Pomocnik Napisano 11 września 2013 Udostępnij #1 Napisano 11 września 2013 Hurtownia budowlana: PSR. Drzwi i podłogi. Bieńkowski Piotr Województwo: małopolskie Miasto: Piaseczno Pełny opis hurtowni pod adresem: https://budujemydom.pl/hurtownie-budowlane/mazowieckie/psr-drzwi-i-podlogi-bienkowski-piotr Link do komentarza
Gość miszkanka Piaseczna Napisano 11 września 2013 Udostępnij #2 Napisano 11 września 2013 Witam, Chciałam w tym sklepie zamówić roletę zewnętrzną na balkon. Oczywiście dostaliśmy informację, że przyjdzie Pan wymierzyć i wycenić potrzebną nam roletę. Po długim sierpniowym weekendzie na umówioną godzinę się nie zjawiał, ale zadzwonił, o godzinie na którą miał być, że nie przyjedzie (nie potrzebnie czekałam na niego w domu). Przyjechał na następny dzień. Obiecał, że zadzwoni i poinformuje ile to będzie kosztowało. I tydzień.. cisza... Po ponad tygodniu dzwonię do sklepu, a tam mnie zapewniają, że na następny dzień oddzwonią. Nie robią tego, udaję się do sklepu osobiście i znowu zapewnienie, że zadzwonią. Mija kolejne 5 dni....i w końcu dowiaduję się, że cena znacznie odbiega od ceny ktorą usłyszałam na samym początku- czyli to co wydawało się atrakcyjne - przestało.. po 3 tygodnia czekania na samą wycenę, nie mówiąć o tym, że czekałabym kolejne 2 tygodnie na montaż. Niestety tu się nie sprawdza ta firma. Link do komentarza
Gość Nie polecający! Napisano 13 lutego 2014 Udostępnij #3 Napisano 13 lutego 2014 Od pół roku nie wywiązali się z realizacji zamówienia (montaż drzwi) i cały czas zwalają winę na producenta. A pieniędzy oczywiście nie chcą oddać.Poza tym bardzo słaba obsługa klienta - poziom poniżej krytycznego. O nic nie można się doprosić, nie informują o tym, że jest obsuwa, ciężko się dodzwonić. Link do komentarza
Gość zdegustowana Napisano 13 czerwca 2014 Udostępnij #4 Napisano 13 czerwca 2014 Dołączam się- nie polecam. Na zamówione drzwi czekamy już 12 tygodni. Pierwsze przyszły po sześciu, ale okazały się źle zamówione i kolejne 6 tygodni mija dziś. Kontakt praktycznie zerowy- jak nie zadzwonisz to niczego się nie dowiesz, ponieważ nie poczuwają się do informowania klienta o opóźnieniach. Pieniądze oczywiście chcą najlepiej "na wczoraj".... Link do komentarza
Gość żenada Napisano 27 listopada 2014 Udostępnij #5 Napisano 27 listopada 2014 Odradzam, 2 miesiące po montażu podłogi mam góry i doliny, a reklamacja i brak odpowiedzi na pisma i maile są irytujące.Naprawdę odradzam tą firmę.Pozdrawiam Link do komentarza
Gość złodzieje PRS Napisano 15 czerwca 2015 Udostępnij #6 Napisano 15 czerwca 2015 Ta firma to masakra. Sciemniaja przez telefon a nic nie robia. U mnie montowac mieli drzwi i podłoge. Nie zrobili do tej por nic. To zwykli partacze i oszusci jak najdalej od nich. !!! Link do komentarza
Gość kamil Napisano 18 czerwca 2015 Udostępnij #7 Napisano 18 czerwca 2015 Połozyli mi podłoge rok temu. Podłoga jest nierówno..próbowali mowić ze tak ma być. Na telefony nie odpowiadaja. Nie polecam.!!! Link do komentarza
