Skocz do zawartości

Słabe ciśnienie wody w baterii termostatycznej


geforc

Recommended Posts

Napisano
Witam, kupiłem baterię termostatyczną firmy omnires i mam niezbyt duże ciśnienie wody i w deszczownicy i w słuchawce prysznicowej. Rurki doprowadzające mam 16mm, w poprzedniej kabinie chińskiej było o wiele lepsze ciśnienie. Czy to wina małych rurek, czy czego ?
Napisano
Jeżeli nic nie zmieniałeś przy wymianie to wina leży po stronie nowej baterii.
A w innych bateriach nic się nie zmieniło, znaczy się w kuchni, w umywalce .
Napisano (edytowany)
Nie, nic się nie zmieniło, w łazience obok brodzika i kabiny jak się puści wodę na full od razu to aż wylewa się pod wpływem uderzenia strumienia... A co może być z baterią nie tak ?

Sprawdzałem teraz i tak :

1: W deszczownicy ciśnienie jest średnie
2: Odkręciłem wężyk od prysznica i woda bezpośrednio z baterii leci słabo, nie jest równy strumień tylko jest tak rozbita, można to porównać do strumienia wody z baterii umywalkowej w której nie ma nic na wylocie, żadnego perlatora.
3. Zastanowiło mnie że otwór w wężyku od słuchawki jest bardzo mały, dziwnie mały, nie wszedłby tam nawet długopis...



mam ten model


http://www.omnires.pl/oferta/systemy_prysz.../y/y1244_6_k-x/ Edytowano przez geforc (zobacz historię edycji)
Napisano
Cytat

Nie, nic się nie zmieniło, w łazience obok brodzika i kabiny jak się puści wodę na full od razu to aż wylewa się pod wpływem uderzenia strumienia... A co może być z baterią nie tak ?


A jak zakręcałeś - na pakuły?
Może dałeś za dużo i coś się przytkało?
Napisano
Cytat

Nie, nic się nie zmieniło, w łazience obok brodzika i kabiny jak się puści wodę na full od razu to aż wylewa się pod wpływem uderzenia strumienia... A co może być z baterią nie tak ?

Sprawdzałem teraz i tak :

1: W deszczownicy ciśnienie jest średnie
2: Odkręciłem wężyk od prysznica i woda bezpośrednio z baterii leci słabo, nie jest równy strumień tylko jest tak rozbita, można to porównać do strumienia wody z baterii umywalkowej w której nie ma nic na wylocie, żadnego perlatora.
3. Zastanowiło mnie że otwór w wężyku od słuchawki jest bardzo mały, dziwnie mały, nie wszedłby tam nawet długopis...



mam ten model


http://www.omnires.pl/oferta/systemy_prysz.../y/y1244_6_k-x/


Może źle podłączyłeś tą baterię termo. W opisu jaki zamieściłeś wynika, że to wina baterii.
Napisano
Obojętne czy zakręcałem na pakuły czy na paski silikonowe, różnicy nie było. A jeśli to wina baterii to wysyłam im tą baterię, jeśli byłą kupiona przez neta (nie allegro) czy do domu przychodzi serwisant ?
Napisano
Cytat

Obojętne czy zakręcałem na pakuły czy na paski silikonowe, różnicy nie było. A jeśli to wina baterii to wysyłam im tą baterię, jeśli byłą kupiona przez neta (nie allegro) czy do domu przychodzi serwisant ?


To zależy jaką mają podpisaną umowę. Zadzwoń i zapytaj się czy baterię musisz przesłać do sprzedawcy czy do producenta/przedstawiciela.
No a co z podłączeniem? dobrze ją podłączyłeś? nie chodzi mi czy na pakuły czy na taśmę teflonową tylko czy króciec od ciepłej wody jest podłączony pod wejście do baterii na ciepłą wodę i tak samo z zimną.
Napisano
Szczerze mówiąc to ja tego nie robilem tylko firma remontowa ale widzialem co tam montuja, jak ten krociec wyglada to powiem czy montowali czy nie...
Napisano
Reklamować tylko u sprzedawcy - niezgodność towaru z umową - żadne gwarancje i producent.
Przesyłki na koszt sprzedawcy - jak będzie fikał "postrasz" federacją konsumentów.
Napisano
Cytat

Szczerze mówiąc to ja tego nie robilem tylko firma remontowa ale widzialem co tam montuja, jak ten krociec wyglada to powiem czy montowali czy nie...


