Zestawy: Róża Ocean Niebo Wiosna Betoniarka Jajoszczypiorny Bruk Wrota Hadesu Purpurowy obłęd Smok
Wzór: Czysty Fale Notes Ostre Drewno Kamień Skóra Miód Pionowy Trójkąty
Zaloguj się, aby obserwować  
Obserwujący 0
jętka

Cena ogrodzenia

Ile zapłaciliście za mb ogrodzenia z siatki na pełnej podmurówce?
Ile za materiał a ile za robociznę?
0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
u mnie wyszło w sumie około 100 zł tak na okrągło. Jeden bok (coś ponad 30 m) wyszedł około 3 tys zł.
0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cytat

u mnie wyszło w sumie około 100 zł tak na okrągło. Jeden bok (coś ponad 30 m) wyszedł około 3 tys zł.


kropczeka_ns czyli 100zł/mb w sumie za materiał i robociznę? Jaką siatkę dawałaś - jeśli pamiętasz?
0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cytat

kropczeka_ns czyli 100zł/mb w sumie za materiał i robociznę? Jaką siatkę dawałaś - jeśli pamiętasz?



U mnie facet mi powiedział tak, bez podmurówki 10 zł mb z podmurówką 14 zł. Oczywiście cena robocizny bez materiału.

Jak na moje 550 metrów ogrodzenia wychodzi dużo. Pomału skłaniam się od ogrodzenia części siatką normalną a części siatką leśną, w końcu i tak na połowie będzie paddock, który i tak muszę ogrodzeniem z rur wygrodzić.
0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cytat

U mnie facet mi powiedział tak, bez podmurówki 10 zł mb z podmurówką 14 zł. Oczywiście cena robocizny bez materiału.


Ja dostałam wycenę 40zł/mb za robociznę i część materiałów (bez słupków i ich malowania) czyli chyba nienajgorzej. Mam nadzieję, że spotkanie na miejscu nie podniesie ceny icon_wink.gif
Przede wszystkim muszę dopytać o tą siatkę, bo może lepiej będzie zapłacić za samą robociznę a siatkę kupić na własną rękę.
0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cytat

Mam nadzieję, że spotkanie na miejscu nie podniesie ceny icon_wink.gif


Tak czułam. Szczęście nie trwa wiecznie icon_smile.gif Cena z 60zł/mb (bo to miał na myśli wykonawca mówiąc 40zł/mb) wzrosła do blisko 135zł/mb... jestem w szoku...
Jest to cena za metr bieżący materiałów i wykonawstwa:
- demontaż istniejącego ogrodzenia na długości 1/3 nowoplanowanego ogrodzenia
- wykop rowu pod ogrodzenie
- zakup materiału: beton
- wylanie fundamentu
- osadzenie słupków z uchwytami
- zakup materiału: siatka
- naciągnięcie siatki

Czy ktoś może się do tego odnieść? icon_smile.gif
0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
no to u mnie bylo wszystko oprócz demontażu. Siatka jest cynkowana. wyszlo nam te ok 100 zl za wszystko. Nic nas nie interesowalo- robila ta sama firma która budowlala nasz dom.
0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cytat

Tak czułam. Szczęście nie trwa wiecznie icon_smile.gif Cena z 60zł/mb (bo to miał na myśli wykonawca mówiąc 40zł/mb) wzrosła do blisko 135zł/mb... jestem w szoku...
Jest to cena za metr bieżący materiałów i wykonawstwa:
- demontaż istniejącego ogrodzenia na długości 1/3 nowoplanowanego ogrodzenia
- wykop rowu pod ogrodzenie
- zakup materiału: beton
- wylanie fundamentu
- osadzenie słupków z uchwytami
- zakup materiału: siatka
- naciągnięcie siatki

Czy ktoś może się do tego odnieść? icon_smile.gif


W tej chwili też zacząłem się rozglądać w tym temacie, ale jak czytam to ciarki mnie przechodzą - mam do zrobienia 200mb.
0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
no ja wiedziałam od poczatku że ogrodzenie jest drogie i to też był argument za rozsądnym wybieraniem wielkości dzialki.. ja miałam 110 m. Działka jest duuuza....
0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cytat

no ja wiedziałam od poczatku że ogrodzenie jest drogie i to też był argument za rozsądnym wybieraniem wielkości dzialki.. ja miałam 110 m. Działka jest duuuza....


