Skocz do zawartości

Recommended Posts

Napisano

Witam

Może ktoś miał taki problem z drzwiami KMT ?

Po paru miesiącach eksploatowania na rancie drzwi  wytarła się okleina. KMT napisało, że " wykazana wada powstała podczas eksploatacji drzwi, wytarcie jest mechaniczne na rancie skrzydła i nie powstało samoistnie " i po reklamacji. Jak to jest możliwe, że okleina po niedługim czasie tak się wytarła. Boję się już myć te drzwi, aby dalej to nie postępowało. Co z tym można zrobić / Jak z nimi wywalczyć wymianę ?

20171113_103542.jpg

Napisano
8 minut temu, Marta K napisał:

Witam

Może ktoś miał taki problem z drzwiami KMT ?

Po paru miesiącach eksploatowania na rancie drzwi  wytarła się okleina. KMT napisało, że " wykazana wada powstała podczas eksploatacji drzwi, wytarcie jest mechaniczne na rancie skrzydła i nie powstało samoistnie " i po reklamacji. Jak to jest możliwe, że okleina po niedługim czasie tak się wytarła. Boję się już myć te drzwi, aby dalej to nie postępowało. Co z tym można zrobić / Jak z nimi wywalczyć wymianę ?

20171113_103542.jpg

A w jaki sposób to się tak przetarło?

Napisano
9 minut temu, Marta K napisał:

Pewnie od dotykania drzwi, których chyba nie można dotykać.

Od "dotykania" to się nie stało. Klamki/antaby nie ma zamontowanej? To jest tylko w jednym miejscu?

Napisano

Jest przecież klamka. Wytarcie jest w tym tylko miejscu, tam gdzie się ewentualnie drzwi najczęściej dotyka, przy klamce. Nie tarłam ich przecież papierem ściernym.

Napisano
4 minuty temu, Marta K napisał:

Jest przecież klamka. Wytarcie jest w tym tylko miejscu, tam gdzie się ewentualnie drzwi najczęściej dotyka, przy klamce. Nie tarłam ich przecież papierem ściernym.

Od wewnątrz widzę klamkę. A gdzie zewnętrzna?

Napisano

Jest pochwyt od zewnątrz. Co to ma za znaczenie czy klamka czy pochwyt. Nie takich pytań oczekiwałam. Jeśli nie miałeś takiego przypadku to mi niestety nie pomożesz.

 

 

 

 

Napisano
2 minuty temu, Marta K napisał:

Jest pochwyt od zewnątrz. Co to ma za znaczenie czy klamka czy pochwyt. Nie takich pytań oczekiwałam. Jeśli nie miałeś takiego przypadku to mi niestety nie pomożesz.

 

 

 

 

KMT 3 lata temu zamontowałem rodzicom w domu i nawet śladu użytkowania nie widać... Nie denerwuj się, ale samo się od dotykania nie przeciera... Czasami dociepleniowcy pomogą, czasami chemia od mycia...

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się
  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Darmowy poradnik budowlany raz w tygodniu na Twój e-mail

  • Najnowsze posty

    • Super Wam idzie Panowie! Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
    • Kolejne dni spędzamy na stawianiu konstrukcji, stempli oraz deskowaniu kolejnych pomieszczeń. Jest tego naprawdę sporo!  
    • Witam serdecznie    Potrzebuję pomocy kogoś doświadczonego.  Pomimo że byłem jako jedyny przeciwny pokrywania dachu blachą trapezowa z filcem to takie pokrycie zastosowano.  Jest to budynek garażowo-gospodarczy, wspólnoty z dachem dwuspadowym.  Firma która wymieniała poszycie postarała się żeby jak najbardziej zminimalizować wentylację dachu. Filc oczywiście nie został usunięty z żadnej strony. W części okapowej firma na murze dawała zaprawę betonowa i na tej zaprawie leży blacha. Skutkiem jest brak nawet małej szczeliny ponieważ profil blachy wypełnia beton.  W części szczytowej pod kalenicą na łączeniu dwóch połaci zastosowano taśmę dekarska uszczelniającą. Skutek wiadomo jaki.  Jedyny wlot powietrza to widoczne okienka w ścianie 10cmx40cm. Sąsiad zamontował wywietrznik wentylacyjny oraz rozciął tą taśmę w szczycie ale chyba to nic nie dało. Podczas temperatury na zewnątrz plus 2-3 stopnie filc robi się wilgotny po nocy a po południu jest poprostu mokry. Widać też krople wody na filcu.    Proszę o pomoc czy można coś w tym temacie zrobić? Czy jest szansa żeby ten dach jakoś uratować we własnym zakresie?   Będę wdzięczny za wszelkie informacje i pomoc.   
    • Standardowo, w gotowych zestawach drzwiowych, prześwit pod spodem (czyli odległość między dolną krawędzią skrzydła a podłogą) wynosi zwykle od 1 do 2 cm (10-20 mm). To umożliwia swobodne otwieranie drzwi.
    • Ja jednak wolałbym zrobić to z kostki brukowej i mieć to już  z głowy, zaoszczędziłbym, dając swoją robociznę. Materiał jest to koszt stosunkowo tani.   Koszt materiałów na taras z nasypem około 30 cm, o wymiarach 6,0 × 4,0 m, z krawężnikami betonowymi antracyt i kostką brukową Stylbruk, będzie zależał od kilku czynników, takich jak lokalne ceny materiałów, wybór konkretnego typu kostki i krawężników, a także ewentualne dodatkowe elementy. Oto szacunkowe koszty poszczególnych elementów:   Materiały na nasyp piasek około 15 do 30 zł/m³  Przy nasypie 30 cm pod powierzchnią, potrzebujesz około 7,2 m³ (6 m × 4 m × 0,3 m + schodek), co daje koszt około 360-720 zł.   Krawężniki betonowe antracyt: koszt ok.  15 do 25 zł za metr bieżący. Przy długości obwodu tarasu (2×6 + stopień = ok. 30 mb), to wydatek od 300 do 450 zł.   Kostka brukowa Stylbruk: ceny wahają się od 70 do 80 zł/m². Dla powierzchni 30 m² (6×4 m + schodek), koszt materiału to od 2100 do 2400 zł. Dodatkowe materiały: np. cement, piasek do wyrównania, folie, kity, mogą kosztować 200 do 300 złotych.   Podsumowanie szacunkowego kosztu materiałów: Element Szacunkowy koszt (zł) Nasyp 300 - 450 Krawężniki 360 - 450 Kostka brukowa 2100 - 2400 Dodatkowe materiały 200 - 300 Razem 2960 - 3600 zł   Pamiętaj, że są to orientacyjne kwoty, ze sklepu  Liroy Merlin, ceny mogą się różnić w zależności od lokalnych cen i wybranych materiałów.   
  • Popularne tematy

×
×
  • Utwórz nowe...