Skocz do zawartości

Historia edycji

demo

demo

22 minuty temu, goldi84 napisał:

Użyłem złego słowa, generalnie chodziło o to, że grunt głębokopenetrujący nie wniknie w Magnat Grunt, więc nie spełni roli "głębokiej penetracji"

Mówisz nie wniknie, a niby co, tak Ci naciaprali tego gruntu że aż masz powierzchnię taką że wygląda jak szkło?

No przecież że nie, więc swoje wniknie i będzie trzymać, spokojna głowa.

22 minuty temu, goldi84 napisał:

i nie wzmocni łączenia kleju do siatki z Magnat Grunt.

Nic nie musi wzmacniać, spokojna główka, klej z siatką i tak się tak trzyma że nic nie trzeba jeszcze wzmacniać. 

To się nazywa klej i ma wystarczające właściwości klejące które nie potrzeba niczym wzmacniać.

22 minuty temu, goldi84 napisał:

Jeżeli kolejny grunt zlepi się z warstwą farby podkładowej, ale tylko z nią, to niewiele poprawia się nasza sytuacja.

No dobra, a ostateczny tynk też Ci nie wniknie w podkład i do siatki, tylko przyklei się do podkładu. No i co, taki układ to już może być i nie obawiasz się że się odklei???.

22 minuty temu, goldi84 napisał:

Przez weekend znalazłem w okolicy dom, w którym popełniono parę lat temu podobny błąd. Tam cały tynk popękał. Inna osoba z grup budowlanych też mi przekazała, że miała analogiczną sytuację, producent mówił szlifować, inwestor odpuścił z racji problemów, i wszystkie tynki poodpadały.

Jak znasz potwierdzone fakty to nie masz wyboru i szlifuj.

Osobiście nie wierzę w to co piszesz, ale to już mój problem.

demo

demo

6 minut temu, goldi84 napisał:

Użyłem złego słowa, generalnie chodziło o to, że grunt głębokopenetrujący nie wniknie w Magnat Grunt, więc nie spełni roli "głębokiej penetracji"

Mówisz nie wniknie, a niby co, tak Ci naciaprali tego gruntu że aż masz powierzchnię taką że wygląda jak szkło?

No przecież że nie, więc swoje wniknie i będzie trzymać, spokojna głowa.

9 minut temu, goldi84 napisał:

i nie wzmocni łączenia kleju do siatki z Magnat Grunt.

Nic nie musi wzmacniać, spokojna główka, klej z siatką i tak się tak trzyma że nic nie trzeba jeszcze wzmacniać. 

To się nazywa klej i ma wystarczające właściwości klejące które nie potrzeba niczym wzmacniać.

13 minut temu, goldi84 napisał:

Jeżeli kolejny grunt zlepi się z warstwą farby podkładowej, ale tylko z nią, to niewiele poprawia się nasza sytuacja.

No dobra, a ostateczny tynk też Ci nie wniknie w klej i do siatki, tylko przyklei się do podkładu. No i co, taki układ to już może być i nie obawiasz się że się odklei???.

18 minut temu, goldi84 napisał:

Przez weekend znalazłem w okolicy dom, w którym popełniono parę lat temu podobny błąd. Tam cały tynk popękał. Inna osoba z grup budowlanych też mi przekazała, że miała analogiczną sytuację, producent mówił szlifować, inwestor odpuścił z racji problemów, i wszystkie tynki poodpadały.

Jak znasz potwierdzone fakty to nie masz wyboru i szlifuj.

Osobiście nie wierzę w to co piszesz, ale to już mój problem.

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Darmowy poradnik budowlany raz w tygodniu na Twój e-mail

  • Najnowsze posty

    • jeszcze jedno pytanko.   Czy przy waskim i dlugim grzejniku ma jakies znaczenie czy jest podlaczony od dolu czy gora - dól ??  
    • Matko moja, instalacja bez zaworów??? To kto ją, kuwwa wykonywał? Hydraulik czy zamiatacz ulic?
    • Zmiękczacz HELIX 20 Uruchom pełną regenerację z solą wysokiej jakości. Dezynfekuj żywicę środkiem jak Res-Up lub chlor (zgodnie z instrukcją producenta – sprawdź manual). Jeśli to nie pomoże, wezwij serwisanta od zmiękczaczy.   Filtry: Wymień wszystkie (siatkowy, mechaniczne, węglowy) – nawet jeśli niedawno, bo mogą być skolonizowane. Rozważ dodanie filtra UV po zmiękczaczu na bakterie.   Rury i podgrzewacz  przepłucz całą instalację, otwórz wszystkie krany na 10-15 min.
    • Rzeczywiście, ogólna zasada działania jest mniej więcej taka, jak Pan opisał. Najpierw powietrze dostaje się do wnętrz (pokoi) przez nawiewniki w oknach i inne nieszczelności. Następnie powietrze przepływa przez pokoje do kuchni i łazienki, czyli pomieszczeń, w których znajduje się wyciąg. Tam pionowymi kanałami wentylacyjnymi ulatuje na zewnątrz.  Żeby wentylacja, czyli po prostu wymiana powietrza, działała muszą równocześnie funkcjonować trzy czynniki: - sprawny nawiew;  - skutecznie działający wyciąg;  -swobodny przepływ powietrza pomiędzy nawiewem i wyciągiem.    W tym konkretnym przypadku do sprawdzenia jest kilka rzeczy. 1. W drzwiach do łazienki nie ma otworów, ale czy te drzwi są podcięte nad podłogą? Na ile często te drzwi pozostają niedomknięte? Bo gdy są niedomknięte to powietrze przepływa w miarę swobodnie.  2. Proszę sprawdzić, używając zapalonej świecy lub zapałki, czy w łazience jest ciąg w kierunku kratki wentylacyjnej, ale przy wyłączonym wentylatorze. Jeżeli go nie ma to znak, że wentylacja w łazience jest niesprawna.  3. Okna można wymieniać na nowe z nawiewnikami. Tu kluczowe jest aby nawiewniki po prostu były.   
    • Niestety nie ma możliwości odcięcia tej zaślepionej części instalacji ponieważ wymagałoby to niszczenia świeżo wykończonego domu. Instalacja jest z cyrkulacją c.w.u. Układ jest z rurami i od nich na trójnikach odgałęzieniami na poszczególne krany.    Tak jak pisałem. Ta woda zaraz za wodomierzem nie ma tego nieprzyjemnego zapachu.   Czy przyczyną może być problem ze zmiękczaczem? Faktycznie jakby się zawiesił i przez jakieś 2 miesiące praktycznie nie zużył wsypanej soli. Zaglądałem kilkukrotnie do niego ale dopiero po takim czasie zastanowił mnie fakt, że tej soli prawie nie ubywa.   Czy istnieje jakiś sposób na samodzielne "przepłukanie" instalacji jakąś chemią, która ją wyczyści i zdezynfekuje? Może to będzie jakieś rozwiązanie problemu?
  • Popularne tematy

×
×
  • Utwórz nowe...