-
Kto przegląda 0 użytkowników
- Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
-
Darmowy poradnik budowlany raz w tygodniu na Twój e-mail
-
Najnowsze posty
-
Czyli tylko patrzeć jak ten "terminator" zawita i na nasze forum a my nieprzygotowani Chociaż.......może już jest, mam pewne typy
-
Przez Budujemy Dom - porady budowlane i instalacyjne · Napisano
Trudno na tej podstawie oceniać sytuację. Dla bezpieczeństwa sugerowałbym jednak skucie mokrego, uszkodzonego tynku i zastosowanie w tym miejscu tynku renowacyjnego. Chodzi o to aby nie zablokować możliwości wysychania zawilgoconego muru. Oczywiście, w pierwszym rzędzie trzeba wyeliminować samą przyczynę zawilgocenia. -
Przez Aga_Sławek · Napisano
Dzień dobry, może ktoś wie, będzie miły i pomocny i mi podpowie - bo nie znam się na tym w ogóle, a szukam w necie i nic nie mogę znaleźć sensownego. Potrzeba mi dodatkowej powierzchni: dom stary z lat 80 - brak planów dach płaski, wilgoć od dachu brak mpzp pytanie: 1. od kogo się dowiedzieć czy ściany (nie wiem z czego są, chyba szlakopustak czy coś takiego) wytrzymają by iść z nadbudową, i czy w ogóle mogę budować w górę? chyba jakiś rzeczoznawca budowlany, ale nie wiem na pewno... 2. skąd wziąć projekt na to co już jest - bo chyba musi być? 3. brak planu, to czy muszę mieć warunku zabudowy na rozbudowę/nadbudowę? czy to zależy od metrów? 4. czy najpierw ocena budynku co można a co nie technicznie, czy najpierw ewentualne wz? Ogólnie-od czego mam zacząć. czas ucieka a ja stoję w miejscu, bo nie wiem od czego się zabrać... będę wdzięczna za każdą pomoc. Agnieszka -
Uczy się w postępie geometrycznym jak terminator. Czyli tak jak piszesz, pomału zaczyna udawać ludzką istotę. Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
-
Przez Agata Radtke · Napisano
Sciana od wewnatrz. Tak najpierw będã uszczelniane plytki na tarasie . BO JEST OCIEPLENIE I RYNNA / NATOMIAST PLYTKI ZOSTALY ZLE POLOZONE.
-
-
Popularne tematy
Recommended Posts