Skocz do zawartości

ŁAMDOOR badziew


Recommended Posts

Napisano (edytowany)
w dniu 25.XI.2011 zostały zakupione drzwi w firmie wymienionej w tytule wątku. Oto link do sklepu i do drzwi które zostały zakupione:

http://www.drzwi.fsl24.pl/

drzwi to WŁB4 drzwi łamane za niemałą cenę 661zł.

Drzwi posiadają feler. Przedstawiam to na zdjęciu:
Brak obrazka
dodatkowo drzwi przyjechały z rozbitą szybą, gdyż były zapakowane tylko w tekturę bez dodatkowego zabezpieczenia szyb. Wymiana takiej szyby,m ze względu na konstrukcję drzwi to koszt około 80zł.

Od samego początku próby polubownego załatwienia sprawy nie przynoszą efektów. Firma się broni że szybę mogła rozbić firma kurierska i tu może faktycznie wina jest po naszej stronie gdyż paczka nie została rozpakowana przy kurierze. Kurier oczywiście się broni i wystosował protokół w którym pisze że opakowanie nie zostało naruszone, a więc błąd tkwi po stronie nadawcy.
ŁAMDOOR początkowo proponował odesłanie drzwi na nasz koszt, i zapłacenie 50zł za naprawę tej szyby. Z czasem zrezygnowali z 50zł, ale drzwi nadal miały być wysłane na nasz koszt.

Jeśli chodzi o umieszczone zdjęcie powyżej z źle nałożoną okleiną (zdjęcie nie oddaje w pełni tej szkarady), ŁAMDOOR umywa ręce i każe się kontaktować ze stolarnią która produkuje dla nich te drzwi bo oni je tylko sprzedają icon_biggrin.gif icon_biggrin.gif

Po drodze wymiana kilkunastu maili, jednak brak rozwiązania problemu. Jak za drzwi za 600 kur..a złotych, to dostaliśmy uszkodzony szmelc a firma zachowuje się jakby miała klienta w dupie. Generalnie skasowali ponad 600zł i do widzenia. Edytowano przez vega1 (zobacz historię edycji)
Napisano
to ile trzeba dać za drzwi w tym kraju, aby mieć czyste sumienie? Zresztą drzwi drzwiami. Bardziej chodzi o sposób załatwienia reklamacji. Skaza może się zawsze zdarzyć. Każdemu producentowi. Ale jakoś trzeba to rozwiązać. Jak się dało dooopy to trzeba teraz troszkę się postarać żeby nie bolało. A tak... będzie boleć.
Napisano
Bo co nie którzy jeszcze nie dorośli do prowadzenia interesów ,poważnych interesów.
Ja miałem ostatnio przypadek nie z drzwiami ale z piecem a dokładnie ze sterownikiem, zepsuła się gałka od wybierania opcji w piątek i zadzwoniłem do firmy o gdz 20 gościu po moich wyjaśnieniach ustalił,że trzeba będzie wymienić sterownik na nowy - podałem mu nr pieca i model sterownika oraz adres.Rozmowa się zakończyła ,że w poniedziałek nada przesyłkę a we wtorek będzie u mnie i też tak było,jak powiedział tak zrobił icon_biggrin.gif A co najciekawsze nie żądał faktury zakupu,czy też gwarancji, nie wnikał czy mi ten sterownik montował elektryk z papierami, wystarczyło mu po prostu w/w dane do stwierdzenia czy jest jeszcze na to gwarancja.I tu uważam,że firma jest na poziomie i to wysokim za to w jaki sposób ma podejście do klienta.
Jakby kogo ciekawiło co to za firma od tego pieca c.o. to w moich postach o wyborze pieca o niej pisałem,ale jeżeli ktoś chciałby ją poznać a nie chce mu się szukać to podam na życzenie icon_biggrin.gif

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się
  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Darmowy poradnik budowlany raz w tygodniu na Twój e-mail

