Skocz do zawartości

Koronawirus - zalecenia dla klientów i serwisantów


Recommended Posts

Witajcie, dzisiaj temat techniczno-organizacyjny.


Otóż w związku ze stanem pandemii przygotowaliśmy dla Państwa - klientów i serwisantów - garść przydatnych informacji.

Po pierwsze -Prace serwisowe na odległość są bezpieczne, a Firma Viessmann w pełni stosuje się do wytycznych Głównego Inspektoratu Sanitarnego oraz
Ministerstwa Zdrowia podczas prac serwisowych i instalatorskich.
Aby wszystkim ułatwić fukcjonowanie, przygotowaliśmy krótki przewodnik w formie instrukcji, Polecamy.

Szczegóły do pobrania TUTAJ

Polecam i pozdrawiam, życząc zdrowia na ten trudny czas.

Link do komentarza
4 godziny temu, animus napisał:

A jak przejść przegląd, potrzebna praca w realu, trzeba co roku wyczyścić wymiennik kotła, tego się nie przeskoczy.

 

4 godziny temu, animus napisał:

A jak przejść przegląd, potrzebna praca w realu, trzeba co roku wyczyścić wymiennik kotła, tego się nie przeskoczy.

Nikt nie pisze o tym, żeby zrezygnować z wizyt u klienta, ale by robić to odpowiedzialne, bezpiecznie, zgodnie z zaleceniami władz. 

Link do komentarza

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się
  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Utwórz nowe...