Gość Malutka Napisano 3 lipca 2015 Udostępnij #8 Napisano 3 lipca 2015 Moje spostrzeżenia po wykonaniu umowy.W umowie zawarli zapis, że należy wpłacić całość kwoty przed realizacją umowy.Teraz widzę, że zrobiłam ogromny błąd, że się ta ten zapis zgodziłam. Reklamowałam ich usługę i nie mogę się doprosić, żebyśmy spotkali się na miejscu montażu, gdyż chciałam im pokazać usterki. Rozmowa z nimi jest bardzo irytująca. Nie ma w ogóle współpracy z klientem i dla dobra klienta. Nie potrafią przeprosić, nie mają klasy biznesowej, nie potrafią zaoferować naprawy ani zwrotu część pieniędzy za nienalezyte wykonanie umowy. Jeszcze takiej firmy nie spotkałam. Nie zależy im na opinii klientów. Nie wiem jak budują długofalową strategię własnego rozwoju. Link do komentarza
bajbaga Napisano 3 lipca 2015 Udostępnij #9 Napisano 3 lipca 2015 Na takie kłopoty - rzecznik konsumentów. Jak od wykonania nie minęło 6 m-cy, mają "z urzędu" pozamiatane.Jak więcej jak 6 m-cy ale nie więcej niż 12 m-cy, sprawa też do wygrania - zakładam, że umowa była podpisana do 31 grudnia 2014r. Link do komentarza
Gość Rafał Napisano 14 lipca 2015 Udostępnij #10 Napisano 14 lipca 2015 Nie polecam!!!!!!!!! Jak najdalej od tych partaczy. Po montażyu podłogi doszło do reklamacji. Przyjechała jakaś paniusia z zerowym pojeciem technicznym ale głowo niosła wysoko. Kazde jej słowo było kwitowane odp az w koncu zabrała manatki i pojechła. Przestała odbierać telefony i reklamacja do tej pory nie rozwiazana. Oni są mili tylko przed wpłatą pieniedzy a pozniej maja klienta głeboko..w ... Link do komentarza
Gość wkurzony Napisano 15 lipca 2015 Udostępnij #11 Napisano 15 lipca 2015 Oczywiście nie polecam! mają problem ze zwykłym parapetem. naszczęście nie wziąłem montażu tylko sam parapet na który już czekam miesiac... Link do komentarza
Gość kamila Napisano 13 sierpnia 2015 Udostępnij #12 Napisano 13 sierpnia 2015 Pierwszy raz w życiu spotkałam taką firmę. Oni tylko czekają na pieniade a pozniej nic nie robia.tylko zwlekaja.. Link do komentarza
Gość Kamil R Napisano 26 września 2015 Udostępnij #13 Napisano 26 września 2015 Opinia negatywna.Nie są w stanie zamontowac poprawnie drzwi. Oczywiscie płatnosc przed montazem a pozniej problem z naprawą zle zamontowanych drzwi. To jest smieszne ze w tych czasach firma sie na rynku utrzymuje. Link do komentarza
Gość poszkodowany Napisano 14 października 2015 Udostępnij #14 Napisano 14 października 2015 potwierdzam , firma fatalna, dużo obiecuje a potem nie ma mozliwosci rekalmacji. Zachęcam do wystawiania im opinii na facebooku , bardzo ich to boli jak sa negatywne. Maja dwa profile jeden z tym adresem nowym jest bardziej aktualny . Link do komentarza
Gość Piaseczno - Maria Napisano 26 października 2015 Udostępnij #15 Napisano 26 października 2015 Firma nieuczciwa!!!!!!!!. Profil na fb kolejny raz po prawdziwych komentarzach został zamkniety. Montaż drzwi wykonany ftalnie pieniadze przed usługa a obsługa reklamacji masakra. Jakas dmuchana lala obsługuje, pojecia nie ma co mowi. Cała ta firma to jest zbiegowisko przypadkowych ludzi z ulicy nie mających pojecia o pracy. Link do komentarza
