Skocz do zawartości

Łączenie profili


Recommended Posts

Napisano
Ale tam nadal nie ma nic napisane jak to połączyć

Cytat

Mianem ścian wysokich możemy określić ściany działowe o dużej sztywności. Maksymalna wysokość dopuszczalna w tym wypadku sięga 9 - 10 m. Przy tak dużych wysokościach najważniejszym zagadnieniem jest zapewnienie odpo-wiedniej odporności ogniowej. Akustyka w tego typu ścianach odgrywa z reguły mniejsze znaczenie (gruba warstwa płyt). Przy montażu wysokich konstrukcji, dla zapewnienia odpowiedniej sztywności - zalecane jest podczas montażu w miarę równoczesne płytowanie jednej i drugiej strony ścia-ny. W przeciwnym wypadku znaczny ciężar płyt zamon-towanych po jednej stronie może spowodować odkształcenie konstrukcji w fazie montażu.

Brak obrazka

1a.Płyta g-k Rigimetr gr. 2 x 9,5 mm, 2 x 12,5 mm, 1 x 9,5 mm +1 x 12,5 mm
1b.Płyta gipsowo-kartonowa Rigips PRO gr. 12,5 mm
1c.Płyta gipsowo-kartonowa Rigips PRO gr. 15 mm
2.Profil CW lub CW Ultrastil 3a.Profil UW lub UW Ultrastil
3b.Profil poziomy UW101 lub CW 101Ultrastil
4.Profil UD 30
5.Wkręty Rigips TN 25 co 70 cm - I warstwa poszycia
6a.Wkręty Rigips TN 35 co 25 cm - II warstwa poszycia
6b.Wkręty Rigips TN 45 co 20 cm - II warstwa poszycia
7.Wkręty “pchełki”
8 Kołki rozporowe lub dyble, max. co 100 cm
9.Masa szpachlowa Rigips
10.Taśma uszczelniająca Rigips
11.Wełna mineralna kamienna lub szklana

Napisano
Na poddaszu ocieplam ściany szczytowe od wewnątrz. Ściana ma od 0 do 4m wysokości. Profile mam 3m. Jak połączyć profile pionowe (CW), tak, żeby się trzymało
Napisano
wstawka lub nacięcie i tak to łapiesz esami
od strony płyty powinna być linia prosta na całości bez wypchnięć czyli jak już to do środka nie na zewnątrz
ponadto są dostepne specjalne łączniki przynajmniej do 50
ale na żywca z odpadów też się da to połączyć tylko z lekką kombinacją
wszystko na logikę
pozdrawiam
Napisano
Cytat

Na poddaszu ocieplam ściany szczytowe od wewnątrz. Ściana ma od 0 do 4m wysokości. Profile mam 3m. Jak połączyć profile pionowe (CW), tak, żeby się trzymało




Są też normalnie w sprzedaży profile (CW) 4,0 mb możesz dokupić kilka icon_smile.gif

Najprościej i zachowując sztywność ściany do profilu (CW) 3mb +1,0mb lub więcej przykręcasz pchełkami taki sam profil o dł 1,0 mb (CW) odwrócony plecami do tych dwóch profili utrzymując zakład 0,5 mb obu profili takie połączenie daje sztywność tej ścianie.

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się
  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Darmowy poradnik budowlany raz w tygodniu na Twój e-mail

