Skocz do zawartości

Hurtownia budowlana: Eurodock


Recommended Posts

Napisano
Kupiłem u nich drzwi gerdy. Niestety po zimie osłonka wkładki na klucze zaczęła rdzewieć. Zgłosiłem to jako reklamację. Czekam już drugi miesiąc i mimo telefonów do Eurodocku i zapewnień, że ktoś przyjedzie i wymieni, nikt się nie zgłasza. Boję się pomyśleć jak szybko by reagowali na poważniejszą usterkę. A ja czekam...
  • 1 rok temu...
Gość Arkadiusz Jarosz
Napisano
Potwierdzam. Najgorsza z możliwych obsługa reklamacji. Od razu powiedziano nam, że nie zostanie uwzględniona. W jednych drzwiach zaczęła odchodzić okleina i mimo złożenia reklamacji na piśmie w ogóle na nią nie odpowiedziano. Podejście typu: "Kupiłeś towar a teraz się z nim bujaj kliencie". ODRADZAM zakupy w Eurodock.
  • 4 tygodnie temu...
Napisano
super montażyści, bardzo mili,grzeczni- nie musiałam nawet sprzątać po ich montażu. polecam ze względu na bardzo dobrą jakość montażu
  • 7 miesiące temu...
Napisano
naprawdę polecam tę firmę, mają profil veka z super fabryki, o wiele lepszej niż oknoplast. krótkie terminy i możliwość negocjacji. poza tym wysoka jakość montażu. polecam
  • 1 rok temu...
Napisano (edytowany)
Cytat

Potwierdzam. Najgorsza z możliwych obsługa reklamacji. Od razu powiedziano nam, że nie zostanie uwzględniona. W jednych drzwiach zaczęła odchodzić okleina i mimo złożenia reklamacji na piśmie w ogóle na nią nie odpowiedziano. Podejście typu: "Kupiłeś towar a teraz się z nim bujaj kliencie".
ODRADZAM zakupy w Eurodock.


Widzę, że pan A. Jarosz nieustępliwie próbuje zaszkodzić wizerunkowi firmy. Szkoda, że dopiero teraz trafiliśmy na ten komentarz, ale sprawa p. Jarosz jest znana chyba każdemu pracownikowi firmy.
Klient kupił drzwi przesuwne ze średniej półki odporności na zarysowania.
Klient uszkodził mechanicznie okleinę u dołu skrzydła, w jaki sposób tego nie wiemy. W jednym miejscu była poszarpana i popękana od uderzeń. A parę centymetrów obok klient prawdopodobnie próbował naprawiać w własnym zakresie okleinę klejąc ją na ciepło, gdyż była w niektórych miejscach po przetapiana.
Dopiero po tych zabiegach zgłosił reklamacje, że popękała mu samoistnie okleina. Po zapoznaniu się z dokumentacją serwis firmy Pol-Skone jasno stwierdził, że klient uszkodził okleinę mechanicznie, a ponadto znacząco ingerował w konstrukcję drzwi i wykonanie drzwi przez co zgodnie z warunkami gwarancji reklamacja została odrzucona.
Jeśli klient zgłosiłby uszkodzenie od razu, a nie próbował naprawiać tego na własną rękę. A okleina rzeczywiście by odchodziła, a nie była poszarpana i popękana od uderzeń, to sądzę że firma Pol-Skone uznałaby reklamacje, a tak klient swoje błędy próbuje zrzucić na nas...



Cytat

Kupiłem u nich drzwi gerdy. Niestety po zimie osłonka wkładki na klucze zaczęła rdzewieć. Zgłosiłem to jako reklamację. Czekam już drugi miesiąc i mimo telefonów do Eurodocku i zapewnień, że ktoś przyjedzie i wymieni, nikt się nie zgłasza. Boję się pomyśleć jak szybko by reagowali na poważniejszą usterkę. A ja czekam...


Co do sprawy pana Marka;
Swego czasu Gerda wypuściła wadliwą partię osłonek zamka podklamkowego, które szybko rdzewiały, oraz paneli które pękały, aczkolwiek przyczyna wad została szybko zlokalizowana i usunięta. Gerda prowadziła później akcję serwisową i wymieniała wadliwe osłonki. Klient niestety trafił na osłonkę z początku wadliwej partii i trochę musiał poczekać na to, aż Gerda wyprodukuje nowe wolne od wad osłonki.
Jak tylko dotarły osłonki do naszej firmy zostały natychmiastowo wymienione klientowi na osłonki bez wad.
Reklamacja zamknięta kilka lat temu. Szkoda, że klient nie opisał dokładniej problemu i nie napisał, że osłonki ostały wymienione na nowe i teraz nie ma z nimi żadnego problemu. Cóż łatwo jest oczerniać i pisać że to trwa długo... Trudniej jest napisać, że zostało załatwione... Edytowano przez eurodock (zobacz historię edycji)
Napisano (edytowany)
Cytat

Cóż łatwo jest oczerniać i pisać że to trwa długo... Trudniej jest napisać, że zostało załatwione...