Gość Kaia Napisano 3 listopada 2015 Udostępnij #16 Napisano 3 listopada 2015 Zdecydowanie nie polecam. Początkowo obsługa bardzo miła, obiecuje ekspresową realizację zamówienia, ale po wniesieniu opłaty (opłata pełnej kwoty z góry!) sprawa zaczyna się komplikować. Kontakt z panią sprzedawczynią jest toporny, na maile odpisuje z kilkudniowym opóźnieniem, kontakt telefoniczny równie trudny. Montaż robiony niedbale. Masakra! Link do komentarza
Gość Oszukany Napisano 2 grudnia 2015 Udostępnij #17 Napisano 2 grudnia 2015 Witam wszystkich poszkodowanych przez PSR ... A co powiecie Państwo na pozew zbiorowy przeciwko tej firmie?W moim przypadku to samo. Firma czuje sie bezkarna. Proponuje, bysmy wszyscy opisali swoje przypadki i zgłosili to do UOKiK - tam dadza nam prawnika, ktory pomoże złożyć nam skuteczny wniosek do sadu. Link do komentarza
Gość poszkodowany_1001 Napisano 15 grudnia 2015 Udostępnij #18 Napisano 15 grudnia 2015 NIe polecam. To jakas absurd. Jak reklamacja jakaś stara purchawa pisze ze sie zajmie i nic nie wynika z tego. Ludzie nie kupujcie tam nic bo jesteście tylko dobrzy do póki nie zapłacicie. pozniej radzcie sobie samiNIE POLECAM to malo powiedziane, 0 profesjonalizmu tylko chec na zysk a usluga ponizej krytyki brak jakiejkolwiek checi rozpatrzenia reklamacji, pomocy Link do komentarza
Gość Oszukani Napisano 18 stycznia 2016 Udostępnij #19 Napisano 18 stycznia 2016 Tę firmę powinno się zamknąć.Tak nieprofesjonalnych ludzi i w dodatku aroganckich nie spotkałem.Zamówione drzwi , wymiar niezgodny z zamówieniem , za szerokie , pan który dokonywał zamówienia w arogancki sposób stwierdził że mamy sobie wykuć otwór...Pani od sprzedarzy marketingu postępuje tak samo!!!!Skandal , nie rozumiem jak oni utrzymują się na rynku. Link do komentarza
Gość Jagoda Napisano 7 lutego 2016 Udostępnij #20 Napisano 7 lutego 2016 Ostrzegam nie kupujce tam nic!!! ROzmowa z Pania od reklamacji tragedia peiknie mowi nic nie robi. Jak tam mozna. Umie zdiagnozować problem przez telefon nie widzac usterki mistrzyni pewnei po podstawowce tylko...badz jakiejs płatnej szkole !!!!!!!!!! ostrzegam bo tylko sobie problemów narobicie tam kupujac. Link do komentarza
Gość Aneta Napisano 20 marca 2016 Udostępnij #21 Napisano 20 marca 2016 Usługi które zakupiłam w tej firmie zostały wykonane profesjonalnie i do samego końca. Dziękuję. Widzę, że złe komentarze także się zdarzają jak wszędzie Link do komentarza
Gość PSR Napisano 22 marca 2016 Udostępnij #22 Napisano 22 marca 2016 Szanowni Państwo. Przykro mi czytać te wszystkie negatywne opinie. Szkoda tylko, że żadna z w/w osób nie potrafi się przedstawić, tylko anonimowo wpisuje negatywy i szkoda, że nikt nie opisuje spraw w całości. Jestem właśnie tą osobą bez doświadczenia (9 lat w branży), po podstawówce (mgr + studia podyplomowe) i chętnie rozwiązałabym wszystkie w/w problemy gdybym tylko wiedziała, którego konkretnie Klienta dotyczą.INFORMACJA DLA NOWYCH KLIENTÓWPrzez wszystkie lata istnienia firmy (11 lat) obsłużyliśmy tysiące Klientów, zawsze dopilnowując realizacji do samego końca. Reklamacje - tak zdarzają się, ale zawsze doprowadzone są do samego końca.A teraz z chęcią ustosunkuje się do powyższych opinii:- Aneta - dziękuję za miłe słowa. Widzę, że są jeszcze ludzie, którzy potrafią docenić czyjąś pracę i zaangażowanie- Jagoda - chętnie dowiem się czego dotyczy problem. Pisałam powyżej, iż mam 9 letnie doświadczenie w branży i jestem w stanie bardzo szybko zdiagnozować czy reklamacja jest zasadne. Tak, na podstawie rozmowy telefonicznej również. Zapraszam Panią Jagodę do całościowego wyjaśnienia przyczyn reklamacji - czy na pewno była zasadna Pani Jagodo?