Skocz do zawartości

Drzwi wejściowe do 1000zł help


Shaom

Recommended Posts

Napisano (edytowany)
Witam szukam dobrych i tanich drzwi wejściowych do 1000zł (może trochę przekroczyć jeśli warto ~200zł). Mam na oku drzwi firmy Consalnet oto co o nich pisze (model CAS-108 z katalogu consalnet.com/download/Consalnet_drzwi_katalog_2011.pdf)

rozmiar zewnętrzny: 1020 x 2070,
wewnętrzny: 900 x 2000,
? grubooeć skrzydła 60 mm,
? grubooeć oecianki skrzydła drzwiowego 0,8 mm,
? grubooeć oecianki ooecieżnicy 1,5 mm,
? wypełnienie wełna mineralna,
? próg ze stali nierdzewnej,
? 4 zawiasy regulowane - otwierane na 110°,
dwa zamki,
? klamka z szyldem w kolorze antycznego brązu,
? dodatkowe wzmocnienie skrzydła,
? 3 lata gwarancji na lakier,
? efekt głębokiej struktury drewna,

pod uwagę biorę również CAS-106. Widziałem je albo w IKEA albo w Castoramie nie pamiętam icon_smile.gif To jest dobry wybór czy lepiej od razu o nich zapomnieć. Wiadomo - drzwi kupuje się na lata. Dzięki za rady. Edytowano przez Shaom (zobacz historię edycji)
Napisano
W tej cenie to tylko drzwi "marketowe", a jakość... no cóż - tez marketowa.
Skoro to drzwi zewnętrzne to zwróć uwagę jeszcze na ile są (mają być) ciepłe.
Napisano
Cytat

W tej cenie to tylko drzwi "marketowe", a jakość... no cóż - tez marketowa.
Skora to drzwi zewnętrzne to zwróć uwagę jeszcze na ile są (mają być) ciepłe.



Ok a ile musialbym przeznaczyć minimum aby mieć jakość nie marketową.
Napisano
Cytat

Ok a ile musialbym przeznaczyć minimum aby mieć jakość nie marketową.


Około 2 tysiaków, ale im droższe tym lepsze icon_lol.gif . Rozglądaj się za markowymi produktami i w razie okazji kupna nie firmowych drzwi będziesz miał skalę do porównania. Nie zawsze marketowe czy nie firmowe są do kitu.
Napisano
Myślę że w okolicach 2000-2500zł możesz zacząć szukać kompromisu między jakością, a ceną.
O górnym pułapie cenowym lepiej nie wspominać, bo nie będzie Ci obiad smakował icon_smile.gif
Istotną role odgrywa tez fakt, czy drzwi są nasłonecznione czy nie.
Stal lubi się nagrzewać i mogą wystąpić problemy z zamykaniem. Problem ten dotyczy także częściowo drzwi z PVC.
Pod tym względem drzwi drewniane mają przewagę. Oczywiście porządnie wykonane, a nie takie co będą się rozsychać i wypaczać.
No i kwestia Twoich fanaberii co do wygładu.
Wiadomo że im bardziej masz wysublimowany gust, tym więcej pieniędzy z kieszeni Ci ubędzie icon_wink.gif
Napisano
Ja kupilem drzwi wejsciowe drzewiane ocieplone za 2tys i sa dobrej jakosci[inna sprawa ze takie same tylko inny odcien widzialem w innym sklepie za 3tys] do kotlowni kupilem drzwi frotex z drzewiana oscieznica i powiem ze ..hmmm jako drzwi wejsciowe bym ich nie polecal..znajomy spec co je zakladal mowil mi ze metalowe pod wplywem slonca rozne dziwne rzeczy sie z nimi robi :(
  • 2 tygodnie temu...
Gość adiqq
Napisano
w tej cenie będzie ciężko...trochę droższe z tego co pamiętam to są metalowe Orion z Polskone...
  • 2 tygodnie temu...
  • 1 miesiąc temu...
Napisano
Za 1 tyś zł poszukaj w dobrych i sprawdzonych sklepach internetowych. Tam masz zdecydowanie największy wybór. Jako firma również zajmujemy się drzwiami zewnętrznymi,wiec zapraszam.
  • 2 tygodnie temu...
Napisano (edytowany)
Witam.

Jeśli rozmawiamy o drzwiach wejściowych narażonych na czynniki zewnętrzne czyli słońce, deszcz, wiatr i mróz to można spokojnie zapomnieć o produktach poniżej 3 tyś zł które będą nas przed tymi wszystkimi warunkami chronić. To po prostu nie możliwe.