Widzę, że nie wiesz o czym ja piszę icon_biggrin.gif pokaże to obrazowo . Czerwona strzałka to ciepła woda a niebieska to zimna, jeżeli masz podłączoną baterie odwrotnie czyli ze ściany wyjście rur wodą jest odwrotne to może być problem z tym przepływem.


Cytat

Reklamować tylko u sprzedawcy - niezgodność towaru z umową - żadne gwarancje i producent.
Przesyłki na koszt sprzedawcy - jak będzie fikał "postrasz" federacją konsumentów.


Ostatnio miałem przyjemność reklamować TV i co się okazało. Sprzedawca powiedział że reklamuje się u producenta. Zadzwoniłem i okazało się że należy opisać problem i wysłać mailowo a po uszkodzony towar firma wysyła swojego kuriera, czyli ja żadnych kosztów nie ponoszę. I to uważam jest lepsze rozwiązanie niż dostarczenie do sprzedawcy gdy nieraz jest to odległość kilkudziesięciu kilometrów, a w tym przypadku n ie ruszałem się z miejsca icon_smile.gif

Znalazłem jeszcze takie coś, ten rysunek chyba wyjaśni dokładnie o co chodzi z tym podłączeniem.


Napisano
Wg mnie do takiej rzeczy jak bateria to powinni wysyłać serwisanta i w domu powinien to robić, mam odsyłać i czekać miesiąć aż odeślą i nie myć się ?

A co do podłączenia to jest dobrze podłączone, po lewej ciepła, po prawej zimna
Napisano
Cytat

Ostatnio miałem przyjemność reklamować TV i co się okazało. Sprzedawca powiedział że reklamuje się u producenta. Zadzwoniłem i okazało się że należy opisać problem i wysłać mailowo a po uszkodzony towar firma wysyła swojego kuriera, czyli ja żadnych kosztów nie ponoszę. I to uważam jest lepsze rozwiązanie niż dostarczenie do sprzedawcy gdy nieraz jest to odległość kilkudziesięciu kilometrów, a w tym przypadku n ie ruszałem się z miejsca icon_smile.gif



Bo na produkt udzielona była gwarancja door to door (stosowny zapis w warunkach gwarancyjnych). icon_lol.gif

Jeśli takiej gwarancji nie udzielono - to bezwzględnie u sprzedawcy - choćby ze względu na koszty przesyłki, pomijając juz to że zgodnie z obowiazujacym prawem, jesli od zakupu nie minęło 12 m-cy, to towar był niezgodny z umową w dniu zakupu.
Napisano
Cytat

Wg mnie do takiej rzeczy jak bateria to powinni wysyłać serwisanta i w domu powinien to robić, mam odsyłać i czekać miesiąć aż odeślą i nie myć się ?


Dlatego najpierw zadzwoń lub podjedź tam gdzie kupiłeś i zapytaj o warunki gwarancji.

Cytat

Bo na produkt udzielona była gwarancja door to door (stosowny zapis w warunkach gwarancyjnych). icon_lol.gif

Jeśli takiej gwarancji nie udzielono - to bezwzględnie u sprzedawcy - choćby ze względu na koszty przesyłki, pomijając juz to że zgodnie z obowiazujacym prawem, jesli od zakupu nie minęło 12 m-cy, to towar był niezgodny z umową w dniu zakupu.


Jak zwał tak zwał otwarte czy zamknięte icon_biggrin.gif ja najpierw zadzwoniłem do sklepu gdzie kupiłem TV bo aby dojechać to 60 km trza zrobić. Dlatego też poradziłem aby geforc najpierw zadzwonił czy podjechał do sklepu. Albo dobrze i uważnie przeczytał warunki gwarancji icon_biggrin.gif
Napisano (edytowany)
Taka mała uwaga - On to kupił w sklepie internetowym.
Jeśli sklep ten, nie był firmowy, albo "firmowany", to mogą mu różne głupoty zapodawać.
Przeto - warto żeby znał swoje prawa.

dopisałem:

Jeśli nie ma gwarancji door to door, to wszelkie koszty związane z postępowaniem gwarancyjnym ponosi nabywca, w przypadku rękojmi (dawna niezgodność towaru z umową) koszty obciażają sprzedawcę. Edytowano przez bajbaga (zobacz historię edycji)
Napisano
Fakt, zapomniałem o tym sklepie z netu, ot porostu zagalopowałem się troszeczkę icon_biggrin.gif
Ale cenną uwagę zwróciłem na te door to door icon_smile.gif
Napisano
Cytat

Zauważyłem jedną rzecz... nie można ustawić letniej wody, jest gorąca albo bardzo gorąca, że aż szyby parują...


