Skocz do zawartości

Hurtownia budowlana: Monbud


Recommended Posts

Gość budujący
Napisano
miałem do czynienie z tą firmą tylko raz i nie chce ich znać. obsługa niekompetentna to mało powiedziane
  • 1 miesiąc temu...
Gość budowlaniec
Napisano
Monbud w Chrzanowie z czymś takim to się nie spotkałem chyba że w dawnej komunie. Pan sprzedawca który się podaje za szefa chociaż nim nie jest, głupkowaty uśmieszek przy każdym pytaniu i łaska jeżeli udzielił odpowiedzi, człowiek czuje się jak za starych niekoniecznie dobrych czasów. Trochę się zdziwiłem gdyż był to skład polecany przez jedną osobę na forum i jako pierwszy z tego powodu odwiedzony. Lepiej na wstępie się sparzyć niż na końcu budowy jedynie żal iż mi osobiście pasował z uwagi na bliską odległość od budowy.
  • 2 lata temu...
Gość budujacy
Napisano
Jeśli właścicielowi sklepu coś nie na rękę to idiotę robi z klienta, wypierając się wszystkich wcześniejszych ustaleń. Odradzam ten skład!
Napisano
Cytat

Jeśli właścicielowi sklepu coś nie na rękę to idiotę robi z klienta, wypierając się wszystkich wcześniejszych ustaleń. Odradzam ten skład!


Co się dziwisz, chłop ma postępująca sklerozę icon_biggrin.gif
  • 2 miesiące temu...
Gość tester
Napisano
Odradzam ten skład, pan sprzedający udaje że się na wszystkim zna i ma najniższe ceny, chyba nie orientuje sie na rynku za bardzo, osobiście udowodniłem mu że wiele rzeczy kupi się w Chrzanowie taniej, jakość ich materiałów jest kiepska a doradztwo to jak za komuny, wciska taki kit bo myśli że ktoś kto przychodzi na skład to jest zielony, a jeszcze jedno detalicznych klientów traktuje jak zło konieczne najlepiej żeby każdy kupował dużo niepotrzebnego materiału, SZCZERZE ODRADZAM !!! jesli ktoś jest zainteresowany polece inne składy może dalej ale uczciwe i solidne
  • 1 miesiąc temu...
Gość budujacy
Napisano
potwierdzam brak kompetencji pana sprzedającego jestem bardzo zawiedziony szczerze odradzam korzystania z tego składu nieuczciwe traktowanie i nabijanie cenowo klientów jakość materialu tez ma wiele do zyczenia
  • 2 miesiące temu...
Gość BobBudowniczy
Napisano
Pozdrawiam cieplo pana sprzedawce, kazdy dobrze wie ze to najlepszy sklad w okolicy!
  • 5 lata temu...
Napisano
Trzeba wiedzieć czego sie chce . Bo ja mam zięcia który pracuje w składzie budowlanym i też jest zielony wciska ludziom co najdroższe a w monbudzie jest odwrotnie ja jestem zadowolony

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się
  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Darmowy poradnik budowlany raz w tygodniu na Twój e-mail

