Skocz do zawartości

WC i łazienka - prośba o poradę


Recommended Posts

Witam,

 

Mam pytanie odnośnie łazienki i WC w mieszkaniu w wielkiej płycie, które niedawno zakupiłem. Mianowicie jak zrobić żeby było dobrze?

 

Co mi się nie podoba w łazience? Kiedyś była tam wanna, ale poprzedni właściciel podłączył prysznic, wg mnie tak sobie i wolałbym by było to zrobione lepiej. Rura odprowadzająca wodę z pralki i prysznica idzie wzdłuż ściany i nie jest zabudowana, a sama kabina prysznicowa stoi w lekkim oddaleniu od ściany, co powoduje zbieranie się tam strasznego syfu, którego nie da się sprzątnąć. Co można tu poradzić? Da się postawić kabinę zbudowaną tylko z dwóch ścian (a reszta ścian to płytki w rogu, nie wiem jak to lepiej określić, nie znam się), ewentualnie zabudować jakoś tę rurę odpływową i zrobić tak, by nie było tych przerw między ścianami a kabiną (jakiś brodzik z szerszą krawędzią)?

 

Z kolei w WC myślałem o podłączeniu umywalki, oraz o jakimś zasłonięciu tej dziury między WC a łazienką, gdzie znajduje się pion. Jest sens próbować wsadzić tu małą umywalkę? Jeśli tak, to w rogu czy z boku?

 

Jak to wygląda wszystko obecnie: https://imgur.com/a/iJHdqye

 

Z góry dziękuję za pomoc.

Link do komentarza

Wszystko się da, tylko kwestia kosztów. Żeby było to zrobione tak jak trzeba, to jest kwestia 20-25tys. Czyli w zasadzie wszystko do wyburzenia, zerwania wszystkich kafelków, zrobienia najlepiej kabiny tak jak piszesz z dwóch szyb, albo jednej z kutryną, bez brodzika i odpływ liniowy, jak są oczywiście do tego możliwości, t.j. ile jest miejsca w posadzce itp. Wszystkie rury da się wkuć do ścian, w WC postawić Geberit i zabudować przy okazji ten licznik.

Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka



Link do komentarza

 

21 godzin temu, czosnek napisał:

zbieranie się tam strasznego syfu