Ustawienie temperatury w baterii termo o ile dobrze pamiętam jest max coś około 40 stopni więc nie możliwe jest przy sprawnej baterii aby leciała gorąca woda.
Zrób doświadczenie, ustaw zadaną temp na baterii i puść wodę a termometrem zmierz temp wylatującej wody.
Napisano
Cytat

Nie mam specjalistycznego termometru, mam taki rtęciowy i taki laserowy który mierzy w 3 sekundy...


Może być,z tym że rtęciowy chyba sprawdzi się lepiej, bo umieścisz go pod strumieniem ciepłej wody i porównasz jaka jest temp rzeczywista ciepłej wody względem ustawienia na pokrętle baterii.
Te spostrzeżenia też przydadzą się przy zgłaszaniu reklamacji.
Napisano
Cytat

a nie lepiej jak naleje wodę do kubka i sprawdzę tym laserowym ?


Też można.

Cytat

Tam jest, przy doprowadzeniu wody do baterii, ogranicznik - ogranicza przepływ wody o 60%.
W instrukcji powinno być więcej o nim napisane.


Takie ograniczniki w bateriach termo wraz z deszczownica nie maja racji bytu, ale zakładając że w tej baterii taki ogranicznik jest to woda wylatująca z baterii nie powinna parzyć.
Napisano
Obstawiam, ze to nastawy.

Proponuję - oba pokrętła (po obu stronach baterii) ustawić skrajnie np. do dołu i sprawdzić "organoleptycznie" "parametry" wody, a następnie oba przestawić w skrajne odwrotne położenie (do góry) i sprawdzić "parametry" wody.

Jak jest różnica, to bateria jest sprawna.
Nastawić oba pokrętła dla swoich potrzeb (wymagań) i finito.
Napisano
Z opisu, danych technicznych wyczytałem takie coś.

Cytat

Podłączenie natrysku ½"
Blokada gorącej wody przy 38° C
Głowica ceramiczna, głowica termostatyczna


Czyli jeżeli była by sprawna nie leciała by gorąca woda tak jak o tym pisze geforc
Znalazłem w dalszej części opisu
Cytat

Ogranicznik przepływu Ogranicznik znajdujący się w miejscu doprowadzenia wody do deszczownicy zapewnia oszczędność zużycia wody o ok. 60% (przepływ, zależnie od wielkości deszczownicy, od 9 do 15 l/min)



Czyli to jest ogranicznik przepływu a nie ogranicznik ciśnienia, a to są dwie różne rzeczy. Zakładając, że ciśnienie w sieci jest dobre to ewidentnie bateria jest jakby zapchana.
Napisano (edytowany)
Próbowałem ustawiać skrajnie pokrętłą, różnica była : woda gorąca > woda bardzo gorąca.
Gdzie te ograniczniki są ? można jakiś screen prosić ? jutro gośc przyjdzie który to montował i zobaczy. Instrukcja bardzo marna była...

Jak gościu montował tą baterie to zauważył że przy otworze do wlotu gorącej wody DO baterii, jest taki miedziany nalot, nie wiem czy to element termostatu czy czego czy po prostu uszkodzona jest, ale go to za ciekawiło bo po 1 dniu woda w ogóle nie leciała, dopiero na 2 dzień zaczeła troche wiecej lecieć ale i tak nie da się umyć wodą z słuchawki bo cisnienie za małe no i gorąca jest, jest gorąca taka że para idzie... Edytowano przez geforc (zobacz historię edycji)
Napisano (edytowany)
Cytat

Próbowałem ustawiać skrajnie pokrętłą, różnica była : woda gorąca > woda bardzo gorąca.
Gdzie te ograniczniki są ? można jakiś screen prosić ? jutro gośc przyjdzie który to montował i zobaczy. Instrukcja bardzo marna była...