A jak duża może być działka przy 100m obwodu?
0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1300 m. Sory więcej jest obwodu, 100 m jest siatki. Bedzie z 130 do 140 m.
0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cytat

1300 m. Sory więcej jest obwodu, 100 m jest siatki. Bedzie z 130 do 140 m.


czyli jakieś 1100m2 ?
0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dokładnie 1300 m2. Przód ma prawie 40 m a boki po około 30 m
0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cytat

A jak duża może być działka przy 100m obwodu?



jesli mamy 100m obwodu to najwieksza dzialka moze miec :
=>(100m/(2*PI))^2*PI=okolo 796 m2 powierzchni (musialaby byc kołem ;P )

=>(100m/4)^2= 625 m2 (musialaby byc kwadratem)

=> mniejsza od 625 w przypadku dowolnego prostokąta nie będącego kwadratem (np. 49m2 dla działki 1m szerokości i 49m dlugosci)

-dla innych figur jest wiecej mozliwosci wiec wiecej liczenia ale podsumowujac - dlugosc ogrodzenia maleje wraz ze zblizaniem sie figury dzialki do kształtu koła przy stałym polu powierzchni - albo z innej strony: pole powierżchni rośnie przy stałym obwodzie wraz ze sbliżaniem się kształtu działki do kształtu koła.

Ale przeważnie działki mają kształt prostokąta wiec w powyższej tezie wystarczy słowo "koło" zamienić na "kwadrat".
0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cytat

jesli mamy 100m obwodu to najwieksza dzialka moze miec :
=>(100m/(2*PI))^2*PI=okolo 796 m2 powierzchni (musialaby byc kołem ;P )

=>(100m/4)^2= 625 m2 (musialaby byc kwadratem)

=> mniejsza od 625 w przypadku dowolnego prostokąta nie będącego kwadratem (np. 49m2 dla działki 1m szerokości i 49m dlugosci)

-dla innych figur jest wiecej mozliwosci wiec wiecej liczenia ale podsumowujac - dlugosc ogrodzenia maleje wraz ze zblizaniem sie figury dzialki do kształtu koła przy stałym polu powierzchni - albo z innej strony: pole powierżchni rośnie przy stałym obwodzie wraz ze sbliżaniem się kształtu działki do kształtu koła.

Ale przeważnie działki mają kształt prostokąta wiec w powyższej tezie wystarczy słowo "koło" zamienić na "kwadrat".


Bylo to pytanie retoryczne jeśli nie zauważono ... Ale dziekuję za wywód.
0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cytat

Bylo to pytanie retoryczne jeśli nie zauważono ... Ale dziekuję za wywód.



a ja to tak dla żartu - szczególnie z tym kołem icon_cool.gif mam dzis dobry humor bo z pracy sie urwalam icon_razz.gif
0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cytat

a ja to tak dla żartu - szczególnie z tym kołem icon_cool.gif mam dzis dobry humor bo z pracy sie urwalam icon_razz.gif


A to w pełni zrozumiałe! Swoją droga ciekawa byłaby dzialka w kształcie koła...
0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
120-130zł za metr kompleksowo przy ogrodzeniu 1,5m na porządnym fundamencie, już kiedyś o tym pisałem jak to sie wszystko ma i na co zwracać uwagę zeby nie dać sie wyrolować.

proszę poszukać w tym dziale gdzieś jest temat icon_biggrin.gif

EDIT:
https://forum.budujemydom.pl/Ogrodzenie-z-s...html#entry61428 proszzz Edytowano przez fence (zobacz historię edycji)
0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cytat

120-130zł za metr kompleksowo przy ogrodzeniu 1,5m na porządnym fundamencie



Troszkę drogo ... icon_sad.gif
0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witam.
Przestudiowałem wątek dotyczący tego tematu i jestem zdziwiony tymi cenami. W ofercie mojej firmy ogrodzenie z siatki na podmurówce systemowej na wysokość 1,5m to koszt z montażem ok 80zł/mb.
Pozdrawiam Edytowano przez Redakcja (zobacz historię edycji)
0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Różnice w cenach moga być spore - zależy czy podmurówka systemowa czy wylewana na fundamencie. Nie mozna tych podmurówek porównywać.

