Skocz do zawartości
Róża Ocean Niebo Wiosna Betoniarka Jajoszczypiorny Bruk Wrota Hadesu Purpurowy obłęd Smok
Zaloguj się, aby obserwować  
ol_ka

problem po pomalowaniu

Recommended Posts

DSC01446.jpg

Z desperacji się zarejestrowałam na forum witam wszystkich icon_biggrin.gif
Nie dawano jakiś znajomy malarz malował ściany w moim rodzinnym mieszkaniu i niby wszystko było w miarę ok aż do wczoraj zanim postanowiłam coś ugotować. Wiecie odnowiona kuchnia, więc aż się chciało coś upichcić i ....zonk. Wstaje sobie rano a tu na ścianach piękne urocze smugo-zacieki (patrz foto)Czy ktoś mądry może mi wytłumaczyć o co chodzi czemu tak się stało? Ściany były traktowane cekolem, goldbadem później unigrutem a na koniec farbą podkładową w kolorze zbliżonym do końcowego a potem chyba 2 razy farbą. Nie znam się na tym kompletnie razem z rodzinką zdaliśmy się na malarza. Po wyschnięciu w nie których miejscach były widoczne ruchy walka ale już odpuściliśmy bo widać to było tylko z boku i to pod światło a tak poza tym było dobrze aż do dziś po moim cudownym obiadku.

DSC01446.jpg

Wentylacja - a w zasadzie jej brak ( prawdopodobieństwo trafności "diagnozy" ponad 80 procentowe).

Ps. Farba "puściła" barwnik, rozmyty przez skroploną parę wodną.
  • Lubię to 1

a czy w takim razie można zamalować ten zaciek? a druga sprawa to jeśli chodzi o brak wentylacji lub słabą jak można ją poprawić żeby nie dopuścić do kolejnych niespodzianek tego typu

Cytat

a czy w takim razie można zamalować ten zaciek? a druga sprawa to jeśli chodzi o brak wentylacji lub słabą jak można ją poprawić żeby nie dopuścić do kolejnych niespodzianek tego typu

Trzeba by trochę więcej szczegółów podać.

Jest w ogóle jakakolwiek wentylacja? Grawitacyjna?

Wcześniej też były takie problemy?
Może ptaki przytkały kanał komina?

A może kwestia rodzaju farby, którą zastosował malarz?

Sprawdź wilgotna ściereczką (gąbką), czy faktycznie ściana "gubi" kolor - tzn. czy na ściereczce (gąbce) jest widoczny barwnik.