Wiem że budowanie domu nie jest tanie i proste lecz nie można ciężko zarabianych pieniędzy wyrzucać w błoto!!!!

Konkretne drzwi drewniane to wydatek rzędu 3000-5000 tyś, PCV czy ALU 4000-6000... Skrzydła mają grubość pomiędzy 65 a 90 mm i wypełnione są materiałem izolacyjnym. Posiadają badania potwierdzające ich izolacyjność, odporność na wiatr, itp. i nie chodzi o atesty antywłamaniowe bo to w domkach jednorodzinnych najmniej potrzebny dokument. Wg statystyk policji włamania do domów przez drzwi wejściowe to tylko 3%.

Bardzo ważnym aspektem jest zastosowanie odpowiednich zabezpieczeń drzwi - konkretne zadaszenie, częsta pielęgnacja - oraz ich prawidłowy montaż.

Drzwi z wytłaczanej stali dobre są do nieogrzewanych pomieszczeń gospodarczych. Jako wejściowe latem będą bardzo się nagrzewać i oddając ciepło dogrzewać wnętrze, zimą natomiast nagminne jest przemarzanie i wychładzanie wnętrza.

JEŚLI JUŻ ZDECYDUJECIE SIĘ NA TAKI TANI METALOWY PRODUKT TO ZAŻĄDAJCIE PISEMNEJ GWARANCJI NA TO ŻE DRZWI NIE BĘDĄ SIĘ ROSIĆ W ZIMIE I ŻE NIE POJAWI SIĘ NA NICH SZRON.
(Jestem pewny że nikt Wam takiej gwarancji nie udzieli... To przeczyłoby prawom fizyki.) Edytowano przez robespierre (zobacz historię edycji)
  • 2 tygodnie temu...
Napisano
Witam, w takiej cenie ciężko będzie kupić coś porządnego, ale polecam szukać mniejszych producentów bądź importerów, bo z Gerdy, czy KMT nie ma szans kupić za tę cenę. Powodzenia w szukaniu i daj znać o efektach.
Napisano
O ile zdarza mi się z kolega Robespierrem nie zgadzać w pewnych kwestiach zwłaszcza na innym forum, o tyle tu posumowanie może być tylko jedno. Tanie drzwi do domu to nie jest dobry pomysł. Cena tutaj to trwałość i ciepło i nie dostanie się tego za małe pieniądze.

Pozdrawiam
  • 4 miesiące temu...
Napisano (edytowany)
Cytat

Witam szukam dobrych i tanich drzwi wejściowych do 1000zł (może trochę przekroczyć jeśli warto ~200zł). Mam na oku drzwi firmy Consalnet oto co o nich pisze (model CAS-108 z katalogu consalnet.com/download/Consalnet_drzwi_katalog_2011.pdf)

rozmiar zewnętrzny: 1020 x 2070,
wewnętrzny: 900 x 2000,
? grubooeć skrzydła 60 mm,
? grubooeć oecianki skrzydła drzwiowego 0,8 mm,
? grubooeć oecianki ooecieżnicy 1,5 mm,
? wypełnienie wełna mineralna,
? próg ze stali nierdzewnej,
? 4 zawiasy regulowane - otwierane na 110°,
dwa zamki,
? klamka z szyldem w kolorze antycznego brązu,
? dodatkowe wzmocnienie skrzydła,
? 3 lata gwarancji na lakier,
? efekt głębokiej struktury drewna,

pod uwagę biorę również CAS-106. Widziałem je albo w IKEA albo w Castoramie nie pamiętam icon_smile.gif To jest dobry wybór czy lepiej od razu o nich zapomnieć. Wiadomo - drzwi kupuje się na lata. Dzięki za rady.





Hej! wiem, że już dawno temu zadałeś pytanie, ale może moja odpowiedz przyda sie komuś innemu.
Ja zakupiłem, rok temu drzwi tej firmy model ZC-42, ogólnie jestem zadowolony, przede wszystkim drzwi są jak na swoje pieniądze zadowalające, w sklepie ciężko znaleźć coś taniego i dobrego. Przy zakupie najważniejszą wg mnie rzeczą jest wypełnienie drzwi, nie kupujcie np. z wypełnieniem ze styropianem czy tez plastrem miodu drzwi zewnętrznych. Chcemy się uchronić od zimna płynącego z zewnątrz a więc wypełnienie drzwi musi być jak najodpowiedniejsze, dlatego zwracajmy na to szczególną uwagę niż na to jak wyglądają estetycznie. Edytowano przez Tobiasz Sz (zobacz historię edycji)