A czy Ty w ogóle czytasz posty które ktoś napisał dla Ciebie?
Pytasz, a odpowiedź dostałeś wcześniej niż zapytałeś. Wystarczyło przeczytać post wyżej (#26)
Cytat

Ogranicznik przepływu Ogranicznik znajdujący się w miejscu doprowadzenia wody do deszczownicy zapewnia oszczędność zużycia wody o ok. 60% (przepływ, zależnie od wielkości deszczownicy, od 9 do 15 l/min)

Edytowano przez mhtyl (zobacz historię edycji)
Napisano
No chyba nikt nie czyta moich odpowiedzi, masz rację, napisałem że deszczownica jest w miarę ok, problem jest z ciepłą wodą i z ciśnieniem w słuchawce a ty mi o deszczownicy piszesz która jest w miarę ok...
Napisano (edytowany)
Cytat

Próbowałem ustawiać skrajnie pokrętłą, różnica była : woda gorąca > woda bardzo gorąca.
Gdzie te ograniczniki są ? można jakiś screen prosić ? jutro gośc przyjdzie który to montował i zobaczy. Instrukcja bardzo marna była...




Cytat

No chyba nikt nie czyta moich odpowiedzi, masz rację, napisałem że deszczownica jest w miarę ok, problem jest z ciepłą wodą i z ciśnieniem w słuchawce a ty mi o deszczownicy piszesz która jest w miarę ok...


Pytałeś gdzie są te ograniczniki więc Ci napisałem że odpowiedź już wcześniej padła. I nie ja pisze o deszczownicy tylko dane techniczne z instrukcji obsługi baterii. Chyba zauważyłeś , że to był cytat, więc to nie moja odpowiedź.
Edytowano przez mhtyl (zobacz historię edycji)
Napisano (edytowany)
W sobotę albo w niedzielę ?
I nie pójdzie na reklamacje, tylko serwisant ma przyjść do mnie, nie bedę czekał łaskawie 2 tygodnie aż mi ją naprawią albo wymienią i nie będę się mył. Jak nie będą chcieli wysłać serwisanta to ochrony praw konsumenta pójdę, od razu ich ustawi do pionu i jeszcze mi drugą taką dadzą za darmo. Edytowano przez geforc (zobacz historię edycji)
Napisano
Cytat

W sobotę albo w niedzielę ?
I nie pójdzie na reklamacje, tylko serwisant ma przyjść do mnie, nie bedę czekał łaskawie 2 tygodnie aż mi ją naprawią albo wymienią i nie będę się mył. Jak nie będą chcieli wysłać serwisanta to ochrony praw konsumenta pójdę, od razu ich ustawi do pionu i jeszcze mi drugą taką dadzą za darmo.


I jak sprawa reklamacji? Bo już na sobotę i niedziele nie możesz zgonić icon_biggrin.gif już połowa tygodnia minęła.
Daj cynk co załatwiłeś i co było przyczyną.
Napisano
No to czekamy dalej w napięciu na rozwój sytuacji icon_biggrin.gif
  • 2 tygodnie temu...
Napisano
Cytat

W poniedziałęk zadzwoniłem do serwisu i mają kogoś wysłać, mieli do środy... jutro będe dzwonił...


Już środa dawno minęła, i to nie jedna a serwisanta nie było?
Napisano
Cytat

Był, zatkało się sitko w termostacie, wymienił na nowe i jest ok.


A kto pokrył koszty przyjazdu serwisanta?
Napisano
Cytat

nikt nie pokrył, była reklamacja składana, ja za nic nie płaciłem. Przytkało się jakimś takim piaskiem z rur


Nie żartuj sobie icon_biggrin.gif Zapchane sitko nie było z winy producenta, więc nie chce mi się wierzyć, że serwisant przyjechał za friko zrobić coś co nie podlega gwarancji.
Napisano
Nic nie płaciłem bo nie była moja wina tylko widocznie mają więcej takich problemów, przyjechał do mnie już z termostatem mimo że nie wiedział co jest problemem, tylko wiedział że niskie ciśnienie wody jest. Mam wam zeskanować protokół reklamacyjny ? nie była wina moja ani ja nie uszkodziłem baterii więc wymienił i naprawił.
Napisano (edytowany)
Cytat

Nic nie płaciłem bo nie była moja wina tylko widocznie mają więcej takich problemów, przyjechał do mnie już z termostatem mimo że nie wiedział co jest problemem, tylko wiedział że niskie ciśnienie wody jest. Mam wam zeskanować protokół reklamacyjny ? nie była wina moja ani ja nie uszkodziłem baterii więc wymienił i naprawił.


