Pomocnik Napisano 3 kwietnia 2013 Udostępnij #1 Napisano 3 kwietnia 2013 Hurtownia budowlana: Kim Województwo: małopolskie Miasto: Warszawa Pełny opis hurtowni pod adresem: https://budujemydom.pl/hurtownie-budowlane/mazowieckie/kim Link do komentarza
Gość Elżbieta S. Napisano 3 kwietnia 2013 Udostępnij #2 Napisano 3 kwietnia 2013 Usługi firmy KIM należą chyba do najgorszych. Poza niedotrzymywaniem ustalonych terminów zakończenia prac i warunków umowy, jest jeszcze szereg innych ogromnych minusów współpracy. Link do komentarza
Gość naga prawda Napisano 30 lipca 2014 Udostępnij #3 Napisano 30 lipca 2014 Usługi KIM sp. z o.o. przy ul. Bartyckiej to DNO. Zupełnie nie liczą się z klientem. Obiecują, że zamówiony towar będzie dosłownie za 2 dni, a potem czekasz ... Odsyłają cię na następny termin, potem następny i znowu. Dzownisz, wkurzasz się, pytasz się co z zamówionym towarem, a po drugiej stronie ocean spokoju - już sprawdzam, za chwilę oddzwonię i poinformuję co się dzieje. Oczywiście żadnego telefonu z wyjaśnieniami nie ma ... DNO i jeszcze raz DNO. Bardzo odradzam zakupy w tym sklepie, zwłaszcza, jeżeli ktoś jest już w trakcie prowadzenia jakichkolwiek prac w mieszkaniu, czy w domu.ja rowniez mam zle doswiadczenia z tym sklepem. tak w ogole to zalecam jedynie ogladanie towaru w kim, a zakupy robi sie gdzie indziej. ja zawsze tylko tam ogladam, kupuje gdzie indziej. kilka razy juz slyszalem jak pan jacek tlumaczyl klientom ze sklep nie moze sprzedawac plytek tubadzina kolekcji zienia z rabatem bo zien zabronil ... jedno wielkie klamstwo. proponuje przejsc sie troche dalej na bartycka. kupicie tam plytki zienia z rabatem. ja dostalem rabat 10 %. kim to tak naprawde jedno wielkie dziadostwo. na pierwszy rzut oka sklep wyglada OK ale jak przyjdzie juz do wykonania umowy zakupu to jedna wielka porazka ! Link do komentarza
bajbaga Napisano 30 lipca 2014 Udostępnij #4 Napisano 30 lipca 2014 Bartycka jest znana z dziwnych firm Link do komentarza
Gość monika Napisano 2 sierpnia 2014 Udostępnij #5 Napisano 2 sierpnia 2014 Robiłam niedawno zakupy w KIM-ie. Pani ... to "sklepikara" pierwszej kategorii. Obiecała mi mozaikę na "jutro". Teraz już wiem, że mnie bezczelnie okłamała. Na mozaikę czekałam tydzień, mój glazurnik niestety też. Panu .... też nic nie brak. Żółw jest bardziej kontaktowy niż on. Jak przyjechałam pierwszy raz po odbiór mozaiki i okazało się, że mozaiki nie ma, to poprosiłam o numer telefonu do pana ..., bo on miał "pilotować". Pytam człowieka o numer telefonu, a ten jak słup soli, nawet na mnie nie spojrzał, choć wiedział że do niego mówię. Siedzę dalej przed nim i czekam. Wreszcie znudzony skinął głową, że 'tam" leży jego wizytówka. Dzwoniłam do niego potem kilka razy. Chyba z 5 razy brał do mnie numer telefonu, żeby oddzwonić i ani razu się nie pofatygował. Za każdym razem ja musiałam dzwonić i pytać, co z tą mozaiką. Nawet się bucowi nie chciało do mnie oddzwonić. Chamstwo i buractwo. Olewanie klienta w najgorszym wydaniu. Zanim więc zapłacicie zaliczkę, zastanówcie się, czy chcecie się użerać w tym sklepie z obsługą, która ma was w doopie, jak już kasę wyłożycie. Bo potem będziecie musieli czekać tak długo na towar, jak im sie zechce. Odradzam tam zakupy ze względu na wyjątkowo chamskie podejście do klienta. Link do komentarza