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się
  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Darmowy poradnik budowlany raz w tygodniu na Twój e-mail

  • Najnowsze posty

    • Taras z naturalnego drewna to inwestycja w estetykę i komfort przestrzeni zewnętrznej. Aby jednak drewno zachowało swoje walory na długie lata, kluczowa jest odpowiednia impregnacja i konserwacja już na etapie przygotowania desek. Poniżej przedstawiamy sprawdzony sposób impregnacji nowej deski tarasowej, oparty na produktach marki OSMO. 1. Wstępna impregnacja – WR Aqua Osmo Pierwszym krokiem jest wstępne zabezpieczenie desek. Impregnat WR Aqua Osmo to bezbarwny środek ochronny na bazie wody, który skutecznie zabezpiecza drewno przed sinizną, pleśnią oraz szkodnikami. Kiedy? Impregnację wykonujemy przed montażem, najlepiej 2 dni przed planowanym olejowaniem. Jak? Środek nanosimy pędzlem lub wałkiem na wszystkie powierzchnie deski – zarówno widoczne, jak i niewidoczne – w jednej warstwie. Po co? Zapewnia to równomierną ochronę drewna i zapobiega jego degradacji od środka. 2. Olejowanie przed montażem – Osmo Olej Tarasowy Po upływie co najmniej 48 godzin od impregnacji WR Aqua, przystępujemy do pierwszego olejowania. Produkt: Olej tarasowy OSMO – bezbarwny lub kolorystycznie dobrany do naturalnego odcienia deski. Jak? Nakładamy z dwóch stron deski cienką warstwę oleju, używając pędzla, szmatki lub wałka. Pozwalamy na dokładne wchłonięcie i wyschnięcie. Dlaczego? Takie przygotowanie pozwala zabezpieczyć również powierzchnie deski, które po montażu będą niewidoczne, co znacząco zwiększa trwałość całej konstrukcji. 3. Montaż desek i finalne wykończenie Po wyschnięciu oleju przystępujemy do montażu tarasu. Gdy deski są już solidnie zamocowane, możemy wykonać drugą warstwę oleju tarasowego – tym razem tylko na widocznej stronie. Cel: Ta warstwa nadaje ostateczny wygląd i zapewnia pełną ochronę przed działaniem czynników atmosferycznych – deszczu, UV i zmian temperatury. Wskazówka: Prace najlepiej prowadzić w suchy, ciepły dzień, unikając pełnego słońca, które może zbyt szybko wysuszyć produkt. Dlaczego warto trzymać się tej kolejności? Poprawna impregnacja i olejowanie przed montażem to inwestycja w trwałość i wygląd tarasu. Chroniąc drewno z każdej strony, zapobiegamy jego wypaczaniu, pękaniu i przedwczesnemu starzeniu. Produkty OSMO tworzą elastyczną, mikroporowatą powłokę, która nie łuszczy się i pozwala drewnu oddychać, co jest szczególnie ważne przy konstrukcjach zewnętrznych.   Podsumowanie – schemat impregnacji nowej deski tarasowej: Impregnacja WR Aqua OSMO – minimum 2 dni przed olejowaniem Pierwsza warstwa oleju tarasowego – z dwóch stron przed montażem Montaż desek tarasowych Druga warstwa oleju – na wierzchnią, widoczną stronę po montażu
    • Planuje dzialke na wsi, lub na obszarze znacznie oddalonym od miasta (tak, wiem ma malo czasu - do polowy nast. roku, dlatego badam temat).
    • Mógłbyś to przetłumaczyć na język polski?
    • Nie we wszystkich lokalizacjach takie rozwiązanie jest dozwolone, Zależy gdzie masz działkę. 
    • Mieszkanie w budynku to akurat nie problem bo budowa i tak przeciągnie się przez dłuższy czas - tu akurat mam pomysł jak to rozwiązać.   Siec ciepłownicza – planuje ogrzewać dom piecem na paliwo stale i będę posiadał zbiornik na ciepłą wodę, którą podgrzeje piecem albo elektrycznie, więc logicznie rzecz biorąc nie powinienem potrzebować oświadczenia o podłączeniu do sieci ciepłowniczej.   Dziękuje za odp. - mam przynajmniej kolejny temat do poruszenia z radcą.
  • Popularne tematy

×
×
  • Utwórz nowe...