  • Najnowsze posty

    • u mnie gaz wygrywa - rachunki dużo niższe niż przy indukcji, a gotuję sporo. mam dużą płytę solgaz optimex 4+2 i bardzo sobie chwalę. wygląda nowocześnie, gotuje się na szkle, więc łatwo się czyści, a dzięki technologii bezpłomieniowej gaz zużywa się dużo mniej niż w tradycyjnych palnikach.
    • Bedzie 12-14 cm perlitu wsypane w podloge. Rurki nie beda zalane jastrychem. Plan jest polozyc na  legarach plyty włóknowo-cementowe lub włóknowo-gipsowej dla usztywnienia i  wzmocnienie podloza, nastepnie plyty farmacel 25 lub dfe *jak na zdjeciu* wloknowo-gipsowe powrotne na calej powierzchni zeby weszko mi rurek w spirale co 10 cm. potem hydroizolacja i terakota. jest maly grzejniczek ok 60x60 jedno plytowy. woda do niego trafia goraca, niewiem pewnie ze 60 st.    Bedzie tam brodzik kompozutowy schedpol ktory raczej bedzie izolowal cieplo z podlogowki.    niestety elektryczna mata potrzebuje pradu ktory tani nie jest
    • Dzień dobry, Robię generalny remont na poddaszu 22 letniego domu parterowego o powierzchni poddasza 140mkw po podłodze, dachu wielospadowym ze słupami i dachówką betonową na 390mkw. W związku z tym usunąłem wylewkę i styropian i chce upewnic sie ze nie bede musial kuć nowej. Generalnie mimo braku dykatacji na takiej powierzchni strop wygląda dobrze poza jednym fragmentem jak na zdjęciu. Wydaje mi się, że to jakoś wzmacniano przed pierwszą wylewką? Co to jest? Widzę że i tak pęknięcie poszło i zrobiło się takie U. Czy tam coś trzeba dodatkowo wzmacniać? Niby stoi 20 lat dom, ale będzie podłogówka i 2 cm wyżej wylewki i nowe ścianki GK, meble, płytki zamiast paneli, więc trochę wagi dojdzie. Ponadto zauważyłem że ktoś beztrosko sobie wykuł wzmocnienie stropu i tak zostawił. Teraz mam szanse to jakoś wzmocnić bo prętów nie przeciął a naprężenia tam będą ściskające. Czym to uzupełnić? Gotowa masa naprawcza wymieszana z kamieniami? To jest aż 5cm głębokie. Nie sypie się, trzeba gruntować? Poza tym w narożnikach domu widzę pęknięcia po przekątnej. Chyba mniej niebezpieczne, ale czy na pewno? Szkoda, że nie pomyśleli o dylatacji!
    • Od dołu folia paroizolacyjna bezpośrednio pod płyty g-k, chociaż jeżeli zaraz nad nimi jest OSB to i tak para wodna zbytnio przez nią nie przejdzie. Bardziej mnie zastanawia całość od góry, bo skuteczność wentylacji przestrzeni z wełną będzie bardzo słaba, gdy zostawimy 2 cm poziomej szczeliny pomiędzy wełną i płytą OSB, płyty też rozsuniemy po 2 m. Bezpieczniej byłoby od góry ułożyć deski i pomiędzy nimi zrobić odstępy po 2 cm. Płyty to jest jednak duża ciągłą powierzchnia. 
    • Po pierwsze, skoro to podłoga na legarach to jak wygląda sprawa z konstrukcją i izolacją tej podłogi? Ile tam jest lub będzie izolacji? Czy rurki mają być zalane w warstwie jastrychu? Po drugie, skoro w tej łazience jest dość chłodno to czym jest teraz ogrzewana? Jakimś grzejnikiem? Na ile gorąca woda do niego trafia? Wtedy będzie można ocenić jaką ma moc. Po trzecie, mam nadzieję, że podłogówka ma tu uzupełniać ogrzewanie grzejnikiem, nie je całkowicie zastąpić? Bo prawdopodobnie w takiej słabo izolowanej łazience nie będzie w stanie tego zrobić. Ta łazienka jest mała, powierzchni z podłogówką będzie tam więc ok. 1,5 m2. Nawet naprawdę mocno grzejąca podłoga (jak na podłogówkę) nie odda więc do pomieszczenia więcej jak ok. 200-300 W mocy. To mało, jako jedyne źródło ciepła się nie sprawdzi. Przy okazji, dlaczego nie zaplanowano ogrzewania pod prysznicem? Po czwarte, nie wiem czy warto w takiej łazience męczyć się z robieniem wodnej podłogówki. Efekt ciepłej podłogi z powodzeniem zapewniłaby tam elektryczna mata pod płytkami. 
  • Popularne tematy

×
×
  • Utwórz nowe...