Skocz do zawartości

Połączenie Wifi w Vitodens 200-W


qropatwa

Recommended Posts

Napisano

Stałem się posiadaczem pieca Vitodens 200-W i mam problem z podłączeniem go do sieci WiFi oraz skorzystaniem z aplikacji ViCare.

Posiadam w domu dwie sieci, jedna przeznaczona dla rodziny, a druga dla gości z mocno okrojonymi dostępami. Piec chciałem podłączyć do tej pierwszej, ale nie udało się z uwagi na długie hasło. Podczas jego wpisywania okazało się, że w pewnym momencie po wpisaniu kolejnego znaku na ekranie została wyświetlona "spacja" i kolejne znaki już się nie pojawiały. Podejrzewam, że hasło zostało w tym miejscu obcięte i stąd brak możliwości podłączenia do sieci. Jakiej maksymalnie długości hasło można tam wpisać?

 

Następnie z pełnym sukcesem podłączyłem piec do sieci przeznaczonej dla gości, ale dozwolony jest w niej wyłącznie ruch HTTP i HTTPS na portach 80 i 443. Aplikacja mobilna nie widzi pieca, więc domyślam się, że komunikuje się z nim z użyciem innego protokołu i na innym porcie. Czy wiadomo na jakim i co to za protokół?

 

Najbardziej zadowolony byłbym, gdyby udało się podłączyć go do mojej podstawowej sieci, ale jak wpisać dłuższe hasło?

Napisano (edytowany)

Mam jeszcze jedno pytanie. Chciałem zarejestrować urządzenie na moj.viessmann-serwis.pl ale nie mam numeru karty gwarancyjnej, a nie dostałem żadnego SMS z kodem na powitanie. Co więcej w polu tym nie da się nic wpisać. Jak mogę zarejestrować nowe urządzenie?

Edytowano przez qropatwa (zobacz historię edycji)

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się
  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Darmowy poradnik budowlany raz w tygodniu na Twój e-mail

  • Najnowsze posty

    • Pytałem dlatego, ze do przenośnych lepszy jest przewód z oplotem bawełnianym, taki jak przy żelazkach, Ale do stacjonarnego ten może być. 
    • Dzięki za szybką odp. To jest zwykły piekarnik do zabudowy (Whirlpool), więc stacjonarny.
    • Podsumujmy sytuację, bo nie jestem pewien czy dobrze rozumiem. Jeżeli coś jest inaczej to proszę o sprostowanie. Ciśnienie i przepływ wody zimnej są wystarczające.  Zbyt niskie jest ciśnienie i/lub przepływ wody ciepłej. Tu proszę o doprecyzowanie - jest mały strumień wody pod dobrym ciśnieniem, czy duży strumień wody pod zbyt niskim ciśnieniem? Jak jest przygotowywana woda ciepła? Bo z opisu wnioskuję, że jest ona jakoś centralnie podgrzewana w budynku, jednak nie jest wystarczająco ciepła i dopiero na poddaszu dogrzewa ją do wystarczającej temperatury elektryczny podgrzewacz.    Układ jest więc nieco dziwny, ale tak zrozumiałem opis.  Trzeba przede wszystkim sprawdzić jakie jest ciśnienie i jak duży jest strumień wody przed tym podgrzewaczem. Jeżeli przed podgrzewaczem, na jego przyłączach jest wszystko w porządku to problem tkwi w podgrzewaczu. On może bardzo zmniejszać strumień (przepływ) wody i jej ciśnienie. To typowa cecha modeli przepływowych. Jak się to ustali to można myśleć co robić dalej.
    • Nie chodzi mi nawet o formalną ekspertyzę, ale o to żeby temu przyjrzał się konstruktor. Bo o ile płytkie rysy nie są zmartwieniem, to głębokie pęknięcia mogą stanowić już poważny problem. A na odległość nikt tego nie jest w stanie sprawdzić.  Warstwa wyrównująca ze styrobetonu lub jakiegoś innego betonu z lekkim kruszywem (keramzyt, perlit) jak najbardziej może być. Trzeba tylko pilnować pewnej minimalnej grubości bo takie lekkie betony są słabe. Próby wyrównywania dużych nierówności samym styropianem zdecydowanie odradzam, tego się faktycznie nie da zrobić dobrze. Co jest na dole, jakie są pomieszczenia poniżej tego stropu? Bo od tego oraz źródła ciepła zależy na ile skutecznej izolacji cieplnej potrzebujemy. Jeżeli i tak są tam pomieszczenia ogrzewane, zaś ciepło zapewnia kocioł to izolacja cieplna może być słaba, po prostu strop będzie się nieco bardziej nagrzewał i część ciepła oddawał ku dołowi. Wtedy wystarczy styrobeton, bez warstwy styropianu.  Przy czym nawet w tym wariancie dałbym folię budowlaną na styrobeton. Jako warstwę rozdzielającą go od jastrychu. Na to rury ogrzewania podłogowego, na nie siatka stalowa i jastrych. Dzięki siatce dość cienka warstwa jastrychu będzie pewniejsza, a tu raczej nie będzie można zbytnio go pogrubiać ze względu na masę. Ale dopuszczalne obciążenie to właśnie powinien określić wezwany konstruktor.  Przy okazji uprzedzam, że mocowanie rur, gdy pod folia nie ma styropianu jest nieco upierdliwe. Ale się da to zrobić. Dajemy dwie warstwy w miarę grubej folii i spinki wbijamy w nią pod skosem. 
    • Może i więcej, bo metr przewodu to jakieś 4 PLN, a wtyczka w sklepie 3,95 PLN.
  • Popularne tematy

×
×
  • Utwórz nowe...