyć. Żona została uwięziona w łazience. CAŁY DZIEN!!! otworzyłem cudem jak ja wróciłem. Nie maila nawet jak dać znać, bo kto o świcie chodzi myć się z telefonem. Koszmar! Ostrzegam!

  • 2 miesiące temu...
Napisano

Życie. Samo życie. Takie przypadki zdarzają się i nic na to nie poradzisz. Czy to Porta, czy DRE, czy jeszcze coś innego. Szkoda Twojej Żony i tyle. No i jeszcze reklamację pisz z jakąś prośbą o rekompensatę na przyszłość, bo temat z kwietnia to pewnie już wszystko załatwione.

  • 2 tygodnie temu...
Napisano

Wszystko też zależy od firmy, która powinna poczuć się do odpowiedzialności i mieć po prostu ludzkie podejście. Swego czasu Wikęd wypuścił krótką serię drzwi Termo Prestige z zasuwnicą, która miała bardzo rozbudowaną konstrukcję. Po spłynięciu pierwszych reklamacji na ten element zmienili zasuwnice w drzwiach i wszystko wróciło do normy. Nawet ostatnio na forum M* gość zgłaszał do serwisu reklamacje na 1 zasuwnicę, a wymienili mu obydwie. Oczywiście nieodpłatnie to zrobili. To dla mnie takie ludzkie podejście zamiast trzymać się ostro procedur po to aby czekać aż druga się popsuje lub nie.

  • 4 tygodnie temu...
Napisano

Sam zakup drzwi to jedna kwestia, natomiast drugą bez wątpienia jest ich prawidłowy montaż i od tego należy zacząć aby dane drzwi były solidne i długo nam posłużyły. Nigdy podczas zakupu nie sugeruje się samą firmą bo można się naciąć.

Napisano (edytowany)

Prawidłowy montaż jest bardzo istotnym elementem w drzwiach. Bez tego żadne drzwi nie będą dobrze działały co jest oczywiste. Są drzwi, które wręcz nie lubią niechlujnego montażu. Mam na myśli wszystkie drzwi z zasuwnicą takie jak Wikęd w Optimum i Prestige, KMT w plus 75 passive czy inne z zamkami listwowymi. Tam mimo możliwości regulacji wymagany jest precyzyjny montaż, bo po prostu później takie drzwi źle pracują i trzeba jeszcze raz wzywać montażystę na ponowną regulację. 

Foto zamka:

https://www.google.pl/search?q=zamek+listwowy+zasuwnica&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjJgo70xJrVAhUQZVAKHWc3D6UQ_AUICigB&biw=1366&bih=638

 

Oczywiście taki zamek nie niesie tylko ze sobą kłopotów w postaci wymogu precyzyjnego montażu drzwi. Ma on taką zaletę, że na całej wysokości skrzydła od strony zamka dociska skrzydło do ościeżnicy. Dzięki temu skrzydło bardzo szczelnie dolega do ościeżnicy co ma wpływ na izolację termiczną (w zasadzie na brak możliwości pogorszenia izolacji termicznej w drzwiach).

Edytowano przez theme
dopisek o zamku. (zobacz historię edycji)
  • 3 tygodnie temu...
Napisano
Dnia 21.07.2017 o 09:55, Studniarz_waw napisał:

Sam zakup drzwi to jedna kwestia, natomiast drugą bez wątpienia jest ich prawidłowy montaż i od tego należy zacząć aby dane drzwi były solidne i długo nam posłużyły. Nigdy podczas zakupu nie sugeruje się samą firmą bo można się naciąć.

Jasne, że można się naciąć, ale większe firmy, które produkują drzwi od kilku dekad mają znacznie mniej reklamacji procentowo od nowo powstałych firm czy zakładów stolarskich. Zobacz nawet Portę czy Erkado przy tak dużej produkcji mają niewielki odsetek reklamacji, a ich drzwi służą ludziom na prawdę długo. Oczywiście, że mają też jakieś wpadki, ale są to raczej incydenty jak codzienność. A w razie problemów to wolę osobiście załatwiać coś z większą firmą, bo ona ma jakiś standard obsługi post sprzedażowej.

Także jestem trochę odmiennego zdania, bo akurat wyrobienie sobie marki produkującej drzwi w Polsce coś jednak znaczy. To nie jest branża odzieżowa, że można dzięki jednemu udanemu sezonowi zabłysnąć i jechać dalej na swojej marce.