A dotrzymaliście terminów gwarancyjnych lub (i) ustawy konsumenckiej ? - nie. To co oczerniał ?

A to, że zostało załatwione, to nie zbytek łaski z Waszej strony, tylko ustawowy obowiązek.
Edytowano przez bajbaga (zobacz historię edycji)
Napisano
Cytat

A dotrzymaliście terminów gwarancyjnych lub (i) ustawy konsumenckiej ? - nie. To co oczerniał ?

A to, że zostało załatwione, to nie zbytek łaski z Waszej strony, tylko ustawowy obowiązek.


Oczywiście, że dotrzymaliśmy. Klient już po kilku dniach od oględzin otrzymał odpowiedź, że element zostanie wymieniony na nowy jak tylko będą nowe osłonki. Klient został poinformowany, że sprawa jest znana Gerdzie i Gerda czeka na nową partie osłonek wolnych od wad. Jak tylko osłonki dotarły do nas ( dystrybutora drzwi) zostały wymienione u klienta.

A co do sformułowania "A to, że zostało załatwione, to nie zbytek łaski z Waszej strony, tylko ustawowy obowiązek." nikt nikomu łaski nie robił. My od producenta zażądaliśmy nowego elementu wolnego od wad, a ten nam dostarczył i dopiero wtedy mogliśmy wymienić klientowi stary na nowy. My nie produkujemy osłonek, czy drzwi... Jesteśmy jednym z kilku tysięcy dystrybutorów i niestety na nowe elementy reklamacyjne trochę musimy czekać.
My jako dystrybutor drzwi dopełniliśmy wszelkich starań w związku z wymianą wadliwego elementu. Tak więc nie rozumiem czemu pan/pani posądza nas o "zbytek łaski"
Ponadto problem wadliwych osłonek z tamtego okresu dotknął dużo większego grona klientów, ale z tego co mi wiadomo Gerda jako producent wymieniła wszelkie wadliwe osłonki.

Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru
Napisano
O jakości firmy świadczy wiele elementów …………..
Także taki drobiazg prawny, że nie jest załatwieniem w terminie, samo uznanie reklamacji. Kto zawinił, nie jest istotne, bo zgodnie z ustawą konsumencką jedynym „winowajcą” jest sprzedawca towaru. icon_cool.gif
Napisano (edytowany)
Cytat

O jakości firmy świadczy wiele elementów …………..
Także taki drobiazg prawny, że nie jest załatwieniem w terminie, samo uznanie reklamacji. Kto zawinił, nie jest istotne, bo zgodnie z ustawą konsumencką jedynym „winowajcą” jest sprzedawca towaru. icon_cool.gif


Widzę, że osoba "bajbaga" jest na tyle zorientowana i uświadomiona, że interpretuje ustawy jak chce. Coś czytał, ale do końca nie wie co. Pozwolę sobie przytoczyć owe sformułowanie z ustawy i wyjaśnić:

"Jeżeli sprzedawca zawiadomiony o niezgodności towaru z umową nie ustosunkował się do żądania kupującego określonego w art.8 ust. 1 (bezpłatna naprawa lub wymiana) w terminie 14 dni uważa się, że uznał je za uzasadnione."

Klient jest zobowiązany powiadomić sprzedawcę o niezgodności, wadzie, braku itp najlepiej w formie pisemnej aby nikt później nie miał problemów z terminami. A następnie sprzedawca, bądź producent w terminie do 14 dni jest zobowiązany odpowiedzieć kupującemu na jego roszczenia. jeśli nie dopełni terminu klient może traktować roszczenia jako zasadne.

Kwestia wymiany, naprawy, dostarczenia braków to już inny temat i jest warunkowany indywidualnie. Z doświadczenia wiem, że są np. firmy w których produkcja drzwi trwa ok 8 tygodni. Tak więc np reklamując drzwi z takiej firmy to reklamacja jest rozpatrywana do 14 dni, a produkcja nowych jeśli reklamacja jest zasadna trwa normalny proces produkcyjny, bo nikt nie wyczaruje czegoś z niczego. Na wszystko potrzeba czasu. Tak więc osobo "bajbaga" na przyszłość proszę nie mylić terminu rozpatrzenia reklamacji z pozytywnym załatwieniem reklamacji.

