rafalk Napisano 22 października 2013 Udostępnij #1 Napisano 22 października 2013 Zakupiłem blaszak 5x 3,5 m z bramą uchylną 3,5 m szerokości. Rolka bramy w pewnej części na prowadnicy dociska prowadnice w gore przez co trzeba się szarpać żeby zamknąć bramę . Sprzedawca (pracownik wezwany do reklamacji już drugi raz) stwierdził, że to jest normalne i oni już nic z tym nie zrobią . Chciałem zapytać o poradę , co zrobić w tej sytuacji ?Na razie będę się z nimi spierał ale co jeśli nic to nie da?Czy mam prawo ubiegać się o płynnie chodzącą bramę?Dziękuje za sugestie. Link do komentarza
mirrzo Napisano 22 października 2013 Udostępnij #2 Napisano 22 października 2013 To podstawa Twojego działania. 1 Link do komentarza
bajbaga Napisano 23 października 2013 Udostępnij #3 Napisano 23 października 2013 Zgłoś u sprzedawcy (na piśmie) niezgodność towaru z umową.Jeśli od chwili zakupu nie minęło 6 m-cy, to ustawowo jest to niezgodność w chwili zakupu.Możesz żądać naprawy, wymiany na niewadliwy egzemplarz, obniżenia ceny lub zwrotu do sprzedawcy "towaru".Co ważne - wszelkie koszty z tym związane obciążają sprzedawcę.Zapomnij o gwarancji producenta. Nie gódź się na postępowanie gwarancyjne, bo jest mniej dla Ciebie korzystne. 1 Link do komentarza
Recommended Posts
Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować
Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz
Utwórz konto
Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!
Zarejestruj nowe kontoZaloguj się
Masz już konto? Zaloguj się.
Zaloguj się