  • 2 tygodnie temu...
  • 1 miesiąc temu...
Napisano
Dnia 5.04.2017 o 11:17, Fachad napisał:

Mam dzrzi wewnętrzne porta. Ostrzegam! Zamontowany w nich zamek to chińska tandeta. Pękł w połowie język wchodzący w futrynie i drzwi nie mozna było otworzyć. Żona została uwięziona w łazience. CAŁY DZIEN!!! otworzyłem cudem jak ja wróciłem. Nie maila nawet jak dać znać, bo kto o świcie chodzi myć się z telefonem. Koszmar! Ostrzegam!

Co za okropna historia. Dobrze wiedzieć!

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się
  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Darmowy poradnik budowlany raz w tygodniu na Twój e-mail

  • Najnowsze posty

    • Podsumujmy sytuację, bo nie jestem pewien czy dobrze rozumiem. Jeżeli coś jest inaczej to proszę o sprostowanie. Ciśnienie i przepływ wody zimnej są wystarczające.  Zbyt niskie jest ciśnienie i/lub przepływ wody ciepłej. Tu proszę o doprecyzowanie - jest mały strumień wody pod dobrym ciśnieniem, czy duży strumień wody pod zbyt niskim ciśnieniem? Jak jest przygotowywana woda ciepła? Bo z opisu wnioskuję, że jest ona jakoś centralnie podgrzewana w budynku, jednak nie jest wystarczająco ciepła i dopiero na poddaszu dogrzewa ją do wystarczającej temperatury elektryczny podgrzewacz.    Układ jest więc nieco dziwny, ale tak zrozumiałem opis.  Trzeba przede wszystkim sprawdzić jakie jest ciśnienie i jak duży jest strumień wody przed tym podgrzewaczem. Jeżeli przed podgrzewaczem, na jego przyłączach jest wszystko w porządku to problem tkwi w podgrzewaczu. On może bardzo zmniejszać strumień (przepływ) wody i jej ciśnienie. To typowa cecha modeli przepływowych. Jak się to ustali to można myśleć co robić dalej.
    • Nie chodzi mi nawet o formalną ekspertyzę, ale o to żeby temu przyjrzał się konstruktor. Bo o ile płytkie rysy nie są zmartwieniem, to głębokie pęknięcia mogą stanowić już poważny problem. A na odległość nikt tego nie jest w stanie sprawdzić.  Warstwa wyrównująca ze styrobetonu lub jakiegoś innego betonu z lekkim kruszywem (keramzyt, perlit) jak najbardziej może być. Trzeba tylko pilnować pewnej minimalnej grubości bo takie lekkie betony są słabe. Próby wyrównywania dużych nierówności samym styropianem zdecydowanie odradzam, tego się faktycznie nie da zrobić dobrze. Co jest na dole, jakie są pomieszczenia poniżej tego stropu? Bo od tego oraz źródła ciepła zależy na ile skutecznej izolacji cieplnej potrzebujemy. Jeżeli i tak są tam pomieszczenia ogrzewane, zaś ciepło zapewnia kocioł to izolacja cieplna może być słaba, po prostu strop będzie się nieco bardziej nagrzewał i część ciepła oddawał ku dołowi. Wtedy wystarczy styrobeton, bez warstwy styropianu.  Przy czym nawet w tym wariancie dałbym folię budowlaną na styrobeton. Jako warstwę rozdzielającą go od jastrychu. Na to rury ogrzewania podłogowego, na nie siatka stalowa i jastrych. Dzięki siatce dość cienka warstwa jastrychu będzie pewniejsza, a tu raczej nie będzie można zbytnio go pogrubiać ze względu na masę. Ale dopuszczalne obciążenie to właśnie powinien określić wezwany konstruktor.  Przy okazji uprzedzam, że mocowanie rur, gdy pod folia nie ma styropianu jest nieco upierdliwe. Ale się da to zrobić. Dajemy dwie warstwy w miarę grubej folii i spinki wbijamy w nią pod skosem. 
    • Może i więcej, bo metr przewodu to jakieś 4 PLN, a wtyczka w sklepie 3,95 PLN.
    • Za wtyczkę jest 17.99. Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
    • Drogi jak cholera. 10 PLN to góra, którą dałbym za niego. Ale pod względem przekroju żył, przewód jest właściwy. Wtyczka też w porządku. Pytanie dodatkowe, ten piekarnik to przenośny czy część jakiegoś stacjonarnego urządzenia?. 
  • Popularne tematy

×
×
  • Utwórz nowe...