Ja mam juz trzy wyceny z różnych firm i cena za podmurówkę wylewana na fundamencie i siatkę na gotowo za samą robocizne 60zł - oczywiście za mb:) Edytowano przez Przemo1977 (zobacz historię edycji)
0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cytat

Ja mam juz trzy wyceny z różnych firm i cena za podmurówkę wylewana na fundamencie i siatkę na gotowo za samą robocizne 60zł - oczywiście za mb:)



zgadzam sie różnice sa spore, ale podmurówka lana i do tego zbrojona jest na lata moim zdaniem, u mnie ogrodzenie nie długo będzie wykonywane właśnie na takiej podmurówce, firmę juz mam na wiosnę ruszają tez za60 zł za mb, poleconą przez znajomą u których wykonywali ogrodzenie, a zrobili naprawdę dobrze nic nie pęka jesli chcecie mogę podać namiar na prv bo nie wiem czy tu można jestem nowa icon_smile.gif
0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pytanie czy taka lana podmurówka ma sens. Osobiście jej nie zrobiłem choć teść ja zrobił.

0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
autorushd a dlaczego twoim zdaniem nie ma sensu? w takim razie jaką byś proponował?
0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Obecnie ogrodzenie nie ma już takich funkcji jak kiedyś, broni naszej posiadłości. Po takiej siatce nie ma problemu żeby się wspiąć, wiec budowanie jakichś fundamentów pod całe ogrodzenie też nie wydaje się sensowne a na pewno drogie. Trzeba sobie przekalkulować czy to się opłaca. W moim przypadku na razie uważam ze nie.
0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
w takim razie jaką podmurówkę byś zaproponował, ta z gotowych elementów odpada, niestety nie słyszałam o niej dobrych opini, jednak zdecyduję się na tą laną, firma która mi będzie wykonywała ogrodzenie w sumie nic mi nie narzucała, ale polecają tą laną znajomi tez robią laną i chwalą sobie może cit droższa ale napewno solidniejsza, nie na raz sztuka.
0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ja osobiście to tylko tą gotową bym polecił i tylko warunkowo, bo przecież jeszcze tam nie mieszkam.
A co konkretnie słyszałaś? U mnie na razie jest ok, ale co będzie za kilka lat nie wiem icon_smile.gif
0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cytat

w takim razie jaką podmurówkę byś zaproponował, ta z gotowych elementów odpada, niestety nie słyszałam o niej dobrych opini, jednak zdecyduję się na tą laną, firma która mi będzie wykonywała ogrodzenie w sumie nic mi nie narzucała, ale polecają tą laną znajomi tez robią laną i chwalą sobie może cit droższa ale napewno solidniejsza, nie na raz sztuka.


z pewnością lepiej i estetyczniej z, niż bez, może być lana, byleby dobrze

powieliło
i coś muli, niekoniecznie z winy ff :-( Edytowano przez Barbossa (zobacz historię edycji)
0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Barbossa oglądałam ich- czyli firmy która u mnie będzie wykonywać ogrodzenie- podmurówki lane na stronie, a także widziałam niektóre osobiście u znajomych i podobają mi się, nie chce nie wiadomo jak wysokiej podmurówki, niską nie wiem jak wkleja się tu zdjęcia, bo bym wkleiła i pokazała o jaką mi chodzi. Zresztą na tej ( link poniżej) stronie jest 5 zdjęcie, bardzo mi się podoba a co w o niej myślicie?ogrodzenie z siatki na podmurówce lanej a i z tego co wiem jest to siatka BETAFENCE czekam na wasze opinie icon_smile.gif Edytowano przez Redakcja (zobacz historię edycji)
0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
najważniejsze żeby się Tobie podobało, a resztę idzie zaakceptować, ale to tylko moje zdanie icon_smile.gif
0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  
Obserwujący 0