W naszym przypadku historia wadliwych osłonek po powiadomieniu producenta została uznana za zasadną, a producent czekał tylko na nowo wyprodukowane osłonki aby nasza firma mogła wymienić wadliwy element.

Mam nadzieję że osoba "bajbaga" przestanie w dziwny sposób doszukiwać się winowajców, gdyż to nie o to w tym chodzi. Zawiniła wadliwa osłonka i została wymieniona. Edytowano przez eurodock (zobacz historię edycji)
  • 1 rok temu...
Gość zdzisław
Napisano
bardzo solidna firma, kupiłem u nich stolarkę do mojego domu i jestem bardzo zadowolony, reklamacji na razie nie musiałem składać...
  • 2 lata temu...
Gość Mariusz K.
Napisano
Ceny całkiem konkurencyjne. Jak się powie, że na Wyszkowie oferowali taniej to pani schodzi z ceny prawie w nieskończoność :)

Aczkolwiek poza ceną dno... Pani z którą rozmawiałem chwaliła się, że już naście lat w branży, a podczas rozmowy miałem wrażenie, że wiem więcej od niej na temat ciepłego montażu niż ona...

Jakość usług montażowych średnia. Głównym narzędziem podczas demontażu drzwi był młotek i przecinak (byłem w szoku). Zamontowali, że chodzi ale przy obróbce ochlapali wszystko dookoła. Mam nadzieję, że nie będzie problemów

Mnie skusiła cena, aczkolwiek teraz zastanawiam się czy dobrze zrobiłem.
Drzwi w bloku wymienili, ale po tym co widziałem to okien do nowego budynku na pewno u nich nie kupię.

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się
  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Darmowy poradnik budowlany raz w tygodniu na Twój e-mail

