Skocz do zawartości

wylewka


Recommended Posts

Napisano
Cytat

Najlepiej czy najtaniej?



no wiadomo ze najlepiej ale np jak mam piach to fajnie bylo by to wykorzystac po co placic , jaki koszt takiej wylewki betonowej jak firma przyjezdza i robia? orintacyjnie?!
Napisano
Wykonawcy podają cenę za metr kwadratowy - teraz ceny trochę przystopowały - ale ciągle zmieniają się jak w kalejdoskopie - no i zależy jeszcze w jakim regionie Polski - mogą się różnić nawet o 50%!!!!!
  • 3 miesiące temu...
Napisano
Jestem w firmie która wykonuje wylewki betonowe miksokretem spalinowym... koszt w Lublinie i okolicach to 9zł/m kw- chudy beton.. a główna wylewka to koszt 10zł/m kw bez układania stropiany, a jeżeli my uładamy stropian to 11zł/m kw... oczywiscie wykonujemy podłoża także w innych regionach polski- np. w Warszawie jest to koszt ok.15/16 zł/m kw..... zainteresowanych prosze o kontakt- 798-108-529
  • 1 rok temu...
Napisano
Nasza firma oferuje Państwu wykonanie posadzki (szlichty cementowej) o wysokiej jakości. Posadzki wykonujemy metodą półsuchą za pomocą agregatu spalinowego (tzw. Mixokret). Posadzki są idealnie wypoziomowane.
Do ostatecznej obróbki wylewek używamy mechanicznej zacieraczki dzięki czemu uzyskujemy równe, niepylące i trwałe podłoża pod każdy rodzaj pokrycia (panele, płytki, deski parkiet, kamień).
Oferujemy bezpłatną możliwość wcześniejszego obejrzenia budowy w celu doradztwa oraz wyjaśnienia klientowi wszelkich ewentualnych problemów.

Zakres naszej usługi obejmuje:
- ułożenie foli budowlanej
- ułożenie styropianu, styroduru lub wełny mineralnej
- ułożenie dylatacji
- rozłożenie siatki zbrojeniowej
- rozprowadzenie i zatarcie na gładko zaprawy półsuchej

Nasza ekipa jest w stanie wykonać 150-300m2 dziennie, w zależności od wielkości powierzchni i ilości pomieszczeń.
Cena waha się w granicach od 10 do 13zł za m2
Tel. Kontaktowy 693-813-083

DSC01446.jpg

  • 5 miesiące temu...

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się
  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Darmowy poradnik budowlany raz w tygodniu na Twój e-mail

  • Najnowsze posty

    • W filmie zobaczysz łatwy sposób na montaż szpilek pod murłatę. W naszym przypadku są to kotwy M16 400 mm, montowane co 90 cm dookoła całego 63 metrowego wieńca. Kończymy tym etap całego zbrojenia stropu i czekamy na odbiór prac przez kierownika. Czy wszystko zrobiliśmy poprawnie? :)  
    • Podjechałem i cyknalem lepsze foto:)    
    • Dopiero teraz doczytałem Ps. pod zdjęciem... Tu nie potrzeba nic kleić czy spawać - powinien po prostu wymienić ten zaworek na nowy...   To jest - jak przypuszczam - zaworek odcinający na wylocie z grzejnika...  
    • https://koperrt.com/products/16072304607348528752213120?utm_source=ad&utm_medium=google&utm_origin=shopline&utm_campaign=636491&utm_content=23181985177&adset_id=187535772916&utm_term=780698919071&aatid=4779585835&gad_source=2&gad_campaignid=23181985177&gclid=CjwKCAiA3fnJBhAgEiwAyqmY5WFmWVEn9SZthO88c8_HxQVL0demJEIHMSolG6Kq14QQ2evmHAjg1RoC4UMQAvD_BwE    
    • Witam wszystkich forumowiczów!   Mam stary budynek, w którym ściany zewnętrzne są już ocieplone, ale dach pozostaje nieocieplony i przez niego ucieka dużo ciepła. Planuję na wiosnę ocieplić dach od góry styropianem EPS 100 (styropian dach/podłoga) o łącznej grubości 23 cm. Dach jest płaski z lekkim nachyleniem, powierzchnia około 100 m², pokryty papą, która zachowała się w całkiem dobrym stanie – nie jest uszkodzona, nie planuję jej zrywać, tylko oczyścić i zostawić jako podłoże.Na styropianie ma być położona papa termozgrzewalna (jedna lub dwie warstwy). Montaż styropianu będę wykonywał samodzielnie (klejenie + kołkowanie), a papę zgrzewalną zlecić fachowcowi, który się na tym zna.Mam kilka wątpliwości i pytań – bardzo proszę o Wasze opinie na podstawie doświadczeń: 1. Grubość i układanie styropianu: Czy lepiej położyć jedną warstwę 23 cm, czy podzielić na dwie warstwy (np. 11 cm + 12 cm) układane na mijankę? Wiem, że dwie warstwy lepiej eliminują mostki termiczne, ale to więcej pracy. Pomijając aspekt czasu i wysiłku – czy takie rozwiązanie naprawdę ma sens i daje zauważalną różnicę w izolacyjności?   2. Montaż i mocowanie styropianu: Dach nie będzie dodatkowo obciążony (tylko papa na wierzchu, bez chodzenia czy tarasu), ale ważne jest solidne mocowanie, żeby wiatr nie oderwał warstw. Planuję kleić styropian (klejem bitumicznym lub poliuretanowym) + kołkować.Dla grubości 23 cm – jakie kołki polecacie? Czy wystarczą o długości ok. 30 cm (żeby wystawały trochę w podłoże betonu)? Czy lepiej stosować metodę z otwornicą – wyciąć otwór w styropianie, włożyć kołek, a potem zatkać wyciętym krążkiem (żeby kołek nie wystawał i nie tworzył mostka)? Jeśli dwie warstwy: Czy wystarczy kołkować tylko dolną warstwę (do podłoża), a górną tylko przykleić do dolnej? Czy kołki muszą przechodzić przez obie warstwy dla lepszej stabilności?   3. Warstwa separacyjna na styropianie pod papę: Czytałem różne opinie – jedni polecają geowłókninę polipropylenową (200-300 g/m²) jako ochronę przed wysoką temperaturą palnika i separację, drudzy grubą folię PE (0,2 mm). Geowłóknina wydaje mi się lepsza (przepuszcza parę, nie topi się tak łatwo). Czy zgadzacie się, że geowłóknina to najlepsze rozwiązanie w takim przypadku, czy polecacie coś innego (np. folię PE)?
  • Popularne tematy

×
×
  • Utwórz nowe...