Skocz do zawartości

Recommended Posts

Napisano

Przepraszam wszystkich ale dla dobra mojej sprawy i toczących się postępowań musiałam usunąć tekst. Zdjecia drzwi i treść była prawdziwa.

Czy w przypadku drzwi zewnętrznych istnieje takie coś jak tolerancja 4mm? Czy taka "dziura" jest dopuszczalna?

gallery_19786_368_378482.jpg

Napisano
Cytat

W czerwcu zakupiliśmy drzwi stalowe KMT Plus- zewnętrzne za które zapłaciliśmy "niezłą" sumkę. Niestety po pierwszych deszczach żałowaliśmy, że nie zamówiliśmy drzwi w innej firmie- mieliśmy zalaną klatkę schodową. Po dokładnym przyjrzeniu się, zauważyliśmy iż drzwi dołem i górą nie dolegają prawidłowo do ościeżnicy.
Czy w przypadku drzwi zewnętrznych istnieje takie coś jak tolerancja 4mm? Czy taka "dziura" jest dopuszczalna?

gallery_19786_368_378482.jpg



Czy to "coś" na dole to jest próg drzwiowy? icon_eek.gif
Napisano
Cytat

W czerwcu zakupiliśmy drzwi stalowe KMT Plus- zewnętrzne za które zapłaciliśmy "niezłą" sumkę. Niestety po pierwszych deszczach żałowaliśmy, że nie zamówiliśmy drzwi w innej firmie- mieliśmy zalaną klatkę schodową. Po dokładnym przyjrzeniu się, zauważyliśmy iż drzwi dołem i górą nie dolegają prawidłowo do ościeżnicy.
Czy w przypadku drzwi zewnętrznych istnieje takie coś jak tolerancja 4mm? Czy taka "dziura" jest dopuszczalna?

gallery_19786_368_378482.jpg


Masakra! Czekam niecierpliwie na głos eksperta. Najlepiej z KMT icon_mrgreen.gif
  • 1 miesiąc temu...
Napisano
Porta ma takie drzwi metalowe i nie ma żadnych prześwitów, próg jest metalowy tak jak drzwi ale jest uszczelka magnetyczna a od spodu uszczelka szczotkowa drzwi zamyka się szczelnie jak lodówkę. Nie ma prawa być żadnych szczelin w końcu to drzwi wejściowe. Myślę że w tym przypadku można zamontować gruby drewninany próg tak będzie to najłatwiej naprawić, może to nie najpiękniejsze ale najłatwiejsze wyjście z sytuacji.
Napisano
Cytat

Przerażające jest to, jak niektórzy wykonawcy lekceważą klientów icon_sad.gif



To nie jest chyba kwestia lekceważenia, ale zwykłego braku umiejętności. Nie sądzę, żeby doświadczony montażysta drzwi potrafił zrobić taki błąd . Podejrzewam, że montował to zwykły popapraniec, a drzwi same w sobie nie muszą być złe. Choć z drugiej strony nie najlepiej świadczy o producencie, że pozwala do wswoich drzwi dotykac się popaprańcom - chyba powinien to robic jakiś autoryzowany montażysta.. icon_rolleyes.gif
Napisano
Cytat

Choć z drugiej strony nie najlepiej świadczy o producencie, że pozwala do wswoich drzwi dotykac się popaprańcom - chyba powinien to robic jakiś autoryzowany montażysta.. icon_rolleyes.gif


I to miałam na myśli pisząc o lekceważeniu. Kto daje autoryzaję popaprańcom?!
  • 3 miesiące temu...
Napisano
Cytat

I to miałam na myśli pisząc o lekceważeniu. Kto daje autoryzaję popaprańcom?!


Z tego co widzę to jest błąd przy montarzu
ja natomiast na drzwi KMT nie dam złego słowa powiedzieć
w tym tygodniu miałem włamanie do domu w budowie co prawda weszli oknem i wynieśli prawie wszystko
ale próbowali wejść przez drzwi KMT które prowadzą do kotłowni naszczęście to im się nie udało
  • 2 miesiące temu...
Napisano
Cytat

Przeczytałem cały temat... Straszne! Ciekawe ile te drzwi kosztowały?


Sugestywny temat... do tego stopnia, że poszedłem dokładnie obejrzeć swoje drzwi icon_smile.gif
Napisano
Cytat

Sugestywny temat... do tego stopnia, że poszedłem dokładnie obejrzeć swoje drzwi :)


Jestem po zakończeniu budowy domu i skusiłam się na drzwi KMT. Niestety budowa dała mi mocno po kieszeni, tzeba było brać kredyt i musiałam się liczyć z każdą złotówką. Jasne, myślałam o pięknych drzwiach z drewna, ale nie mogłam sobie pozwolić. Zrobiłam wywiad po okolicy i najlepsze recenzje dostałam o KMT. Uczulono mnie jedynie na porządną firmę montującą, bo potrafią nieźle partolić. Zamontowali mi fachowcy (nie tam żaden autoryzowany, tylko zwyczajna firma na usługach) i jestem bardzo zadowolona. A co do tego czy producent ma wpływ na to kto montuje, to przecież nie da rady, bo można kupić drzwi bez usługi montażu. Jak ktoś jest sprytny i dokładny, to nawet sam może sobie zamontować.
Podpytywałam też ewentualne reklamacje i na kilkunastu użytkowników znalazłam 2 osoby, które zareklamowały drzwi. Jedna miała już zużytą uszczelkę po 1,5 roku użytkowania, a druga skarżyła się na nieszczelność drzwi. Uszczelkę podesłał producent nieodpłatnie i po sprawie. Jeżeli chodzi o nieszczelność, to po wizycie serwisu KMT przy montażyście (i to z dużą praktyką) stwierdzono, że ościeżnica została źle zamontowana, nie było zachowanych pionów. Montażysta musiał sam poprawić to co spartolił, a niby był taki dobry i montował nie tylko KMT, ale i Gerdę i różne pokojowe.