- Oszukani - proszę tylko o informację czy dostali Państwo od nas wytyczne dotyczące przygotowania otworów drzwiowych - na pewno tak ponieważ otrzymuje je na piśmie każdy Klient, a że nie dopilnowali Państwo swojej ekipy budowlanej w tym, że muszą przygotować te otwory na odpowiednią wielkość, to nie jest nasza wina. Proszę śmiało napisać na forum jak naprawdę było.- Poszkodowany_1001 - rozpatrujemy każdą reklamację. Proszę śmiało napisać jak została rozpatrzona Pana reklamacja.- Oszukany - zastanawiam się dlaczego nie został jeszcze złożony pozew zbiorowy. Może dlatego, że reklamacje są niezasadne? A może dlatego, że wszystkie zostały załatwione. Proszę pamiętać, że nie wszystko można załatwić w jeden dzień, ale nawet jeżeli jest to dłużej, to zawsze zostaje załatwione do końca. Nie uciekamy od problemów, które mogą się pojawić. Zawsze pomagamy w ich rozwiązaniu.- Kaia - odpisywanie na wiadomości. Wykonuję prace wykończeniowo-budowlane więc czasami przez kilka dni jestem z Klientami na budowach i nie siadam nawet do komputera. Wiem, że dla osób pracujących tylko i wyłącznie w biurze, to dziwne, że na maile odpisuje się po kilku dniach, ale proszę zauważyć, że mimo wszystko odpisuje.- Piaseczno - Maria - krytyka powinna zawierać całościowy opis sytuacji, a "dmuchana lala" - naprawdę opis mało kulturalny - pozostawiam bez komentarza.SZANOWNI PAŃSTWO.Dla mnie i dla firmy Klient jest najważniejszy. Przed realizacją zakupów u nas proszę pamiętać, iż dajemy gwarancję pełnej satysfakcji wynikającej z obsługi w naszych sklepach oraz z jakości proponowanych towarów. Każdą sprawę, nawet trudną, doprowadzamy do samego końca.Negatywnie rozpatrujemy reklamacje, które nie są zasadne np. zbyt małe otwory drzwiowe, które miały być odpowiednio przygotowane, a Klient nie poinformował o tym swojej ekipy budowlanej, krzywe ściany i pretensja do nas, że są szpary po zamontowaniu listew przypodłogowych, deska ułożona wyżej niż płytki w kuchni ponieważ Klient nie dopilnował swojego glazurnika, że musi położyć płytki na odpowiedniej wysokości - mało tego, Klient przy montażu gresu brał od nas próbkę podłogi i zapewnił, że glazurnik na pewno ułoży płytki na wysokość deski, a tu klops - i pretensja do nas.MOI DRODZY PRZYSZLI KLIENCI - jesteście dla mnie i dla firmy bardzo ważni. Przy zakupach w naszej firmie słuchajcie dokładnie naszych wskazówek technicznych i notujcie sobie wszelkie zdobyte u nas informacje - i naprawdę nie będzie żadnych problemów, a jak wszystko będzie OK, to napiszcie kilka miłych słów na temat naszej współpracy.Pozdrawiam WszystkichBeata WalczakKierownik ds. Sprzedaży i Marketingu - Projektant Wnętrz. Link do komentarza
