Skocz do zawartości

monitor chowany pod blatem szklanym do sklepu?


Recommended Posts

Napisano
Ja raczej myślałem o czymś prostszym tzn

wycinamy w blacie prostokąt z fazką, wkładamy szybę bezpieczną
pod blatem umieszczamy zwykły monitor lcd pod odpowiednim kontem

Problem to :
- jaki kąt monitora
- wentylacja monitora
- instalacja klawiatury i myszki

Autorus
Napisano
Kąt montażu monitora zależy od tego jak chcesz oglądać obraz i do czego ma służyć.

Wentylacje można rozwiązać montując monitor na wieszaku do ściany, tylko nie takim zawieszanym. Wtedy pod monitorem będzie wolna przestrzeń. A na ściance tego "mebla" dać cichy wentylator komputerowy, a na przeciwległej wlot powietrza.

Co do klawiatury i myszki to co ma wspólnego z monitorem? Ale zostają chyba tylko bezprzewodowe.


Jednak moim zdaniem monitor umieszczony pod szybą, a nie wyjęty z fabrycznej obudowy (szczególnie ta ramka z przodu) nie będzie za specjalnie wyglądał.
Napisano
Cytat

Kąt montażu monitora zależy od tego jak chcesz oglądać obraz i do czego ma służyć.

Wentylacje można rozwiązać montując monitor na wieszaku do ściany, tylko nie takim zawieszanym. Wtedy pod monitorem będzie wolna przestrzeń. A na ściance tego "mebla" dać cichy wentylator komputerowy, a na przeciwległej wlot powietrza.

Co do klawiatury i myszki to co ma wspólnego z monitorem? Ale zostają chyba tylko bezprzewodowe.



No właśnie , klawiatura musi być przed monitorem. Tylko nie na blacie, bo ten chciałbym aby był maksymalnie pusty.
Myszka może być bezprzewodowa ale klawiatura nie bo musi być połączona z drukarką fiskalną.
Napisano
Cytat

Skoro musi być na kablu to można zrobić coś takiego[attachment=8792:monitor_...awiatura.gif]


Przyszła zona i powiedziała że to bez sensu bo szyba będzie sie ciągle brudzić rysować. I pozamiatała icon_smile.gif
Napisano
Rysować będzie się szyba zwykła, hartowana nie. Niektóre telefony (a raczej smartphony) mają ekran ze szkła hartowanego. Nie sposób je porysować.

A czy szyba brudzi się bardziej icon_confused.gif: Po prostu na szybie bardziej widać.

A tak swoją drogą to też gdzieś widziałem podobne rozwiązanie tylko że tak był monitor kineskopowy. Za ładnie to nie wyglądało.

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się
  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Darmowy poradnik budowlany raz w tygodniu na Twój e-mail

  • Najnowsze posty

    • Cześć,   dotarłem z rynna koszową do szczytu i mam tyle blachy ze wystarczy na 1 szanse dociecia/dogiecia. Plan jest taki żeby zrobić to tak (zdj A) U mnie to aktualnie wygląda tak (jedna z blach jeszcze nie podciagnieta do góry, zdj. B),   Mam na to 2 pomysły. Pierwszy taki jak na zdjęciu A wyzej, drugi taki zeby rozciąć wzdłuż czerwonej lini i zagiać na zielonej robiać zakład. Z tym 2 mam taki problem ze na końcu cieńcia jest jednak dziura, ktora chyba nie uda się przykryć dachówka i to ew miejsce do przecieków.  Tutaj znalazłem film na ktorym to robia    Jeśli chodzi o zdj A, to rozumiem ze trzeba przyciać/zagiąć to tak To co jeszcze nie podoba mi sie na wykonaniu ktore znlaazłem to ten moment Woda spadająca z dachówek powyzej wpada na to miejsce i ma duze szanse zeby sie przelac. Zakladam ze ten moment powinien byc inaczej rozwiazany. Wyzej podniesiony.   Jak Wy zrobiliscie to u siebie?  
    • Dziękuję za odpowiedź. "Jajogłowy", czyli kogo ma Pan na myśli - jakiś Pana znajomy praktyk z branży farbiarskiej?  Mój znajomy "jajogłowy" – profesor z politechniki z ekspertyzą w farbach – odpowiedział mi, że w Karcie charakterystyki nie wykazano żadnych substancji niebezpiecznych poza rozpuszczalnikami, które odparowują. Najpewniej wciąż odparowują ich resztki i stąd zapach.   W Karcie Technicznej czytamy, że farba: Źródło: https://msp.images.akzonobel.com/prd/dh/eplham/documents/hammerite_prosto_na_rdz__karta_techniczna.pdf    Dlatego też zdecydowałem się na tę farbę, bo instalacja w lokalach mieszkalnych prawie nigdy nie osiąga temperatury 80 °C.
    • Głupoty Aśćka prawisz, ot co. Bo to sklejka z puchu, skoro starasz się o brak przeciążeń? A w ogóle skąd te przeciążenia przychodzą Ci do głowy? Sądzisz, że to któreś piętro? Otóż raczej się mylisz. Progi wskazują, że nie. I po co Ci tam solidna hydroizolacja? Basen będzie?   I wprawdzie post deczko stęchlizną zalatuje, ale Autorowi byłbym skłonny ten keramzyt odradzać. Nieustabilizowany keramzyt (niezamknięty warstwą zmieszaną choćby z chudziakiem) będzie rypiał i skrzypiał pod płytami OSB czy innymi, aż do końca świata. Dlatego raczej styropian na wyrównanie. 
    • W przypadku tak wielowarstwowego podłogi ważne jest, aby nie przeciążać konstrukcji. Do wyrównania pod parkiet najlepiej użyć sklejki o grubości 12-15 mm, ułożonej z przesunięciem połączeń. Na przykład Kronopol lub Swiss Krono. Keramzyt drobnoziarnisty 4-10 mm nadaje się jako izolacja sypka, ale na nim trzeba położyć solidną hydroizolację.
    • Trzeba zrobić kryzowanie w instalacji. 
  • Popularne tematy

×
×
  • Utwórz nowe...