Jak dla mnie to KMT jest OK. A.... mam KMT PLUS Vds.
Napisano
Cytat

Przepraszam wszystkich ale dla dobra mojej sprawy i toczących się postępowań musiałam usunąć tekst. Zdjecia drzwi i treść była prawdziwa.

Czy w przypadku drzwi zewnętrznych istnieje takie coś jak tolerancja 4mm? Czy taka "dziura" jest dopuszczalna?




W Twoim przypadku ewidentna wina leży po stronie ekipy montującej. Nie jestem gołosłowny ponieważ w pierwszym domu posiadałem drzwi KMT otwierane na zewnątrz z progiem z stali nierdzewnej i wszystko było ok. Obecnie mieszkamy w domku jednorodzinnym i też pokusiłem się o drzwi KMT plus. Uważam, że konstrukcja drzwi oraz wszelkie zastosowane elementy uszczelniające sprawują się idealnie. Drzwi są ciche, ciepłe i ładne. Pierwsze montowałem sam, drugie montowała ekipa pod moim okiem i nie ma możliwości zrobienia takiego "babola" jak u Was jeżeli wszystko jest montowane zgodnie ze sztuką i instrukcją. Tutaj widać ogromny błąd przy montażu progu. Warto także sprawdzić pion i poziom poszczególnych elementów futryny oraz czy nie jest przekrzywiona względem otworu. Sam polecam znajomym KMT i nikt do tej pory się nie zawiódł ani technicznie a tym bardziej wizualnie.

DSC01446.jpg

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się
  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Darmowy poradnik budowlany raz w tygodniu na Twój e-mail

  • Najnowsze posty

    • Super Wam idzie Panowie! Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
    • Kolejne dni spędzamy na stawianiu konstrukcji, stempli oraz deskowaniu kolejnych pomieszczeń. Jest tego naprawdę sporo!  
    • Witam serdecznie    Potrzebuję pomocy kogoś doświadczonego.  Pomimo że byłem jako jedyny przeciwny pokrywania dachu blachą trapezowa z filcem to takie pokrycie zastosowano.  Jest to budynek garażowo-gospodarczy, wspólnoty z dachem dwuspadowym.  Firma która wymieniała poszycie postarała się żeby jak najbardziej zminimalizować wentylację dachu. Filc oczywiście nie został usunięty z żadnej strony. W części okapowej firma na murze dawała zaprawę betonowa i na tej zaprawie leży blacha. Skutkiem jest brak nawet małej szczeliny ponieważ profil blachy wypełnia beton.  W części szczytowej pod kalenicą na łączeniu dwóch połaci zastosowano taśmę dekarska uszczelniającą. Skutek wiadomo jaki.  Jedyny wlot powietrza to widoczne okienka w ścianie 10cmx40cm. Sąsiad zamontował wywietrznik wentylacyjny oraz rozciął tą taśmę w szczycie ale chyba to nic nie dało. Podczas temperatury na zewnątrz plus 2-3 stopnie filc robi się wilgotny po nocy a po południu jest poprostu mokry. Widać też krople wody na filcu.    Proszę o pomoc czy można coś w tym temacie zrobić? Czy jest szansa żeby ten dach jakoś uratować we własnym zakresie?   Będę wdzięczny za wszelkie informacje i pomoc.   
    • Standardowo, w gotowych zestawach drzwiowych, prześwit pod spodem (czyli odległość między dolną krawędzią skrzydła a podłogą) wynosi zwykle od 1 do 2 cm (10-20 mm). To umożliwia swobodne otwieranie drzwi.
    • Ja jednak wolałbym zrobić to z kostki brukowej i mieć to już  z głowy, zaoszczędziłbym, dając swoją robociznę. Materiał jest to koszt stosunkowo tani.   Koszt materiałów na taras z nasypem około 30 cm, o wymiarach 6,0 × 4,0 m, z krawężnikami betonowymi antracyt i kostką brukową Stylbruk, będzie zależał od kilku czynników, takich jak lokalne ceny materiałów, wybór konkretnego typu kostki i krawężników, a także ewentualne dodatkowe elementy. Oto szacunkowe koszty poszczególnych elementów:   Materiały na nasyp piasek około 15 do 30 zł/m³  Przy nasypie 30 cm pod powierzchnią, potrzebujesz około 7,2 m³ (6 m × 4 m × 0,3 m + schodek), co daje koszt około 360-720 zł.   Krawężniki betonowe antracyt: koszt ok.  15 do 25 zł za metr bieżący. Przy długości obwodu tarasu (2×6 + stopień = ok. 30 mb), to wydatek od 300 do 450 zł.   Kostka brukowa Stylbruk: ceny wahają się od 70 do 80 zł/m². Dla powierzchni 30 m² (6×4 m + schodek), koszt materiału to od 2100 do 2400 zł. Dodatkowe materiały: np. cement, piasek do wyrównania, folie, kity, mogą kosztować 200 do 300 złotych.   Podsumowanie szacunkowego kosztu materiałów: Element Szacunkowy koszt (zł) Nasyp 300 - 450 Krawężniki 360 - 450 Kostka brukowa 2100 - 2400 Dodatkowe materiały 200 - 300 Razem 2960 - 3600 zł   Pamiętaj, że są to orientacyjne kwoty, ze sklepu  Liroy Merlin, ceny mogą się różnić w zależności od lokalnych cen i wybranych materiałów.   
  • Popularne tematy

×
×
  • Utwórz nowe...