Gość sprawiedliwywśrodnarodów Napisano 22 marca 2016 Udostępnij #23 Napisano 22 marca 2016 Po co sie tak pocisz? Gdyby to jesteście firma do ... jeżeli kilkanaście osób wypowiada sie negatywnie to musi byc w tym odrobina prawdy, czyż nie?kaqzdy żyd swoj towar chwali wiec dziwne by było abys ty pisała o swojej firmie negatywy choćby to bylo prawdą. A tytuły mgr itp to o niczym nie świadcza droga Beatko.Ty też piszesz tu jako gość czyli anonimowo więc domniemywam że nie jesteś tym za kogo sie podajesz. Link do komentarza
demo Napisano 22 marca 2016 Udostępnij #24 Napisano 22 marca 2016 (edytowany) Cytat Przy zakupach w naszej firmie słuchajcie dokładnie naszych wskazówek technicznych i notujcie sobie wszelkie zdobyte u nas informacje - i naprawdę nie będzie żadnych problemów, a jak wszystko będzie OK, to napiszcie kilka miłych słów na temat naszej współpracy.Pozdrawiam WszystkichBeata WalczakKierownik ds. Sprzedaży i Marketingu - Projektant Wnętrz. Tyle negatywnych opinii i dalej taka bezczelność pani mgr + studia podyplomowe. Hmm, może dlatego. Jak to się mówi, trza się cenić. Edytowano 22 marca 2016 przez demo (zobacz historię edycji) Link do komentarza
Gość PSR Napisano 22 marca 2016 Udostępnij #25 Napisano 22 marca 2016 Gdybym pisała anonimowo, to nie zobaczyłbyś mojego podpisu (imienia i nazwiska), a jednak je napisałam i uwierz mi, że tytuł mgr często świadczy o czymś - przede wszystkim o wiedzy i obyciu kulturalnym, którego niektórym brakuje. Tak chwalę swój towar i usługi ponieważ są tego warte, a dramatyczne są dla mnie opinie, które są negatywne a nie opisują całej sytuacji. Tak czynią tylko osoby, które mają pretensje, które nie mają potwierdzenia w rzeczywistości.Pozdrawiam.Beata WalczakP.S. Wpis "po co się tak pocisz" jest naprawdę mało elegancki. Link do komentarza
Gość PSR Napisano 22 marca 2016 Udostępnij #26 Napisano 22 marca 2016 Czy Pan/Pani demo ma mi coś do zarzucenia - proszę o konkrety, do których będę mogła się odnieść. A ze swojego wykształcenia jestem bardzo dumna i z tego względu się cenię. Link do komentarza
demo Napisano 23 marca 2016 Udostępnij #27 Napisano 23 marca 2016 Cytat A ze swojego wykształcenia jestem bardzo dumna i z tego względu się cenię. Tak to już jest jak w rodzinie gdzie wszyscy po co najwyżej zawodówkach trafi się jeden z wyższym, to chodzi dumny jak paw i udaje mędrca. A reszta to głupki wpisujący złe opinie o działalności jaśnie pani magister. Czy jakoś tak. Link do komentarza
Gość PSR Napisano 23 marca 2016 Udostępnij #28 Napisano 23 marca 2016 Pan/Pani demo widzę, że chętnie komentuje negatywnie - bardzo proszę o konkretne zarzuty wobec realizacji zamówienia. Proszę dokładnie opisać jak było.Odnośnie wpisu, iż ktoś zakupił u nas podłogę i drzwi, a my nic z tego nie zrobiliśmy!!! W całej historii (11 lat) naszej firmy nie było takiego przypadku. Proszę śmiało opisać cały proces zamówienia, bo to co piszesz jest po prostu kłamstwem. Link do komentarza
Gość ja Napisano 23 marca 2016 Udostępnij #29 Napisano 23 marca 2016 Widzę, że Panią mgr prawda w oczy kole.Czyżby spadła sprzedaż, że Pani się tak wygina na forum i broni mężnie swoja piersią albo nawet dwoma, wizerunku firmy.A gdyby były przypadki negatywne to czy Pani mgr przyznała by się do tego publicznie? Link do komentarza
