Skocz do zawartości

Brukarz


Recommended Posts

Witam wszystkich,
sprawa generalnie znana i nie raz omawiana, ale wciąż na czasie. Każdy z nas ma ma prawo oczekiwać solidnego wykonania prac, zleconych wykonawcom za spore jakby nie było w budownictwie pieniądze. Nasz "fachowiec" choć z polecenia i sprawdzony, pracę i owszem - wykonał, bo nikt dziś nie płaci a konto. Problemem pozostaje jednak tzw. obsługa powykonawcza (gwarancyjna). Tym postem chciałbym uchronić wszystkich ewentualnych inwestorów - zleceniodawców przed niesolidnym wykonawcą kostki brukowej i usług kominiarskich z Ostrołęki lub Nowego Dworu Maz. (w Ostrołęce mieszka, w Nowym Dworze Maz. jest zameldowany). "Grasuje" na całym Mazowszu. Pan [nazwisko usunięte przez moderatora], do czasu zapłaty jest miły i chętny do współpracy, jednakże po jej otrzymaniu nie odbiera telefonów, ma wielki problem z wystawieniem rachunku, a na obsługę reklamacyjną z jego strony nie ma co liczyć (po miesiącu kostka zaczęła się częściowo zapadać - nie byłby to problem, gdyby wykonawca poprawił podłoże. Pomimo jego zapewnień przez sms - jedyny kontakt, że będzie i usterkę usunie, do dziś się nie pojawił. Po oględzinach innego fachowca stwierdziliśmy słabe zagęszczenie podłoża i oszczędzanie na dodatkach stabilizujących. Aby zaoszczędzić nerwów i pieniędzy stanowczo odradzam usługi tego wykonawcy.
Na życzenie redakcji służę dokumentacją fotograficzną i innymi szczegółami.
Pozdrawiam i obyście nie trafiali na takich partaczy.
Link do komentarza
Zamiast biadolić – działaj (chyba, że chcesz tylko biadolić):
1. F-rę ma obowiązek wystawić w określonym terminie – jeśli nie wystawia, to najprawdopodobniej „ukrywa” przychody przed fiskusem.
Wysmaruj do niego pismo, ze jeśli do dnia ……. nie otrzymasz F-ry, to złożysz na niego doniesienie (jako prawy obywatel) do US.

2. Przestań do niego wydzwaniać – tylko napisz pismo (za pokwitowaniem odbioru) reklamacyjne z pełnym opisem wad. Jeśli po 14 dniach od chwili otrzymania, nie odezwie się – znaczy, że przyjmuje w całości Twoje roszczenia.

3. Po tych 14 dniach, następne pismo z podaniem Twojego terminu usunięcia, potwierdzonych przez niego niedoróbek. Jeśli nie wykona, udać się z całą dokumentacją (w tym „zwrotka” –ważne) do rzecznika konsumentów (powiatowego lub miejskiego, Federacji Konsumentów), a ten w Twoim imieniu będzie załatwiał sprawę – ZA DARMO. Edytowano przez bajbaga (zobacz historię edycji)
Link do komentarza
Cytat

Zamiast biadolić – działaj (chyba, że chcesz tylko biadolić):
1. F-rę ma obowiązek wystawić w określonym terminie – jeśli nie wystawia, to najprawdopodobniej „ukrywa” przychody przed fiskusem.
Wysmaruj do niego pismo, ze jeśli do dnia ……. nie otrzymasz F-ry, to złożysz na niego doniesienie (jako prawy obywatel) do US.

2. Przestań do niego wydzwaniać – tylko napisz pismo (za pokwitowaniem odbioru) reklamacyjne z pełnym opisem wad. Jeśli po 14 dniach od chwili otrzymania, nie odezwie się – znaczy, że przyjmuje w całości Twoje roszczenia.

3. Po tych 14 dniach, następne pismo z podaniem Twojego terminu usunięcia, potwierdzonych przez niego niedoróbek. Jeśli nie wykona, udać się z całą dokumentacją (w tym „zwrotka” –ważne) do rzecznika konsumentów (powiatowego lub miejskiego, Federacji Konsumentów), a ten w Twoim imieniu będzie załatwiał sprawę – ZA DARMO.


