Skocz do zawartości

Schody dwubiegowe z konglomeratu za 8000 zł


Recommended Posts

Napisano

Dobierając materiały na wykończenie schodów i balustrady, od początku wiedzieliśmy, że nie mogą być drewniane, bo w domu mieszkają również dzieci i pies. Ostatecznie wybraliśmy konglomerat i stalowe balustrady, bo są to materiały bardzo trwałe i funkcjonalne - mówią Patrycja i Rafał, Czytelnicy Budujemy Dom, którzy schody użytkują od 2012 r.


Pełna treść artykułu pod adresem:
https://budujemydom.pl/wykanczanie/schody/a/19817-schody-dwubiegowe-z-konglomeratu-za-8000-zl

Gość Daniel
Napisano
Firma znalazła sobie frajera na schody z konglomeratu. Za 8000 tyś. zł to jestem w stanie zrobić w granicie,razem ze podstopniami (żółto-złocisty z żyłami).
Napisano
tam chyba ten wielki podest cenę nabija - wątpię coś w ten granit za tą cenę
Napisano
wszystko zależy gdzie się budujesz, jeśli okolica warszawy czy innego dużego miasta ceny idą sporo w górę, ja osobiście podstopni bym nie robił z kamienia bo to już wygląda za ciężko - jak grobowiec jakiś
  • 5 miesiące temu...
Gość kierownik budowy
Napisano
Odradzam konglomeraty na schody - będą ładnie wyglądać przez 2 lata po czym zaczną się rysować, ścierać, konglomerat chłonie wodę oraz brud - jest to sztuczny kamień którego wypełnienie stanowią odłamki skalne wraz z żywicą. Lepiej dołożyć parę groszy i zrobić z kamienia naturalnego.
  • 3 tygodnie temu...
Napisano
Jezeli to konglomerat kwarcowy, to nie będzie z tymi schodami żadnego problemu.
Cena też nie jest wygórowana dla konglomeratu kwarcowego, raczej niska,
  • 2 tygodnie temu...
Napisano
Faktycznie lepszy będzie kamień. Konglomerat jest sztuczny, ale owszem i tańszy. Jednak jeżeli chcecie mieć lepszej jakości schody to lepszy będzie granit czy marmur. Dobrze zaimpregnowane i wykonane będą długo służyć icon_smile.gif

DSC01446.jpg

DSC01446.jpg

DSC01446.jpg


  • 1 miesiąc temu...
Napisano
Czy moglibyście podac namiary na firmę która wam robiła te schody?

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się
  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Darmowy poradnik budowlany raz w tygodniu na Twój e-mail

  • Najnowsze posty

    • W filmie zobaczysz łatwy sposób na montaż szpilek pod murłatę. W naszym przypadku są to kotwy M16 400 mm, montowane co 90 cm dookoła całego 63 metrowego wieńca. Kończymy tym etap całego zbrojenia stropu i czekamy na odbiór prac przez kierownika. Czy wszystko zrobiliśmy poprawnie? :)  
    • Podjechałem i cyknalem lepsze foto:)    
    • Dopiero teraz doczytałem Ps. pod zdjęciem... Tu nie potrzeba nic kleić czy spawać - powinien po prostu wymienić ten zaworek na nowy...   To jest - jak przypuszczam - zaworek odcinający na wylocie z grzejnika...  
    • https://koperrt.com/products/16072304607348528752213120?utm_source=ad&utm_medium=google&utm_origin=shopline&utm_campaign=636491&utm_content=23181985177&adset_id=187535772916&utm_term=780698919071&aatid=4779585835&gad_source=2&gad_campaignid=23181985177&gclid=CjwKCAiA3fnJBhAgEiwAyqmY5WFmWVEn9SZthO88c8_HxQVL0demJEIHMSolG6Kq14QQ2evmHAjg1RoC4UMQAvD_BwE    
    • Witam wszystkich forumowiczów!   Mam stary budynek, w którym ściany zewnętrzne są już ocieplone, ale dach pozostaje nieocieplony i przez niego ucieka dużo ciepła. Planuję na wiosnę ocieplić dach od góry styropianem EPS 100 (styropian dach/podłoga) o łącznej grubości 23 cm. Dach jest płaski z lekkim nachyleniem, powierzchnia około 100 m², pokryty papą, która zachowała się w całkiem dobrym stanie – nie jest uszkodzona, nie planuję jej zrywać, tylko oczyścić i zostawić jako podłoże.Na styropianie ma być położona papa termozgrzewalna (jedna lub dwie warstwy). Montaż styropianu będę wykonywał samodzielnie (klejenie + kołkowanie), a papę zgrzewalną zlecić fachowcowi, który się na tym zna.Mam kilka wątpliwości i pytań – bardzo proszę o Wasze opinie na podstawie doświadczeń: 1. Grubość i układanie styropianu: Czy lepiej położyć jedną warstwę 23 cm, czy podzielić na dwie warstwy (np. 11 cm + 12 cm) układane na mijankę? Wiem, że dwie warstwy lepiej eliminują mostki termiczne, ale to więcej pracy. Pomijając aspekt czasu i wysiłku – czy takie rozwiązanie naprawdę ma sens i daje zauważalną różnicę w izolacyjności?   2. Montaż i mocowanie styropianu: Dach nie będzie dodatkowo obciążony (tylko papa na wierzchu, bez chodzenia czy tarasu), ale ważne jest solidne mocowanie, żeby wiatr nie oderwał warstw. Planuję kleić styropian (klejem bitumicznym lub poliuretanowym) + kołkować.Dla grubości 23 cm – jakie kołki polecacie? Czy wystarczą o długości ok. 30 cm (żeby wystawały trochę w podłoże betonu)? Czy lepiej stosować metodę z otwornicą – wyciąć otwór w styropianie, włożyć kołek, a potem zatkać wyciętym krążkiem (żeby kołek nie wystawał i nie tworzył mostka)? Jeśli dwie warstwy: Czy wystarczy kołkować tylko dolną warstwę (do podłoża), a górną tylko przykleić do dolnej? Czy kołki muszą przechodzić przez obie warstwy dla lepszej stabilności?   3. Warstwa separacyjna na styropianie pod papę: Czytałem różne opinie – jedni polecają geowłókninę polipropylenową (200-300 g/m²) jako ochronę przed wysoką temperaturą palnika i separację, drudzy grubą folię PE (0,2 mm). Geowłóknina wydaje mi się lepsza (przepuszcza parę, nie topi się tak łatwo). Czy zgadzacie się, że geowłóknina to najlepsze rozwiązanie w takim przypadku, czy polecacie coś innego (np. folię PE)?
  • Popularne tematy

×
×
  • Utwórz nowe...