Gość Wioleta Deptuła Napisano 11 kwietnia 2016 Udostępnij #30 Napisano 11 kwietnia 2016 Bardzo żałuję, ze przeczytałam wszystkie komentarze na temat tej firmy dopiero teraz. Podobnie jak większość zPanstwa zostałam oszukana przez PSR, a podejscie do klienta pani B. z Piaseczna jest godne pożałowania. Zamówiłam i wpłaciłam zaliczkę na 4 sztuki drzwi w styczniu br. Do dziś nie mam ani drzwi, ani informacji kiedy bedą i z czego wynika opóznienie. Dodatkowo PSR wprowadził nas w błąd mówiąc, ze Porta nie wykonuje drzwi łazienkowych z podcieciem, mimo ze jest to standard w produkcji tej firmy. Próby kontaktu z tym sklepem kończą sie niepowodzeniem, pani B. nie odpowiada na pytania w mailach, telefonów nawet nie odbiera. Niestety w żadnym momencie nie podjęła nawet próby wyjaśnienia mojego zamówienia. Sprawa niestety konczy się interwencją u rzecznika praw konsumenta. Link do komentarza
Gość niedoszły klient Napisano 11 kwietnia 2016 Udostępnij #31 Napisano 11 kwietnia 2016 A ja byłem mądrzejszy bo tu wcześniej zajrzałem i wiem, ze w tej hurtowni moja noga nie postanie.Ciekawe co Pani mgr pyskalska odpowie na te zarzuty, a tak się wymądrzała kilka postów wyżej. Teraz pani Wioletta podpisała się z imienia i nazwiska i opisała dość szczegółowo swój problem więc nie będzie Pani mgr wykręcała kota ogonem że to anonim napisał. Link do komentarza
Gość normalny człowiek Napisano 19 kwietnia 2016 Udostępnij #32 Napisano 19 kwietnia 2016 Ja równiez bardzo żałuję iż dopiero teraz zasięgnełem informacji , opinii na tej stronie. Ta firma to poprostu jakaś tragedia a proces rekalamcji to droga przez mękę ... Pieknie mydla oczy i zachęcaja do kupna a w rzeczywistości zależy im tylko na przyjęciu pieniędzy a potem na zasadzie jakoś to będzie ... Pani Beato , proszę ustosunkować się do wpisu Pani Wiolety Deptuły . Chyba ta Pani naświetliła Wasze intencje i odważnie opisała jak naprawdę działacie i w jaki sposób traktujecie klientów po zainkasowaniu pieniędzy. Link do komentarza
Gość DDD Napisano 20 kwietnia 2016 Udostępnij #33 Napisano 20 kwietnia 2016 Wszystkich poszkodowanych zachęcam do przekazywania swoich skarg do "patronów" tej firmy aby wiedzieli kogo firmują.do PORTY, BARLINKA, RZETELNEJ FIRMY , ITD .... POWIEDZMY DOŚĆ TAKIEMU TRAKTOWANIU. OPISUJMY JAK NAS TRAKTOWANO I WYSYŁAJMY BO PRAWO KONSUMENCKIE JEST PO NASZEJ STRONIE!!! Link do komentarza
Gość cino Napisano 29 kwietnia 2016 Udostępnij #34 Napisano 29 kwietnia 2016 Co do programu "Rzetelna Firma" to PSR został z niego wyrzucony:INFORMUJEMY, IŻ FIRMA P.S.R. DRZWI I PODŁOGI PIOTR BIEŃKOWSKI PIASECZNO NIP: 1230860994przystąpiła do Programu Rzetelna Firma, jednak na chwilę obecną nie spełnia warunków uczestnictwa w programie. Link do komentarza
Gość niezaskoczony Napisano 29 kwietnia 2016 Udostępnij #35 Napisano 29 kwietnia 2016 A koleżanka Beatka, przepraszam Pani mgr Beatka tak zachwalała firmę a teraz co? wody w usta nabrała. Padły konkretne zarzuty od konkretnych osób ale wyjaśnień od pani mgr ni hu hu. Link do komentarza