Dzięki za cenne rady. Jestem w trakcie działania:). Co do postu - to nie biadolenie, lecz przestroga dla innych, aby choć jedna osoba uchroniła się przed takim wykonawca i uniknęła stersu.
Pozdrawiam
Link do komentarza

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się
  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Darmowy poradnik budowlany raz w tygodniu na Twój e-mail

  • Najnowsze posty

    • Czyli co do szczeliny, to napchać tam wełny szklanej i to wszystko ? Później podczas kontynuacji ocieplenia całej połaci dachu od wewnątrz, położyć jeszcze wełnę szklaną (mineralną) między krokwiami ( 30 cm warstwa) a z okładziny ze styropianu zrezygnować. Czy tak to powinno wyglądać ? A co z tym kawałkiem okładziny styropianowej wystającej poniżej deskowania (bo powyżej, na zewnątrz nie będę już nic robił) ? Mam ją ściąć aż do desek, czy też zostawić jak jest ?   Mam jeszcze pytanie dotyczące płyt G-K . Czy mogą one dotykać komina, czy też zostawić tam dylatację na2-3 cm ?
    • Dzień dobry, Zakupiłem dom, w którym wybiłem otwór okienny, który był w nim pierwotnie przewidziany, jednak później został zamurowany. W związku z tym, że otrzymałem okno, które pierwotnie zostało zakupione, musiałem zorganizować montaż na własną rękę (nie przez producenta). Nie mając pojęcia o temacie, posłuchałem wykonawcy i zrobił to tak, że wykuł otwór od wewnątrz, nie usuwając ocieplenia z zewnątrz, a następnie podkuty został porotherm poniżej wylewki, do warstwy izolacji poziomej ściany. Na izolację poziomą ściany została wylana wylewka betonowa, a następnie usunięte zostało z zewnątrz ocieplenie i na klinach i osadzone zostało okno (200kg) i zapianowane, Wygląda na to, że nie została zastosowana żadna podwalina pod oknem. Czy taki montaż można jeszcze jakoś poprawić aby zniwelować mostek termiczny od spodu i uniknąć przemarzania? Czy tutaj na plus wpływa to, że do gruntu jest około 50-60cm? Bardzo proszę o poradę.
    • Nie rozumiem, na co mam im dać czas? Co w tym czasie powinni zrobić ze swojej strony? "Bezboleśnie" miałem na myśli żeby było jak najmniej potrzeby kontaktu z nimi z mojej strony, bo z nimi nie da się dogadać w żaden sposób. Może czegoś nie zrozumiałem - jeżeli ja zawnioskuje o nowe przyłącze i każe by stare odłączyli, to sąsiedzi nie będą mieli swojego przyłącza, a co za tym idzie - prądu. Rozumiem, że w tym czasie oczekiwania, oni powinni ogarnąć swoje przyłącze? 
    • Zlecić wykonanie nowego przyłącza dla siebie (bo teraz się nie da inaczej, zgodnie z przepisami każdy musi mieć oddzielne i nowego przyłącza dla siebie i sąsiada nikt Ci nie wykona), a jeśli ma być bezboleśnie dla sąsiadów, to daj im termin. Dwa, trzy miesiące chyba im wystarczy. I po tym okresie zawnioskuj do Energi, aby Ciebie przepięli na nowe, a stare odłączyli od zasilania i zlikwidowali. 
    • Witam serdecznie  Przychodzę z problemem z którym ostatnio się borykam. Mieszkam w bliźniaku na wsi, który konstrukcyjnie został zrobiony tak, że na strychu po mojej stronie jest główny bezpiecznik prądu, podłączony do przyłącza elektrycznego. Obsługuje on oba mieszkania. Każdy ma swój licznik i bezpiecznik dla mieszkania, ale główny jest u nas, przez co jeżeli coś się stanie to obaj nie mamy prądu. statnio mieliśmy problemy z tym bezpiecznikiem, były przeciążenia i ciągle ten bezpiecznik się wywalał. Dodatkowym utrudnieniem może być fakt, że dostęp do strychu na którym znajduje się bezpiecznik główny, mamy tylko my.  Chcę zrobić tak, by każdy miał własne przyłącze, żeby takiego problemu nie było. Byłem w enerdze, czyli u mojego operatora, powiedziano mi tylko żebym zawnioskował o nowe przyłącze.  Niestety z sąsiedami nie da się dogadać, nikt tam nie pracuje i nie są skorzy do płacenia za cokolwiek. A może w końcu dojść do pożaru przez to, dlatego przyszedł czas by to załatwić. Ale jak to zrobić najbezboleśniej?   
  • Popularne tematy

×
×
  • Utwórz nowe...