Gość sprawiedliwy Napisano 21 października 2014 Udostępnij #6 Napisano 21 października 2014 Najlepiej jest wypowiadać się na odległość ogólnikowo nie patrząc komuś w twarz. Ludzie co się z wami dzieje chowacie się za monitorami, nickami i jesteście CWANIAKAMI. Link do komentarza
bajbaga Napisano 21 października 2014 Udostępnij #7 Napisano 21 października 2014 Cytat Najlepiej jest wypowiadać się na odległość ogólnikowo nie patrząc komuś w twarz. Ludzie co się z wami dzieje chowacie się za monitorami, nickami i jesteście CWANIAKAMI. a podpisał to anonim vel "sprawiedliwy" Link do komentarza
Gość KIM Napisano 22 października 2014 Udostępnij #8 Napisano 22 października 2014 Szanowni Państwo, Za nami 29 lat pracy w branży budowlanej. Krytyka skierowana w naszą stronę jest dla nas przede wszystkim motywem do działania, do szukania nowych, lepszych rozwiązań. Dlatego dziękujemy za zwrócenie uwagi na problem nieodebranych telefonów od klienta, źle poprowadzonej komunikacji czy niedotrzymywania terminów. Dołożymy starań, by w przyszłości nie robić podobnych błędów i osiągać jeszcze lepsze wyniki. Nie możemy się jednak zgodzić na wypowiedzi aroganckie i uwłaczające godności człowieka - konkretnej osoby, wymienianej z imienia czy nazwiska. Uwagi dotyczące pracy naszych handlowców prosimy kierować na adres kim@kim24.pl. Anna Witkowska, koordynator w Dziale Marketingu KIM. Link do komentarza
Gość WC Napisano 23 października 2014 Udostępnij #9 Napisano 23 października 2014 Ja w przeciwieństwie do Pani Eli kiedy robiłem zakupy urządzeń sanitarnych to; Panowie wyjaśnili mi moje wątpliwości, sprzedali(jak sie okazało) to co należy. Pieniążki przyjeli towar wydali. JESTEM BARDZO ZADOWOLONY Link do komentarza
Gość :)) Napisano 12 grudnia 2014 Udostępnij #10 Napisano 12 grudnia 2014 WC to pewnie pracownik sklepu ;) A ja chcialbym wiedziec jakie kroki zostaly podjete w celu poprawy obslugi w sklepie ??? Link do komentarza
Gość :)) Napisano 12 grudnia 2014 Udostępnij #11 Napisano 12 grudnia 2014 A jednak zapytam bo mnie to ciekawi. Co pan ... robil caly dzien ze nie oddzwonil do tej pani ? przeciez u was w sklepie maly ruch jest tylko w sobote a w dni powszednie to pusto ? Link do komentarza
Gość KIM Napisano 14 stycznia 2015 Udostępnij #12 Napisano 14 stycznia 2015 W celu poprawy obsługi sklepu zostały podjęte odpowiednie kroki. Zapraszamy do KIM na Bartycką 114 celem sprawdzenia jakości obsługi klienta a następnie wyrażenia pozytywnej opinii na temat naszych handlowców/pracowników obsługi klienta. Jeżeli będą Państwo mieli jakieś zastrzeżenia co do obsługi zapraszamy do osobistego odwiedzenia działu marketingu lub do przesłania swojej opinni na marketing@kim24.pl Link do komentarza
Gość Taka prawda Napisano 2 sierpnia 2016 Udostępnij #13 Napisano 2 sierpnia 2016 Firma traktuje klienta jak zło konieczne.Wchodzisz do sklepu towar niby na wystawie a towaru brak jak by nie można było trzymać 1 lub 2 sztuk na magazynie, wystawiają dokument na odbiór idziesz odebrać a tam okazuje się że brak sztuki czy dwóch. Link do komentarza
Recommended Posts
Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować
Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz
Utwórz konto
Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!
Zarejestruj nowe kontoZaloguj się
Masz już konto? Zaloguj się.
Zaloguj się