Gość Klient Napisano 5 maja 2016 Udostępnij #36 Napisano 5 maja 2016 Osoby poszkodowane przez PSR, które chcą walczyć o swoje prawa proszę o kontakt mailowy pod adresem: oszukaniprzezpsr@gmail.com Link do komentarza
Gość Piotr Napisano 13 maja 2016 Udostępnij #37 Napisano 13 maja 2016 Pani Beata niech sie nie broini. Jej mgr guzik mnie obchodzi. PSR to partacze jakich mało a zapewnienia ze problem zostanie rozwiązany to zwykłe kłamstwa. U mnie podłoga w wielu miejscach w ogole nie ma kleju i co Pani w piuropuszu na głowie pryszła dom obejrzała i za 3 godziny powiedziała ze koniec reklamacji. Wiecej gadki z nią nie było. Ja chetwnie sie dołączę do listy poszkodowanych. Link do komentarza
Gość ppapap Napisano 19 maja 2016 Udostępnij #38 Napisano 19 maja 2016 WItam, u mnie również dano za mało kleju. Wezwałem producenta Barlinka i wydali mi ekspertyzę iż jest tam za mało kleju. Jest podstawa do roszczeń w sądzie bo w opinii rzeczoznawcy ta podłoga jak nie za rok to za dwa lub 3 lata po prostu w całości się podniesie. Czy podjoł Pan jakieś kroki prawne? Kto u Pana robił montaż może pan Marcin G. ? Link do komentarza
Gość Kamila Napisano 25 maja 2016 Udostępnij #39 Napisano 25 maja 2016 PSR nie bron sie wiem z doswiadczenia ze ludzie czytaja opinie o was i wielu rezygnuje. jesteście nieprofesjonali wiec opinie sa prawdziwe. Opowiadacie cuda a robicie robote na najgorszym mozliwym poziomie. Wszyscy przyszli klienci jak najdalej od tej firmy...gdybym ja przed zakupem widziała takie komentarze to bym nie kupił u nich nic.. ostrzegam. Link do komentarza
Gość klient, niestety Napisano 7 czerwca 2016 Udostępnij #40 Napisano 7 czerwca 2016 Czy ktoś z Państwa pisał na mail podany poniżej oszukaniprzezpsr@ .... ?Nikt nie odpisuje i mam wrażenie iż to ktoś z oszustów celowo się podszywa pod ten mail aby zniechęcić ewentualne osoby chcące zgrać się do pozwu zbiorowego. Link do komentarza
Gość Jagoda Napisano 6 lipca 2016 Udostępnij #41 Napisano 6 lipca 2016 Szanowni nowi klienci PSR - odstapcie od zakupu by nie miec problemów w przyszłosci. Nie opłaca sie z nimi nic robić wykonanie tandetne jakosc najgorsza z mozliwych. Reklamacje nic nie dają jakas nadeta baba odpowiada na maila po długim czasie i tyle. Odradzam Link do komentarza
Gość mhtyl Napisano 6 lipca 2016 Udostępnij #42 Napisano 6 lipca 2016 Az dziw bierze, że Pani Kierownik ds. Sprzedaży i Marketingu - Projektant Wnętrz z PSR nie protestuje a tak zapewniała w poście #22 jak jej firma rzetelna.Mało tego, wypowiadała się tu jako gość ale i założyła (tak domniemywam, że to Ona) konto na FBD PSR w dniu 23.03.2016 czyli zaraz po swoim oświadczeniu i dalej milczy na poważne zarzuty.Czyżby milczenie oznaczało, że to co piszą to prawda? Link do komentarza
Gość Gość PSR Napisano 26 czerwca 2017 Udostępnij #43 Napisano 26 czerwca 2017 Naprawdę nie obawiamy się negatywnych opinii. Gdyby wszystkie z powyższych opisów były prawdziwe, to mielibyśmy już kilkanaście spraw w sądzie, a ich nie mamy. Niestety niektórzy ludzie nie mają kompletnie pojęcia technicznego o kupowanych towarach i ich montażu, a MY w 100% trzymamy się norm budowlanych. Jakoś do tej pory nie otrzymaliśmy od powyższych osób wezwania do sądu oraz listu od Rzecznika Praw Konsumentów, to świadczy o naszej niewinności. Powyżsi postowicze - najpierw zapoznajcie się z normami budowlanymi, a dopiero wtedy wpisujcie komentarze. Sprzedajemy produkty wysokiej klasy oraz oferujemy profesjonalny montaż i fachowe doradztwo. Link do komentarza