  • Najnowsze posty

    • Wie ktoś? Od ubiegłego roku ani widu, ani słychu, ani kukuryku. Wniosek zgłoszony, uznany za prawidłowy, przyjęty i... cisza. Może pieniądze gdzieś '"wyszły" i teraz ministerstwo czeka aż wrócą? Jak można tak lekceważyć ludzi? Jak się człowiek dzień spóźni z opłatą, to wielkie larum, procenty karne... A tu? Mamy was w doopie, mówi nam państwo. I miesiącami milczy.  A procenty na kredycie lecą.
    • Witam. Mam na oku działkę budowlaną. Dwa dni temu były robione badania geotechniczne i na ten moment sprawa wygląda tak, że w dwóch na trzy odwiertach wyszedł muł na głębokości 3,5m i 2,7m. W ostatnim z odwiertów były mady. Wody gruntowe na głębokości 2,5m. Na razie to tylko strzępki danych podanych na dzień po badaniu. Czekamy na dokumentację od geologa, ale jednak nieco mnie to zmartwiło - zwłaszcza te mady (nie wdawał się w szczegóły). Generalnie gość mówił, że dom da się postawić, ale trzeba wymienić muł, raczej zrobić płytę fundamentową. Na razie na opinię, jak wspomniałam, jeszcze musimy poczekać parę dni. Wiem, że bez konkretów ciężko coś wywróżyć. Niemniej, czy ktoś z obecnych miał styczność z takimi glebami i jest w stanie uchylić nieco rąbka tajemnicy, jak z takim fantem sobie poradził? Przekopałam wiele grup/forum i o ile o mule coś tam dało się wyczytać, tak na temat mad nie ma kompletnie nic. Z góry dzięki.  
    • A jak jest z grubością blachy? Pytam ze wzglądu na fakt, że w wielu przypadkach blacha stanowiła element instalacji piorunochronnej, a przy zmniejszaniu jej grubości ta rola staje się mocno wątpliwa. Rzekłbym nawet, ze "jednorazowa" 
    • Dzień dobry,   Analizując wybór blachodachówki, kluczowe jest rozważenie typu zastosowanej powłoki: poliestrowej lub poliuretanowej. Różnica w cenie, gdzie poliuretan jest droższy o około 30-40%, wynika bezpośrednio z odmiennych właściwości użytkowych i przewidywanej trwałości tych rozwiązań.   Powłoka poliestrowa stanowi standardową i bardziej ekonomiczną opcję. Zapewnia ona podstawowy poziom ochrony antykorozyjnej, a producenci zazwyczaj oferują na nią gwarancję do 15 lat. Jednakże, istotną cechą poliestru jest jego niższa odporność na zarysowania i uszkodzenia mechaniczne. Może to skutkować pojawieniem się defektów estetycznych podczas transportu, montażu, a także w późniejszej eksploatacji, na przykład w wyniku gradobicia. Ponadto, w miarę upływu lat, powłoka poliestrowa jest bardziej podatna na matowienie i blaknięcie koloru pod wpływem ekspozycji na promieniowanie słoneczne, co może obniżać estetykę dachu. Jest to odpowiednie rozwiązanie w przypadku ograniczonych środków finansowych oraz dla obiektów, gdzie dach nie będzie narażony na ekstremalne warunki środowiskowe czy mechaniczne.   Z kolei powłoka poliuretanowa, choć wiąże się z wyższym kosztem początkowym, oferuje znacząco lepsze parametry użytkowe. Jej wyróżniającą cechą jest wyjątkowa odporność na zarysowania i ścieranie, co minimalizuje ryzyko uszkodzeń mechanicznych i zapewnia dłuższą żywotność powłoki. Poliuretan tworzy grubszą i bardziej elastyczną warstwę ochronną, co przekłada się na doskonałą ochronę antykorozyjną elementu. Kluczowym atutem jest również niezwykła odporność na promieniowanie UV, która gwarantuje długotrwałe zachowanie intensywności i świeżości koloru dachu. Gwarancje producentów na powłoki poliuretanowe często wynoszą 30 lat lub więcej, a po wieloletniej eksploatacji dachy te zazwyczaj zachowują niemal pierwotny wygląd.   Decyzja o wyborze między poliestrem a poliuretanem powinna być podyktowana bilansem między kosztem początkowym a długoterminową wartością. Jeśli priorytetem jest maksymalna trwałość, niezmienny wygląd estetyczny oraz minimalizacja przyszłych kosztów konserwacji czy ewentualnej wymiany, inwestycja w poliuretan jest uzasadniona, pomimo wyższego nakładu początkowego. W dłuższej perspektywie, jego superiorne właściwości mogą przynieść wymierne korzyści. W sytuacji, gdy budżet jest ściśle ograniczony i akceptowane są potencjalne, delikatne zmiany estetyczne w kolorze po kilku latach, wybór wysokiej jakości poliestru od renomowanego producenta może być wystarczającym kompromisem. _____________________________ Blachodachówki panelowe - Blachy Pruszyński https://pruszynski.com.pl/produkt/pokrycia-dachowe/blachodachowka-panelowa-modulowa/
    • Jeśli tapeta jest rozciągliwa, to ten facet robi to źle. Ruchy raklą na połowie pasa rozciągają go i pas się wygina jak tory kolejowe na zakręcie. .  To się powinno robić rolką gumową,  Ale jeśli tapeta jest nierozciągliwa, to dobrze. Jednak nierozciągliwą tapetę klei się inna technologią. Klej nanosi się na powierzchnię (dużo kleju, tak żeby położoną tapetę można było przesuwać ręką), a tapeta jest sucha.
  • Popularne tematy

×
×
  • Utwórz nowe...