  • Najnowsze posty

    • Proszę o poradę tych, co się znają, bo pojęcia nie mam jak właściwie do tematu podejść. Dwa lata temu stałem się właścicielem jednego z lokali na niewielkim osiedlu szeregowców. Niedawno dopiero zastanowił mnie fakt, że nie mamy dostępu do dachu. Temat zaistniał tym bardziej, że chcemy podejść do przeglądu kominowego i na fakt braku dostępu do dachu zwrócił uwagę kominiarz. Stwierdził, że takiego dostępu wymagają przepisy i powołał się na Rozporządzenie Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie. Konkretnie w Dziale VII. Bezpieczeństwo użytkowania, § 308 Wejścia na dach napisane jest, że w budynkach o dwóch lub więcej kondygnacjach nadziemnych należy zapewnić wyjście na dach co najmniej z jednej klatki schodowej, umożliwiające dostęp na dach i do urządzeń technicznych tam zainstalowanych. W odpowiedzi na zadane pytanie deweloper odpowiedział, że dostęp do dachu z zewnątrz (drabina na stałe przymocowana do elewacji) nie jest wymagana przepisami, ponieważ przepis dotyczy jedynie budynków z wydzieloną wewnętrzną klatką schodową. Nie rozumiem tego, że dwukondygnacyjny budynek (czyli minimum parter z piętrem, tak?) z wewnętrzną wydzieloną klatką schodową powinien taki dostęp mieć a budynek w zabudowie szeregowej (każdy lokal ma swoje wewnetrzne schody, które nie są traktowane jako "klatka schodowa"?) już nie, mimo że wysokość takiego budynku może być przecież identyczna? Dostęp do kominów to jedno, ale na przykład jakieś zaprószenie ognia i... możemy sobie z dołu tylko patrzeć i czekać aż strażacy przyjadą - oby na czas. Czy deweloper ma rację?
    • Firma Real Klim świadczy usługi z zakresu klimatyzacji, wentylacji i rekuperacji na terenie województw małopolskiego i śląskiego. Posiadamy certyfikaty oraz uprawnienia państwowe, które są niezbędne przy wykonywaniu prac montażowo - serwisowych. https://realklim.pl/   Nasza firma specjalizuje się w profesjonalnym montażu klimatyzacji w domach, biurach i lokalach usługowych. Gwarantujemy szybki, solidny i estetyczny montaż oraz fachowe doradztwo w doborze urządzeń. https://realklim.pl/klimatyzacja   Oferujemy kompleksowy serwis klimatyzacji – od przeglądów po naprawy. Dbamy o wydajność, czystość i długą żywotność Twojego urządzenia. https://realklim.pl/serwis-klimatyzacji   Projektujemy i montujemy systemy wentylacyjne dopasowane do potrzeb budynku. Zapewniamy komfort oddychania i skuteczne usuwanie wilgoci. https://realklim.pl/wentylacja   Zajmujemy się instalacją i serwisem systemów rekuperacji, które zapewniają świeże powietrze w domu i pozwalają oszczędzadź na ogrzewaniu. https://realklim.pl/rekuperacja   Specjalizujemy się w montażu pomp ciepła – ekologicznego źródła ogrzewania. Pomagamy dobrać odpowiednie urządzenie i zapewniamy jego obsługę. https://realklim.pl/pompy-ciepła   Sprawdź Naszą wizytówkę Google, sprawdź opinię klientów oraz wybrane realizacje: Wizytówka Google
    • Chcąc wylać poduszki pod nadproża, musimy je najpierw zaszalować. Tym właśnie będziemy się teraz zajmować.  
    • Drewniane podłogi to klasyka, która z czasem może wymagać miejscowych napraw – szczególnie wtedy, gdy pojawią się przebarwienia, plamy lub drobne uszkodzenia na pojedynczych deskach. Dobrą wiadomością jest to, że nie musisz od razu cyklinować całej powierzchni. Dzięki produktom marki Osmo można łatwo i estetycznie odnowić pojedynczą deskę, bez widocznych różnic w kolorze i strukturze. Krok 1: Wydzielenie uszkodzonej deski Najpierw dokładnie określ deskę, która wymaga renowacji. Następnie oklej jej krawędzie taśmą malarską, najlepiej niebieską lub różową, która jest delikatna i nie uszkadza powierzchni ani sąsiednich desek. Taśma zapobiegnie przypadkowemu przetarciu lub zabarwieniu sąsiednich fragmentów podłogi. Krok 2: Szlifowanie powierzchni Za pomocą papieru ściernego o gradacji 180 przeszlifuj powierzchnię deski. Usuniesz w ten sposób stare powłoki, przebarwienia oraz drobne rysy. Szlifuj zawsze wzdłuż włókien drewna, a po zakończeniu dokładnie odkurz i przetrzyj wilgotną ściereczką, by pozbyć się pyłu. Krok 3: Nadanie koloru – bejce olejne i woski dekoracyjne Osmo Kiedy powierzchnia jest sucha i czysta, czas na nadanie jej odpowiedniego odcienia. Użyj bejcy olejnej Osmo lub wosków dekoracyjnych Osmo, w zależności od wykończenia reszty podłogi. Aplikacja wygląda następująco: Nanieś niewielką ilość bejcy lub wosku przy pomocy gąbki lub miękkiej szmatki. Następnie wetrzyj preparat równomiernie w drewno, zgodnie z kierunkiem słojów. Nadmiar produktu zetrzyj czystą szmatką, tak by kolor był jednolity i bez smug. To bardzo ważny etap – dobór koloru musi być maksymalnie zbliżony do reszty podłogi. Warto wcześniej wykonać próbę na niewidocznym fragmencie lub na kawałku podobnego drewna. Pozostaw do wyschnięcia na 24 godziny. Krok 4: Zabezpieczenie powierzchni – Wosk Twardy Olejny Osmo Po wyschnięciu koloru, nałóż warstwę ochronną – najlepiej sprawdzają się produkty: Osmo 3062 (półmat) Osmo 3065 (mat) Aplikacja: Nałóż cienką warstwę wosku twardego olejnego przy użyciu pędzla lub wałka. Pozostaw do wyschnięcia na 24 godziny. Delikatnie zmatow powierzchnię papierem ściernym (np. gradacja 240). Nałóż drugą, finalną warstwę tego samego produktu i pozostaw do pełnego wyschnięcia. Dodatkowe wskazówki: Zawsze pracuj w dobrze wentylowanym pomieszczeniu. Unikaj nakładania zbyt grubej warstwy – produkty Osmo są bardzo wydajne. Nie chodź po naprawianej powierzchni przez co najmniej 2–3 dni, aby powłoka miała czas się utwardzić. Jeśli odcień różni się od reszty, można dodać drugą warstwę koloru, ale zawsze wykonuj próbę wcześniej. Podsumowanie Dzięki odpowiednim materiałom i precyzyjnej pracy, renowacja pojedynczej deski podłogowej może być szybka i bardzo skuteczna. Produkty Osmo, takie jak bejce olejne, woski dekoracyjne i wosk twardy olejny, pozwalają na punktową naprawę bez konieczności renowacji całej podłogi. Kluczem do sukcesu jest dobranie odpowiedniego koloru i staranne wykonanie każdego etapu – od szlifowania po finalne zabezpieczenie powierzchni.  
    • Niekoniecznie. Wyłącznik instalacyjny nadmiarowo-prądowy. Zasada działania i cel stosowania
  • Popularne tematy

×
×
  • Utwórz nowe...