Skocz do zawartości

Bujające się biurko


Art.

Recommended Posts

Napisano

Cześć, mam spory problem z nowym biurkiem. Dziś złożyłem biurko i cały blat się buja, dosłownie lekko złapie za biurko i się rusza. Da się coś z tym zrobić? 

20200206_201417.jpg

Gość mhtyl
Napisano
3 minuty temu, Art. napisał:

Cześć, mam spory problem z nowym biurkiem. Dziś złożyłem biurko i cały blat się buja, dosłownie lekko złapie za biurko i się rusza. Da się coś z tym zrobić? 

Jak widać na fotce ten blat ma małą powierzchnie oparcia dlatego jest niestabilny. Musiałbyś go usztywnić za pomocą najlepiej i chyba najprościej za pomocą kątowników wzmacniających. Coś jak na fotkach poniżej.

images?q=tbn:ANd9GcQeuTPdtydZUZsXMRBk54Yimg_3247.jpgwww.remontibudowa.pl-SIMPSON-STRONG-TIE-d_25343_MEB-_Katownik_GO_PLASTBIALY__100

Napisano

Daj z tyłu biurka dwie poziome listwy/poprzeczki ok.10 - 15 cm szerokości,  dobrze przymocowane do płyt stanowiących nogi  biurka - to powinno ustabilizować mebel.

Gość mhtyl
Napisano
5 minut temu, uroboros napisał:

Daj z tyłu biurka dwie poziome listwy/poprzeczki ok.10 - 15 cm szerokości,  dobrze przymocowane do płyt stanowiących nogi  biurka - to powinno ustabilizować mebel.

Ale przecież już są z tyłu biurka takie wzmocnienia co prawda niepoziome ale pionowe z kawałka płyty po obu stronach, z prawej w kolorze białym a z lewej w okleinie imitującej drewno. Wątpię aby poprzeczki coś dały.

20200206_201417.jpg

Napisano
21 minut temu, uroboros napisał:

Daj z tyłu biurka dwie poziome listwy/poprzeczki ok.10 - 15 cm szerokości,  dobrze przymocowane do płyt stanowiących nogi  biurka - to powinno ustabilizować mebel.

Bardziej na 15 niż 10. A najlepiej jedna, taka szerokości z 20 cm lub więcej. Wystarczy z płyty pilśniowej, może być lekka, ale załatwi sprawę.

Napisano

Koledzy dobrze piszą ale jak siebie znam to bym zabudował cały albo prawie cały tył biurka. Jedną płytą na 3/4 wysokości. I raczej dałbym sztywną.

Napisano

Płyta pilśniowa, czy raczej z hdf, nie załatwi sprawy - musi być coś grubego, sztywnego, czyli płyta laminowana meblowa.

Napisano
17 minut temu, uroboros napisał:

Płyta pilśniowa, czy raczej z hdf, nie załatwi sprawy - musi być coś grubego, sztywnego, czyli płyta laminowana meblowa.

No pacz pan, a u mnie taka "listwa" pilśniówki była założona fabrycznie. I się nie kołysało. Będę na wsi, to sfotografuję, bo biurko wciąż stoi.

Napisano
1 godzinę temu, mhtyl napisał:

już są z tyłu biurka takie wzmocnienia

To są takie wzmocnienia, które mają ładnie i stylowo wyglądać, a jak widać nic nie wzmacniają :bezradny:

26 minut temu, retrofood napisał:

biurko wciąż stoi.

Pewnie przy blacie są "konkretniej" mocowane i przez to wystarczy hdf-ka

Napisano
2 godziny temu, uroboros napisał:

 

Pewnie przy blacie są "konkretniej" mocowane i przez to wystarczy hdf-ka

Tak jak kiedyś szafki np. z Wyszkowa. Tylna płyta trzymała i nie miało prawa się kołysać.

Na zwykłe zszywki, chociaż ja to wzmacniałem wkrętami.

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się
  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Darmowy poradnik budowlany raz w tygodniu na Twój e-mail

  • Najnowsze posty

    • Nikt nie poda dokładnego czasu, bo tu znaczenie ma zarówno grubość powłoki farby, jak i faktyczna temperatura grzejnika. A zasadniczy problem jest taki, że ta farba nie jest przeznaczona do takiego użycia. Dlatego nikt nie gwarantuje jak się zachowa w takich warunkach. Wszystko robimy na własne ryzyko.
    • Cześć,   dotarłem z rynna koszową do szczytu i mam tyle blachy ze wystarczy na 1 szanse dociecia/dogiecia. Plan jest taki żeby zrobić to tak (zdj A) U mnie to aktualnie wygląda tak (jedna z blach jeszcze nie podciagnieta do góry, zdj. B),   Mam na to 2 pomysły. Pierwszy taki jak na zdjęciu A wyzej, drugi taki zeby rozciąć wzdłuż czerwonej lini i zagiać na zielonej robiać zakład. Z tym 2 mam taki problem ze na końcu cieńcia jest jednak dziura, ktora chyba nie uda się przykryć dachówka i to ew miejsce do przecieków.  Tutaj znalazłem film na ktorym to robia    Jeśli chodzi o zdj A, to rozumiem ze trzeba przyciać/zagiąć to tak To co jeszcze nie podoba mi sie na wykonaniu ktore znlaazłem to ten moment Woda spadająca z dachówek powyzej wpada na to miejsce i ma duze szanse zeby sie przelac. Zakladam ze ten moment powinien byc inaczej rozwiazany. Wyzej podniesiony.   Jak Wy zrobiliscie to u siebie?  
    • Dziękuję za odpowiedź. "Jajogłowy", czyli kogo ma Pan na myśli - jakiś Pana znajomy praktyk z branży farbiarskiej?  Mój znajomy "jajogłowy" – profesor z politechniki z ekspertyzą w farbach – odpowiedział mi, że w Karcie charakterystyki nie wykazano żadnych substancji niebezpiecznych poza rozpuszczalnikami, które odparowują. Najpewniej wciąż odparowują ich resztki i stąd zapach.   W Karcie Technicznej czytamy, że farba: Źródło: https://msp.images.akzonobel.com/prd/dh/eplham/documents/hammerite_prosto_na_rdz__karta_techniczna.pdf    Dlatego też zdecydowałem się na tę farbę, bo instalacja w lokalach mieszkalnych prawie nigdy nie osiąga temperatury 80 °C.
    • Głupoty Aśćka prawisz, ot co. Bo to sklejka z puchu, skoro starasz się o brak przeciążeń? A w ogóle skąd te przeciążenia przychodzą Ci do głowy? Sądzisz, że to któreś piętro? Otóż raczej się mylisz. Progi wskazują, że nie. I po co Ci tam solidna hydroizolacja? Basen będzie?   I wprawdzie post deczko stęchlizną zalatuje, ale Autorowi byłbym skłonny ten keramzyt odradzać. Nieustabilizowany keramzyt (niezamknięty warstwą zmieszaną choćby z chudziakiem) będzie rypiał i skrzypiał pod płytami OSB czy innymi, aż do końca świata. Dlatego raczej styropian na wyrównanie. 
    • W przypadku tak wielowarstwowego podłogi ważne jest, aby nie przeciążać konstrukcji. Do wyrównania pod parkiet najlepiej użyć sklejki o grubości 12-15 mm, ułożonej z przesunięciem połączeń. Na przykład Kronopol lub Swiss Krono. Keramzyt drobnoziarnisty 4-10 mm nadaje się jako izolacja sypka, ale na nim trzeba położyć solidną hydroizolację.
  • Popularne tematy

×
×
  • Utwórz nowe...