Skocz do zawartości

Jaki kredyt


Recommended Posts

Napisano
Szukam dobrego banku który, jeśli to możliwe udzieli mi kredytu pod zastaw domu którego jeszcze nie mam. Mam pytanie do forumowiczów: który z banków jest tym najlepszym. I co to jest vibor albo vybor. (Taki termin usłyszałem niedawno i zupełnie nie rozumiem co to znaczy)
Napisano
Ciężka sprawa z wyborem banku, bo to w jakim banku możesz wziąć kredyt zależy od Twojej zdolności kredytowej, która w każdym banku jest wyliczana na podstawie innych danych.

Osobiście mam dobre zdanie na temat Millennium, choć i on nie jest bez wad.

Na pewno nie polecam Ci doradztwa kredytowego, gdyż oni najchętniej proponują te banki z którymi maja podpisane najkorzystniejsze umowy o prowizjach od przyniesionego klienta. Poza tym nie są w stanie dać takiej oferty jak bank macierzysty, bez pośredników.

Co do terminów bankowych polecam adres:
https://budujemydom.pl/component/option,com_content/task,specialblogcategory/act,view/id,1276/Itemid,32/
Napisano
Cytat

Szukam dobrego banku który, jeśli to możliwe udzieli mi kredytu pod zastaw domu którego jeszcze nie mam. Mam pytanie do forumowiczów: który z banków jest tym najlepszym. I co to jest vibor albo vybor. (Taki termin usłyszałem niedawno i zupełnie nie rozumiem co to znaczy)




Wibor w każdym banku jest taki sam bo to nie bank go ustala a wiec powinienes sie skupic na marzy jaka narzuca bank,
znajomy chodzil po bankach i szukal najlepszej oferty ostatecznie wzial kredyt w bph, mowil ze w innych na poczatku wszytsko wygladalo lepiej ale jak sie pozniej okazalo jakies ukryte koszty a w bphu wszytsko jasno i prosto , zawsze pytaj o calkowite koszty kredyty koszty aneksowania umow i takie tam ... pzdr
Napisano
kolego przede mna tez ten dylemat. w jakim banku? Staram sie zorintowac ktory bank ma najlepsza oferte i rozmawialem z kolega ktory pracowal kiedys w 2 bankach w getin i dominet. Poradzil mi ze jedna z najepszych ofert ma poprostu bank spoldzielczy (on bral kredyt wlasnie w tym banku). Nie orientowalem sie jeszcze ale bardzo zachwalal, decyzje dostal juz po kilku dniach i byl bardzo zadowolony. Warto sprawdzic. pozdrawiam. adam bielsko-b
Napisano
A ja mam słowo w sprawie sporu Millennium vs. PKO BP.

Wyobraźcie sobie, że sposób obliczania zdolności kredytowej w tych bankach jest tak różny, że przy tych samymych wymaganyh dokumentach w Millennium można wziąć kredyt na 400 tyś zł (działka+budowa domu) a tej zdolności nie wystarcza na zakup ziemi za 100 tyś w PKO BP!!

Czekam na komentarze.
  • 2 tygodnie temu...
  • 3 tygodnie temu...
Napisano
A ja już brałam kredyt hipoteczny i polecam wszystkim GEMoney Bank. Dla mnie są bardzo rzetelni, mają jasne warunki. szybka realizacja. Najlepiej jest brać kredyt tak duży jak hipoteczny we frankach szwajcarskich.
To moje zdanie.
Pozdrawiam Hania
Napisano
Cytat

Ciężka sprawa z wyborem banku, bo to w jakim banku możesz wziąć kredyt zależy od Twojej zdolności kredytowej, która w każdym banku jest wyliczana na podstawie innych danych.

Osobiście mam dobre zdanie na temat Millennium, choć i on nie jest bez wad.

Na pewno nie polecam Ci doradztwa kredytowego, gdyż oni najchętniej proponują te banki z którymi maja podpisane najkorzystniejsze umowy o prowizjach od przyniesionego klienta. Poza tym nie są w stanie dać takiej oferty jak bank macierzysty, bez pośredników.

Co do terminów bankowych polecam adres:
https://budujemydom.pl/component/option,com_content/task,specialblogcategory/act,view/id,1276/Itemid,32/




Czytałem ostatnio w internecie ranking banków w zakresie kredytów hipotecznych oraz budowlano-hipotecznych i rzeczywiście bank Millenium wypadł najlepiej.Pozdrawiam

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się
  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Darmowy poradnik budowlany raz w tygodniu na Twój e-mail

