brendy Napisano 15 listopada 2017 Udostępnij #1 Napisano 15 listopada 2017 (edytowany) Witam. Jestem na etapie wykańczania domu , został mi ostatni etap a mianowicie położenie siatki z klejem i tynku silikonowego, mam już tynk cementowo-wapienny więc nie daje styropianu już ,tylko raz siatka + klej i na to cienkowarstwowy silikonowy tynk.Powierzchnia do tynkowania to około 160m ścian, dostałem wycenę od wykonawcy 56zł/m2 na gotowo z materiałem.Dodam jeszcze że wokół domu jeszcze cokół z mozaiki.Czy ta cena jest wysoka?? Edytowano 15 listopada 2017 przez brendy (zobacz historię edycji) 1 Link do komentarza
Gość Napisano 15 listopada 2017 Udostępnij #2 Napisano 15 listopada 2017 Nie znam się na tym, ale napiszę... Masz tynk porządny, więc po co jeszcze siatka i klej ? Wykończyłbym tynkiem ozdobnym i już - chyba... Link do komentarza
Takiowaki Napisano 15 listopada 2017 Udostępnij #3 Napisano 15 listopada 2017 1 godzinę temu, brendy napisał: mam już tynk cementowo-wapienny więc nie daje styropianu już ,tylko raz siatka + klej i na to cienkowarstwowy silikonowy tynk. To stary budynek? Jak to bez styropianu? Jaka ściana? Link do komentarza
Gość Napisano 15 listopada 2017 Udostępnij #4 Napisano 15 listopada 2017 Może być nowy, a ściana jednowarstwowa... chyba... np YTONG ENERGO PLUS... chyba... Link do komentarza
brendy Napisano 16 listopada 2017 Autor Udostępnij #5 Napisano 16 listopada 2017 Panowie, proszę tylko o informację czy cena nie za wysoka ??A ogólnie dom nowy , otynkowany cementowo-wapiennym z różnych przyczyn!Ściana jednowarstwowa z Porotermu 44p+w.Siatka i klej dlatego że są widoczne pęknięcia. Link do komentarza
joks Napisano 16 listopada 2017 Udostępnij #6 Napisano 16 listopada 2017 jeżeli z materiałem jak piszesz to cena ok Link do komentarza