Skocz do zawartości

Spotkał się ktoś z taką elewacją?


Recommended Posts

Napisano
A nie prościej po prostu sie zareklamować bez walenia bobów icon_confused.gif
Napisano
Ja widziałem ale koszt koszmarny bo sciana wielowartwowa i po prostu wierzchnia warstwa była ciągnięta z klinkieru z artystyczna fugą na gotowo potem wełna i porterom ściana miała z 60 cm dom wypas rewelacja i gustowny ale za ile na litość boska
Napisano (edytowany)
Nie reklamuję się, tylko nigdy nie spotkałem takiego materiału i dlatego się tu zalogowałem, żeby się czegoś dowiedzieć więcej niż ze strony producenta. Kolega gawel chyba nie przeczytał o co chodzi na stronie, bo to są takie jakby płytki, a nie klinkier. Nie chcę klinkieru, podobają mi się te płytki, ale nie wiem "z czym to się je". Mam nadzieję, że ktoś kto miał z tym do czynienia się wypowie. Edytowano przez Zenon75 (zobacz historię edycji)
Napisano
No nie wiem może jestem w mylnym błędzie icon_rolleyes.gif , ale tak to wygląda po prostu słuchaj płytki możesz w zasadzie przykleić do wszystkiego teraz kleje są rewelacyjne z tym że drogie możesz śmiało przykleic kafelki jam mam na podmórówce klejone na atlas plus nic po 9 latach nie odpada
Napisano
Piaskowiec ręcznie robiony...Duży kleił toto na balkonie u znajomej...faktycznie wygląd super, ale cena powalająca.
A kobieta się uparła, że ma być w 30* słońcu kładzione i po zimie zaczęły odpadać, klejone na MAPEI, ale nie pamiętam dalszej nazwy.
Napisano
No nie wiem. Jeśli to jest elewacja łupana, to wcale nie jest aż tak bardzo drogie. Jeśli jest ręcznie wykonywane to tym bardziej nie jest jakiś tam wielki koszt. Widziałem coś podobnego ale o wiele brzydszego a cena nie była jakoś znacząco mniejsza. Chcę żebyście mi powiedzieli co o tym sądzicie a nie jak się to klei. Producent mówi jedno a ja chcę znać opinie posiadaczy takiego czegoś.
  • 3 tygodnie temu...
Napisano
Zrobiłem sobie na razie ganek w tych płytkach teraz w pt zamowilem te elementy na ogrodzenie tylko w innym kolorze niż te na ganek. Muszę przyznać, że nieźle się to prezentuje. Warto było trochę zaryzykować, bo nikt ze znajomych którzy się coś tam w budowlankę bawią nie znał tego, ale mówili, że powinno być ok. I tak też jest. Cena też ok, choć wydawało mi się sporo, ale wystarczy sobie przeliczyć na klinkier, czy jakiś kamień łupany. Myślę, żęby zrobić jeszcze łazienkę, bo na stronie producenta widziałem łazienkę w tym i to jest całkiem całkiem. Pozdrawiam!

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się
  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Darmowy poradnik budowlany raz w tygodniu na Twój e-mail

  • Najnowsze posty

    • Pytałem dlatego, ze do przenośnych lepszy jest przewód z oplotem bawełnianym, taki jak przy żelazkach, Ale do stacjonarnego ten może być. 
    • Dzięki za szybką odp. To jest zwykły piekarnik do zabudowy (Whirlpool), więc stacjonarny.
    • Podsumujmy sytuację, bo nie jestem pewien czy dobrze rozumiem. Jeżeli coś jest inaczej to proszę o sprostowanie. Ciśnienie i przepływ wody zimnej są wystarczające.  Zbyt niskie jest ciśnienie i/lub przepływ wody ciepłej. Tu proszę o doprecyzowanie - jest mały strumień wody pod dobrym ciśnieniem, czy duży strumień wody pod zbyt niskim ciśnieniem? Jak jest przygotowywana woda ciepła? Bo z opisu wnioskuję, że jest ona jakoś centralnie podgrzewana w budynku, jednak nie jest wystarczająco ciepła i dopiero na poddaszu dogrzewa ją do wystarczającej temperatury elektryczny podgrzewacz.    Układ jest więc nieco dziwny, ale tak zrozumiałem opis.  Trzeba przede wszystkim sprawdzić jakie jest ciśnienie i jak duży jest strumień wody przed tym podgrzewaczem. Jeżeli przed podgrzewaczem, na jego przyłączach jest wszystko w porządku to problem tkwi w podgrzewaczu. On może bardzo zmniejszać strumień (przepływ) wody i jej ciśnienie. To typowa cecha modeli przepływowych. Jak się to ustali to można myśleć co robić dalej.
    • Nie chodzi mi nawet o formalną ekspertyzę, ale o to żeby temu przyjrzał się konstruktor. Bo o ile płytkie rysy nie są zmartwieniem, to głębokie pęknięcia mogą stanowić już poważny problem. A na odległość nikt tego nie jest w stanie sprawdzić.  Warstwa wyrównująca ze styrobetonu lub jakiegoś innego betonu z lekkim kruszywem (keramzyt, perlit) jak najbardziej może być. Trzeba tylko pilnować pewnej minimalnej grubości bo takie lekkie betony są słabe. Próby wyrównywania dużych nierówności samym styropianem zdecydowanie odradzam, tego się faktycznie nie da zrobić dobrze. Co jest na dole, jakie są pomieszczenia poniżej tego stropu? Bo od tego oraz źródła ciepła zależy na ile skutecznej izolacji cieplnej potrzebujemy. Jeżeli i tak są tam pomieszczenia ogrzewane, zaś ciepło zapewnia kocioł to izolacja cieplna może być słaba, po prostu strop będzie się nieco bardziej nagrzewał i część ciepła oddawał ku dołowi. Wtedy wystarczy styrobeton, bez warstwy styropianu.  Przy czym nawet w tym wariancie dałbym folię budowlaną na styrobeton. Jako warstwę rozdzielającą go od jastrychu. Na to rury ogrzewania podłogowego, na nie siatka stalowa i jastrych. Dzięki siatce dość cienka warstwa jastrychu będzie pewniejsza, a tu raczej nie będzie można zbytnio go pogrubiać ze względu na masę. Ale dopuszczalne obciążenie to właśnie powinien określić wezwany konstruktor.  Przy okazji uprzedzam, że mocowanie rur, gdy pod folia nie ma styropianu jest nieco upierdliwe. Ale się da to zrobić. Dajemy dwie warstwy w miarę grubej folii i spinki wbijamy w nią pod skosem. 
    • Może i więcej, bo metr przewodu to jakieś 4 PLN, a wtyczka w sklepie 3,95 PLN.
  • Popularne tematy

×
×
  • Utwórz nowe...