  • Najnowsze posty

    • Deweloper dokonuje tu dość dziwnej nadinterpretacji przepisów zawartych w warunkach technicznych (WT).  przede wszystkim mamy tam bowiem następujący zapis § 146. 1. Wyloty przewodów kominowych powinny być dostępne do czyszczenia i okresowej kontroli, z uwzględnieniem przepisów § 308. Ten warunek musi być koniecznie spełniony. Przede wszystkim trzeba więc zadać deweloperowi pytanie, w jaki sposób jest on spełniony w tym konkretnym budynku.    Kolejna sprawa to sam § 308. § 308. 1. W budynkach o dwóch lub więcej kondygnacjach nadziemnych należy zapewnić wyjście na dach co najmniej z jednej klatki schodowej, umożliwiające dostęp na dach i do urządzeń technicznych tam zainstalowanych.   2. W budynkach wysokich (W) i wysokościowych (WW) wyjścia, o których mowa w ust. 1, należy zapewnić z każdej klatki schodowej.   3. Jako wyjście z klatki schodowej na dach należy stosować drzwi o szerokości 0,8 m i wysokości co najmniej 1,9 m lub klapy wyłazowe o wymiarze 0,8 x 0,8 m w świetle, do których dostęp powinien odpowiadać warunkom określonym w § 101.    Proszę zwrócić uwagę na konstrukcję tego przepisu. Zaczyna się on od określenia jakich obiektów dotyczy (W budynkach o dwóch lub więcej kondygnacjach nadziemnych). W logiczny sposób wskazano tu liczbę kondygnacji, jako kryterium stosowania przepisu. Kwestia obecności lub braku klatki schodowej jest drugorzędna.  Ewentualnie można powoływać się na jeszcze jeden zapis z WT, jako dopuszczający zastosowanie drabin zewnętrznych.   § 101. 1. W wyjątkowych przypadkach, uzasadnionych względami użytkowymi, jako dojście i przejście między różnymi poziomami mogą służyć drabiny lub klamry, trwale zamocowane do konstrukcji.   To jednak już tyko dopuszczenie pewnego rozwiązania w szczególnym przypadku. Pozostaje kwestia oceny, czy jest tu uzasadnione.  Osobiście upierałbym się, że w budynku szeregowym, który ma przynajmniej 2 kondygnacje naziemne (np. parter i poddasze użytkowe) wymagane jest wykonanie wyłazów dachowych w każdym z segmentów, ewentualnie wspólnej przymocowanej na stałe drabiny zewnętrznej. Przecież, jeżeli zrobimy tylko jeden wyłaz, to i dostęp do niego będzie tylko z tego jednego segmentu. To zaś nie zapewnia spełnienia zakładanych funkcji - możliwości czyszczenia kominów i konserwacji dachu każdego segmentu.  Niestety, to wszystko jest jedynie interpretacją. Wiążącą interpretację może dać tylko wyrok sądu.
    • Jednak musiało zadziałać któreś z zabezpieczeń, które obejmowało całą instalację. Najczęściej problemem jest właśnie brak selektywności pomiędzy zabezpieczeń pomiędzy rozdzielnicą domową i zabezpieczeniami przy liczniku. Które z nich zadziała to w większości przypadków loteria.  Ale opis problemu jest dziwny. Wyłącznik różnicowoprądowy musiał jednak zadziałać, skoro potem manipulacje tylko przy nim wystarczyły, żeby przywrócić zasilanie.
    • Powłoka poliuretanowa to obecnie najlepszy stosunek ceny do jakości dla osób, które chcą mieć dach  w prawie niezmienionej postaci "na lata". Pamiętaj, że  robocizna też jest ważna, chyba że sam pokryjesz  ten dach. Dodać trzeba też, że blacha blasze nierówna. Blachodachówka zazwyczaj teraz produkowana jest z blachy stalowej ocynkowanej o grubości niecałe 0,4 mm, a jeszcze parę lat temu  najczęściej spotykanym rozmiarem było 0,55 mm 
    • Herezja. Ch-ki B, C, czy D w zakresie zwarciowym są identyczne. Polecam Ci ten tekst z linku powyżej..  Selektywności nie da się uzyskać stosując klasyczne automaty nadprądowe.  Dla osiągnięcia selektywności trzeba by stosować zabezpieczenia selektywne na zasilaniu, ale energetyka się na to nie godzi. 
    • Masz "szybszy" B16 w tamtej skrzynce.     Zwarcie było na tyle silne, że "wybiło" wcześniej wyłącznik (B16 w skrzynce głównej), zanim ten w domowej skrzynce  zareagował Wyłączniki nadprądowe działają zarówno na przeciążenie, jak i zwarcie. Zadziała ten, który pierwszy wykryje przekroczenie granicy prądu zwarciowego — i ma najszybszy czas reakcji.   Jeśli tamten B16   był bliżej źródła zasilania (np. w skrzynce licznikowej lub głównej), to on mógł szybciej zareagować, przy zwarciu prąd "idzie do źródła", i pierwszy bezpiecznik, który to wykryje, wyłącza zasilanie.     Jeśli dwa bezpieczniki B16 są szeregowo, to nie ma gwarancji, że zadziała ten "bliżej zwarcia". Zadziała ten, który zareaguje szybciej — a czas reakcji bywa różny (nawet w identycznych modelach).       Gdy ten B16   wyłączył się, (najprawdopodobniej zabezpiecza całą instalację domową), zostało  odcięte zasilanie wszystkich obwodów — zarówno światła, jak i gniazd.       Jeśli ten B16 wyłącza się jako pierwszy przy zwarciu również w innych obwodach, prawdopodobnie, zabezpieczenia nie są dobrane selektywnie, główne zabezpieczenie powinno  mieć wyższy prąd lub charakterystykę C/D, a domowe np. B10., albo trzeba zastosować  C16 lub D16.      
  • Popularne tematy

×
×
  • Utwórz nowe...