Skocz do zawartości

Podłoga w kuchni


Recommended Posts

  • 5 tygodnie temu...
  • 2 tygodnie temu...
  • 2 tygodnie temu...
Czarny jest niewdzięczny, widać plamy z wody (przy zlewie) i każdą plamkę. Wybierz coś w beżach lub szarościach z plamkami lub wzorem kamienia - wówczas zabrudzeń tak nie widać. Myśmy na starym parkiet dla wygody zamienili właśnie na płytki - jest wygodniej. A jak ktoś się upiera, to zawsze może położyć płytki imitujące drewno i po sprawie.

Panowie zarys historyczny podłogi - Brawo! icon_lol.gif icon_lol.gif
Link do komentarza
  • 3 miesiące temu...
  • 1 miesiąc temu...
  • 3 tygodnie temu...
Ja mam kuchnię, którą urządzała żona, ale w związku z tym, że to jej królestwo to całkowicie przystałem na jej pomysły. Koniec, końców kuchnia jest w skandynawskim stylu (taka moda ostatnio). Szafki białe z czarnymi retro uchwytami, pomiędzy szafkami dolnymi i górnymi są płytki w kolorze bieli złamanej szarością (mozaika). Na podłodze nietypowo bo panele. Kuchnia jest połączona z salonem, więc panele są takie same na całej powierzchni i salonu i aneksu. Jestem zadowolony bo wygląda to estetycznie (nie ma łączeń) i nie trzeba tak bardzo uważać (jak coś spadnie na panele to nie ma takiego ryzyka uszkodzeń jak w przypadku płytek). Nie mówiąc już o tym, że przyjemniej bosą stopą chodzić po panelach niż po płytkach icon_smile.gif Polecam takie rozwiązanie
Link do komentarza
  • 1 miesiąc temu...
  • 2 tygodnie temu...
  • 2 tygodnie temu...
  • 2 tygodnie temu...
Do białej kuchni można także zastosować także białą, jednorodną posadzkę. Wygląda pięknie i jest łatwa do utrzymania w czystości. Nic nie pęknie, nie odpryśnie, nie ukruszy się.
Płyta betonowa może być udekrowana barwnikami polimerowymi w kolorze białym i zabezpieczona bezbarwną żywicą na bazie wody, która odpowiednio zabezpieczy posadzkę.
Efekt jak na przykładowym zdjęciu
Link do komentarza
  • 7 miesiące temu...

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się
  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Darmowy poradnik budowlany raz w tygodniu na Twój e-mail

  • Najnowsze posty

    • A jaka ta "podłoga' jest teraz? Z czego zrobiona?
    • Jak nie planujesz izolacji od ziemi, czyli jak masz ściany piwnicy nieocieplone, to w miarę wyrównywnujesz powierzchnię, kładziesz folie budowlaną, wywijasz ją na wysokość docelowej wylewki, kładziesz rurki takie najlepiej pół cala dzieląc całą powierzchnię np na 3 części lub na 4. Pozimujujesz je za pomocą kupek z betonu. Po zastygnięciu wylewasz beton B20 lub B25, rozprowadzasz łatą i gotowe. Pracę możesz podzielić na te części, które są odgrodzone rurkami, będzie Ci łatwiej zaciągać. Potem w zależności od temperatury i wilgotności, a to trzeba organoleptycznie ocenić, zacierasz pacą sttropianową. Przy niskiej wilgotność w granicach 40-50% można to już zacierać po 4-5 godzinach, przy wyższej odpowiednio dłużej, czyli po 6-7 godzinach. Kałdziesz najlepiej płytę styropianową tak, żeby można było na niej stanąć i dostać się do całej powierzchni. Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
    • Po rozejrzeniu sie w temacie, bylo oczywiste, ze tylko frezowy .     Ulatwianie sobie pracy jest bardzo bliskie memu sercu. Nie lubie sie przemeczac . Oczywiscie, nie potrzebuje RR w postaci Makity z filmiku, znalazlam cos takiego: marka Tokachi ale to tylko tak z japonska wyglada.         @animus   Dzieki za troske o moje bezpieczenstwo w czasie pracy z rozdrabniaczem . Jesli chodzi o pilarke, to chyba to nie bedzie akumulatorowa. Zreszta, w tej chwili pilniejszym zakupem jest rozdrabniarka, bo zapasy drewna do kozy powinny wystarczyc do lata.    
    • Oczywiście wiem, że "wylewka zrób to sam" to temat wałkowany 100 razy, a tutoriali jest dwa razy tyle, natomiast moje pytanie jest nieco inne. Chciałbym wyrównać sobie podłogę w piwnicy własnymi siłami. zależy mi na tym aby materiał, którego użyję, był możliwie idiotoodporny. Nie wiem czy zwykły cement taki jest, czy też 21 wiek uraczył nas czymś jeszcze łatwiejszym w użyciu. Nie zależy mi szczególnie na tym aby podłoga nie miała pęknięć (tych estetycznych) ani żeby był to idealny poziom. Ważniejsze jest żeby było równe aniżeli idealnie poziome.    Dobrym przykładem jak ja widzę te różnice jest moje pytanie jakiś czas temu a propos tego jak poradzić sobie z montażem haka w suficie, który był z pełnej cegły, która lubiła się kruszyć. Można było albo - wkładać drewniane listewki rozporowe, papier toaletowy, ślinę i zaklęcia jak to robili nasi dziadowie przez stulecia i być oldskulowym lub - wlać kotwę chemiczną i powiesić na tym słonia   pomyślałem, że może z wylewką cementową vs (tu wstaw coś innego) jest podobnie
    • Ten przykład nie jest najlepszy. Do rębaka nie należy wkładać mokrych gałęzi, bo wilgoć sprzyja korozji mechanizmu.     Wybrałaś nie najgorzej, najważniejsze, że rębak jest frezowy. Nie polecam natomiast tarczowych. Tarczowe uderzają nożem o gałąź i to uderzenie jest przenoszone na dłoń operatora. Bolą dłonie potem jak cholera. We frezowych tego nie ma.      Wciąganie jest grawitacyjne i wcale nie najgorsze. 
  • Popularne tematy

×
×
  • Utwórz nowe...