Jak nie była Twoja wina? zatkane sitko to chyba nie wina producenta baterii termostatycznej.
To jak mi się zatka sitko w pralce to też wezwie serwisanta i mi je wyczyści za frajer icon_biggrin.gif
Widocznie trafiłeś na serwisanta frajera. Zapytaj daggulkę jak do niej przyjechał serwisant do pralki.
I tak na zakończenie, co naprawił? icon_biggrin.gif jak nic nie było zepsute, tylko sitko się syfem zapchało. Edytowano przez mhtyl (zobacz historię edycji)
Napisano
To nie jest sitko tylko zawór. Widzisz co może się stać gdy używamy złego nazewnictwa.
Sitko a w zasadzie filtr do baterii ściennych wygląda tak

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się
  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Darmowy poradnik budowlany raz w tygodniu na Twój e-mail

  • Najnowsze posty

    • Raczej tak - inaczej deweloper nie dostałby pozwolenia na budowę bo projekt nie spełniałby przepisów.  ?  
    • Proszę o poradę tych, co się znają, bo pojęcia nie mam jak właściwie do tematu podejść. Dwa lata temu stałem się właścicielem jednego z lokali na niewielkim osiedlu szeregowców. Niedawno dopiero zastanowił mnie fakt, że nie mamy dostępu do dachu. Temat zaistniał tym bardziej, że chcemy podejść do przeglądu kominowego i na fakt braku dostępu do dachu zwrócił uwagę kominiarz. Stwierdził, że takiego dostępu wymagają przepisy i powołał się na Rozporządzenie Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie. Konkretnie w Dziale VII. Bezpieczeństwo użytkowania, § 308 Wejścia na dach napisane jest, że w budynkach o dwóch lub więcej kondygnacjach nadziemnych należy zapewnić wyjście na dach co najmniej z jednej klatki schodowej, umożliwiające dostęp na dach i do urządzeń technicznych tam zainstalowanych. W odpowiedzi na zadane pytanie deweloper odpowiedział, że dostęp do dachu z zewnątrz (drabina na stałe przymocowana do elewacji) nie jest wymagana przepisami, ponieważ przepis dotyczy jedynie budynków z wydzieloną wewnętrzną klatką schodową. Nie rozumiem tego, że dwukondygnacyjny budynek (czyli minimum parter z piętrem, tak?) z wewnętrzną wydzieloną klatką schodową powinien taki dostęp mieć a budynek w zabudowie szeregowej (każdy lokal ma swoje wewnetrzne schody, które nie są traktowane jako "klatka schodowa"?) już nie, mimo że wysokość takiego budynku może być przecież identyczna? Dostęp do kominów to jedno, ale na przykład jakieś zaprószenie ognia i... możemy sobie z dołu tylko patrzeć i czekać aż strażacy przyjadą - oby na czas. Czy deweloper ma rację?
    • Firma Real Klim świadczy usługi z zakresu klimatyzacji, wentylacji i rekuperacji na terenie województw małopolskiego i śląskiego. Posiadamy certyfikaty oraz uprawnienia państwowe, które są niezbędne przy wykonywaniu prac montażowo - serwisowych. https://realklim.pl/   Nasza firma specjalizuje się w profesjonalnym montażu klimatyzacji w domach, biurach i lokalach usługowych. Gwarantujemy szybki, solidny i estetyczny montaż oraz fachowe doradztwo w doborze urządzeń. https://realklim.pl/klimatyzacja   Oferujemy kompleksowy serwis klimatyzacji – od przeglądów po naprawy. Dbamy o wydajność, czystość i długą żywotność Twojego urządzenia. https://realklim.pl/serwis-klimatyzacji   Projektujemy i montujemy systemy wentylacyjne dopasowane do potrzeb budynku. Zapewniamy komfort oddychania i skuteczne usuwanie wilgoci. https://realklim.pl/wentylacja   Zajmujemy się instalacją i serwisem systemów rekuperacji, które zapewniają świeże powietrze w domu i pozwalają oszczędzadź na ogrzewaniu. https://realklim.pl/rekuperacja   Specjalizujemy się w montażu pomp ciepła – ekologicznego źródła ogrzewania. Pomagamy dobrać odpowiednie urządzenie i zapewniamy jego obsługę. https://realklim.pl/pompy-ciepła   Sprawdź Naszą wizytówkę Google, sprawdź opinię klientów oraz wybrane realizacje: Wizytówka Google
