Skocz do zawartości

Montaż paneli przed czy po montażu drzwi gdy ościeżnice nieregulowane


majka001

Recommended Posts

Napisano
Montaż paneli przed czy po montażu drzwi gdy ościeżnice nieregulowane.
Czy przy tego typu futrynie można czy nie można zamontować futrynę a potem panele, tak żeby panele były osadzone pod ościeżnicą icon_smile.gif.
Wydaje mi się że to rozwiązanie ma tylko zastosowanie gdy ościeżnica regulowana, ale świećcie mnie proszę
Napisano
Cytat

To nie pogotowie i nikt nie jest na etacie.
Jak na Forum będzie ktoś kto zna zagadnienie, to odpisze.

C i e r p l i w o ś c i - będzie dobrze.



icon_smile.gif

ps. na pogotowiu to różnie bywa z prędkością pomocy icon_biggrin.gif
Napisano
a te panele to ścienne?
bo regulacja ościeżnicy to chyba w zakresie "mięsistości" ściany, a nie poziomu jej osadzenia :scratching:
czyli czy OSCIEZNICE NJIEREGULOWANJE czy OSCIEZNICE REGULOWANJE to nie ma znaczenia
Napisano (edytowany)
podłogowe
.
Drzwi są już zakupione z ościeżnicą nieregulowaną...
mieliśmy klaść panele po montażu drzwi ale wtedy będzie szpara między ościeżnicą a panelem a tego nie chcę.
Sęk w tym że usłyszałam że to trudniej jest zrobić...
Fachowiec mówi że to bez sensu wciskać panele pod ościeżnice- chciałąm tak zrobić żeby nie było tej nieestetycznej przerwy....ale to by trzeba było podważyć ościeżnicę??
wiadomo przy ścianie zakryje to listwa....ale przyciąć futryne jest trudno żeby wszystko się zgrało idealnie...

macie jakieś rady?
tak żeby nie zmienić ościeżnic na regulowane....? Edytowano przez majka001 (zobacz historię edycji)
Napisano
tak mi własnie mówił fachowiec jak tam pisze....ale ja chce zeby ościeżnica stała (zero przerwy) na panelu.
Możliwe to jest?

jak przytniesz ościeżnice to będzie panel pod ale będzie przerwa i tak.
Napisano
Cytat

Zmień "fachowca", albo niech ten kupi sobie odpowiednie narzędzia.

Jak dobrze przytnie ościeżnicę i panele, to będzie "stała" i nie będzie "przerwy".




dzięki za poradę bałam się że może się przy tym obcinaniu coś uszczerbić... drzwi -powiedzmy sobie szczerze -nie są najwyższej jakości.....

koledze kiedyś fachowcy przycinali i czegoś takiego bym nie chciała miec jak oni.......
ten ma narzędzia na szczęście -może go troche wystraszyłam icon_smile.gif))) po budowie nie są zachowane idealne piony w wejściach....i wylewka pozostawia troche do życzenia-teraz to wychodzi....

a fachowiec dobry poprawił wiele tematów po innych partaczach. m.in. łązienke mam już extra.

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się
  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Darmowy poradnik budowlany raz w tygodniu na Twój e-mail

  • Najnowsze posty

    • Co do oświadczenia projektanta o możliwości przyłączenia do sieci ciepłowniczej, lub braku takiej możliwości, to logika nie ma tu nic do rzeczy. Niestety, bo nikt chyba się nie przejmował czy to ma sens. Po prostu nowelizując ustawę prawo budowlane (po raz nie wiadomo już który) dodano takie oświadczenie do listy wymaganych dokumentów.  Natomiast co do źródła ciepła i kotła na paliwo stałe to trzeba sprawdzić miejscowy plan zagospodarowania (ewentualnie decyzję o warunkach zabudowy( oraz uchwały antysmogowe obowiązujące na danym terenie. 
    • To trochę tak nie działa, no ale dobra https://fachowiec-budowlany.pl/budownictwo/jak-samodzielnie-wykonac-wylewke-anhydrytowa/   Mogło być gorzej
    • Chciałbym się zapytać o skuteczność stosowania kotew spiralnych przy zszywaniu rys w ścianach piwnicy z bloczka betonowego. Dom nowobudowany, stoi ok 3 lat, podłoże gliniaste z podsypką piaskową. Mam taką sytuację że rysy pojawiły się pod dwoma oknami w piwnicy (mniej więcej na środku) idące od ławy po samą wnękę okna. Oraz występują też rysy w miejscach gdzie na parterze są okna narożne, jakby od nacisków punktowych, może też od osiadania albo jedno i drugie. Pomijam fakt że mam też rysy na łączeniach ścian nośnych zewnętrzych z wewnętrznymi ale tu nie będę miał dostępu żeby wkleić kotwy spiralne. Czy te kotwy sprawdzą się w przypadku gdy rysy powstały na wskutek dużych nacisków punktowych? Czy podcinanie fug na ok 4-6cm będzie bezpieczne w takim wypadku? Poniżej rysunek poglądowy jak to u mnie wygląda. Na początku miałem plan żeby pod oknami wyciąć jedną warstwę bloczka i wkleić pręty zbrojone po każdej ze stron okna i zalać betonem (takie "podproże" jakby). Ale z tymi kotwami spiralnymi będzie chyba prościej. Tylko nie wiem czy te kotwy trzeba wklejać od wewnątrz czy od zewnątrz czy z obu stron?  
    • Może jakąś oryginalną pergolą? Taką pergolę możesz obsadzić na przykład pnącymi roślinami. 
    • Aby skutecznie przygotować olejowaną podłogę do odświeżenia, konieczne jest jej dokładne oczyszczenie z brudu, tłuszczu i resztek wcześniejszych środków pielęgnacyjnych. Do tego idealnie sprawdzi się OSMO (3019) – koncentrat do intensywnego mycia podłóg olejowanych. Krok po kroku: 1. Przygotowanie roztworu: Standardowe czyszczenie: rozcieńcz koncentrat OSMO 3019 w proporcji 1:10 z wodą. Silne zabrudzenia: użyj mocniejszego roztworu 1:8 z wodą. 2. Mycie podłogi: Nanieś roztwór na podłogę przy użyciu mopa z mikrofibry. Nie dopuszczaj do wyschnięcia – powierzchnia powinna pozostać wilgotna przez kilka minut, nawet do 10 minut, aby preparat skutecznie rozpuścił zanieczyszczenia. 3. Płukanie i osuszanie: Zmyj dokładnie czystą wodą, regularnie płucząc mopa. Ściągnij nadmiar wilgoci i pozostaw podłogę do całkowitego wyschnięcia. Uwaga: Nie używaj zbyt dużej ilości wody – podłogi olejowane są odporne, ale nadmierna wilgoć może wpłynąć na drewno. Gotowa podłoga po takim czyszczeniu jest przygotowana do dalszej pielęgnacji lub regeneracji przy użyciu np. OSMO Wosków Twardych Olejnych lub Wosków Regeneracyjnych .
  • Popularne tematy

×
×
  • Utwórz nowe...