Gość klient Napisano 16 lipca 2017 Udostępnij #44 Napisano 16 lipca 2017 Odradzam. Nie dajcie sie naciać. Reklamacje nie istnieja a ta bezczelna baba bez szkoły to sie tylko do ogladania gazet nadaje a nie do rospatrzenia reklamacji. Link do komentarza
Gość eva Napisano 22 marca 2020 Udostępnij #45 Napisano 22 marca 2020 powyżej napisano, że nie mają spraw w sądzie, a jednak muszę zaprzeczyć, mają. Odważyłam się założyć sprawę (trwała 4 lata), ale wygrałam. Udowodniłam jawne oszustwo. Zainstalowano szyby (tańsze), których nie powinno być. Są bezczelni, nie dajcie się nabrać Link do komentarza
Gość GD Napisano 4 maja 2020 Udostępnij #46 Napisano 4 maja 2020 W dniu 30 kwietnia złożyłem w Komendzie P{policji w Piasecznie podejrzenie o popełnienie przestępstwa z art. 286 KK przeciwko Piotrowi Bieńkowskiemu. Zainteresowanych dołączeniem do sprawy zapraszam mailowo: elektrykarachunki@gmail.com skontaktuję się po otrzymaniu maila. Link do komentarza
Gość (Oszukany)Gość Napisano 4 maja 2020 Udostępnij #47 Napisano 4 maja 2020 Nigdy pod żadnym pozorem nie wpłacajcie tej firmie żadnych większych pieniędzy PRZED zrealizowaniem zamówienia. Niestety potwierdzam, negatywne komentarze. Dziwi mnie natomiast jedno. Skoro PSR tak traktuje tak dużą liczbę osób to jakim cudem jeszcze istnieje. Trudno było by mi w to uwierzyć gdyby nie fakt, że sam jestem ofiarą. Firma PSR nie zrealizowała zamówienia mimo ogromnego już przekroczenia terminu. Utrudniony kontakt, kłamstwa osób zatrudnionych. Granie na czas. Link do komentarza
Gość Napisano 9 maja 2020 Udostępnij #48 Napisano 9 maja 2020 Ewa, Piszesz, że wygrałaś sprawę z Bieńkowskim. Odezwij się proszę mam jedno pytanie jsyska@gmail.com. Link do komentarza
Gość Rafał Napisano 18 czerwca 2020 Udostępnij #49 Napisano 18 czerwca 2020 Jeżeli traficie do/na "PSR Drzwi i podłogi. Bieńkowski Piotr" zamknijcie tą stronę lub po prostu nie zatrzymujcie się w tym miejscu, a zamówienie złóżcie w firmie, która daje wam gwarancję otrzymania towaru, a nie nerwów i utraty pieniędzy. Firma Pana Bieńkowskiego gwarantuje wam świetną umowę, super zniżki i niemiłą niespodziankę w finale!!! ZERO RZETELNOŚCI!!! DNO!!! Szczerze i z pełną odpowiedzialnością polecam każdą inną firmę z wyjątkiem tej!!! Link do komentarza
Gość Mieszkaniec Józefosławia Napisano 20 sierpnia 2020 Udostępnij #50 Napisano 20 sierpnia 2020 Wpłacona zaliczka 2 miesiące temu, po miesiącu informacja ze drzwi zaginęły. Telefonu nie odbiera, nie ma z nim kontaktu. Zdecydowanie odradzam. Link do komentarza
Recommended Posts
Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować
Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz
Utwórz konto
Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!
Zarejestruj nowe kontoZaloguj się
Masz już konto? Zaloguj się.
Zaloguj się