    • Chcąc wylać poduszki pod nadproża, musimy je najpierw zaszalować. Tym właśnie będziemy się teraz zajmować.  
    • Drewniane podłogi to klasyka, która z czasem może wymagać miejscowych napraw – szczególnie wtedy, gdy pojawią się przebarwienia, plamy lub drobne uszkodzenia na pojedynczych deskach. Dobrą wiadomością jest to, że nie musisz od razu cyklinować całej powierzchni. Dzięki produktom marki Osmo można łatwo i estetycznie odnowić pojedynczą deskę, bez widocznych różnic w kolorze i strukturze. Krok 1: Wydzielenie uszkodzonej deski Najpierw dokładnie określ deskę, która wymaga renowacji. Następnie oklej jej krawędzie taśmą malarską, najlepiej niebieską lub różową, która jest delikatna i nie uszkadza powierzchni ani sąsiednich desek. Taśma zapobiegnie przypadkowemu przetarciu lub zabarwieniu sąsiednich fragmentów podłogi. Krok 2: Szlifowanie powierzchni Za pomocą papieru ściernego o gradacji 180 przeszlifuj powierzchnię deski. Usuniesz w ten sposób stare powłoki, przebarwienia oraz drobne rysy. Szlifuj zawsze wzdłuż włókien drewna, a po zakończeniu dokładnie odkurz i przetrzyj wilgotną ściereczką, by pozbyć się pyłu. Krok 3: Nadanie koloru – bejce olejne i woski dekoracyjne Osmo Kiedy powierzchnia jest sucha i czysta, czas na nadanie jej odpowiedniego odcienia. Użyj bejcy olejnej Osmo lub wosków dekoracyjnych Osmo, w zależności od wykończenia reszty podłogi. Aplikacja wygląda następująco: Nanieś niewielką ilość bejcy lub wosku przy pomocy gąbki lub miękkiej szmatki. Następnie wetrzyj preparat równomiernie w drewno, zgodnie z kierunkiem słojów. Nadmiar produktu zetrzyj czystą szmatką, tak by kolor był jednolity i bez smug. To bardzo ważny etap – dobór koloru musi być maksymalnie zbliżony do reszty podłogi. Warto wcześniej wykonać próbę na niewidocznym fragmencie lub na kawałku podobnego drewna. Pozostaw do wyschnięcia na 24 godziny. Krok 4: Zabezpieczenie powierzchni – Wosk Twardy Olejny Osmo Po wyschnięciu koloru, nałóż warstwę ochronną – najlepiej sprawdzają się produkty: Osmo 3062 (półmat) Osmo 3065 (mat) Aplikacja: Nałóż cienką warstwę wosku twardego olejnego przy użyciu pędzla lub wałka. Pozostaw do wyschnięcia na 24 godziny. Delikatnie zmatow powierzchnię papierem ściernym (np. gradacja 240). Nałóż drugą, finalną warstwę tego samego produktu i pozostaw do pełnego wyschnięcia. Dodatkowe wskazówki: Zawsze pracuj w dobrze wentylowanym pomieszczeniu. Unikaj nakładania zbyt grubej warstwy – produkty Osmo są bardzo wydajne. Nie chodź po naprawianej powierzchni przez co najmniej 2–3 dni, aby powłoka miała czas się utwardzić. Jeśli odcień różni się od reszty, można dodać drugą warstwę koloru, ale zawsze wykonuj próbę wcześniej. Podsumowanie Dzięki odpowiednim materiałom i precyzyjnej pracy, renowacja pojedynczej deski podłogowej może być szybka i bardzo skuteczna. Produkty Osmo, takie jak bejce olejne, woski dekoracyjne i wosk twardy olejny, pozwalają na punktową naprawę bez konieczności renowacji całej podłogi. Kluczem do sukcesu jest dobranie odpowiedniego koloru i staranne wykonanie każdego etapu – od szlifowania po finalne zabezpieczenie powierzchni.  
  • Popularne tematy

×
×
  • Utwórz nowe...