  • Najnowsze posty

    • poradź lepiej, pokaż sie profesjonalnie - zamiast wypisywania głupawych pierdół  
    • Historia wygląda tak, że mieszkanie kupiliśmy w marcu 2022. Było kupione od poprzedniego właściciela, który najprawdopodobniej flipowal mieszkaniami, kupił, wyremontował i ja się pojawiłem i kupiłem. Mieszkanie kupiłem świeżo po remoncie. Pierwsze problemy zaczęły pojawiać się w następną zimę, czyli na przełomie 2022/2023 bo sąsiad z dołu pokazał mi, że od sufitu pod naszym balkonem ma trochę mokre ściany. Na naszej ścianie o którą mi chodzi, zacząłem zauważać wilgoć już chyba na wiosnę 2023. Czy ściana przemarzala/przemakala przed remontem nie mam pojęcia i już do tego nie dotrę. Jeśli chodzi o ocieplenie budynku, jakieś prace na elewacji były robione w okolicach 2010 roku, ale budynek nie jest ocieplony styropianem. Drzwi balkonowe najprawdopodobniej nie były wymieniane w czasie tego remontu mieszkania sprzed mojego kupna, bo nie wyglądaly na nowe.  Co najlepiej zrobić w takiej sytuacji? Na ocieplenie elewacji nie mam co liczyć, bo jestem właścicielem jednego z wielu mieszkan w tym bloku. Dodam, że na ścianie gdzie się zbiera wilgoć nie ma kaloryfera a na ścianie po drugiej stronie kaloryfer jest i tam też taka wilgoć się pojawia ale w zdecydowanie mniejszym stopniu. 
    • Z OSB mi doradziło dwóch fachowców, a deski wiadomo że sztywniejsze, ale myślę że to, że OSB z GK będą razem ze sobą skręcone dadzą już dużo. A co do wyprostwania ścian czy skosów, to jest zrobione co do milimetra. Za pomocą dobrego lasera w zasadzie nie ma z tym większych problemów, ale trochę czasu na to trzeba poświęcić. Jakby ktoś chciał zrobić to "po łebkach", nie ma opcji później z tego wyjść, bo każdą płytę trzeba byłoby ciąć inaczej. Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka Sam zastosowałem folię aktywną, bo piana PUR nie ma równej powierzchni, stąd do 10cm mam pustkę za folią, ale nie jest to aluminiowa. A co do tej aluminiowej to może jako aktywna to coś w tym może być, ale co ma dawać dodatkowa pustka to pojęcia nie mam. Według mnie trochę przerost treści nad formą. Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
    • Nie jest to kluczowe już mi się wydaje. W każdym bądź razie zapoznając się w sieci z informacjami zazwyczaj faktycznie można znaleźć informację, że kładziemy wełnę na równi z folią. Nie spotkałem się z celowym zostawianiem tam np. 2-3 cm luzu. To, że ta wełna potem obsiądzie i wtedy będzie szczelina już chyba jest doszukiwaniem się jakiegoś sposobu bronienia tego, że tam musi być szczelina.   Co do tej foli srebrnej od wewnątrz. Właśnie doczytałem się o co chodzi. Kilka dni temu widziałem jakiś filmik majstrów z YT co mówili o tym i tam było wspomniane, że taka folia ma najlepsze swoje właściwości gdy zostawi się szczelinę. Teraz doczytałem. Szczelinę można tam zostawić ale też nie jest to koniecznie. Taka folia nazywa się folią aktywną i reguluje przenikanie pary wodnej w zależności od warunków. Pewnie kolejny temat rzeka...
    • Nie słyszałem o takich praktykach i nie wiem ile taka folia aluminiowa kosztuje i czy to się w ogóle opłaca, tzn koszt vs oszczędność energii. Z tego co wiem, najlepiej wykonana izolacja to taka, która bezpośrednio przylega do folli paroizolacyjnej, ponieważ każda pustka powietrzna, a w przypadku poddasza za płytą GK ma już w granicach 50% niższą temperaturę niż w pomieszczeniu, czyli stwarzają się idealne warunki do wykraplania. Dlatego jedyna pustka powietrzna w każdym przypadku skosów czy sufitu powinna się znajdować za ociepleniem tak jak pisze[mention=66843]rett[/mention] np przed deskowaniem, lub za membraną, która z zasady ma mieć wysoką paroprzepuszczalność, bo w przypadku piany PUR, którą klei się bezpośrednio do membrany inczej się nie da. Dlatego uważam że podstawowym błedęm jest dodatkowe ocieplanie przesztrzeni nad sufitem, bo nad sufitem powinna być już tylko wentylacja aż do kalenicy. Było tu już kilka tematów o wyciekach po ścianach szczytowych. Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
  • Popularne tematy

×
×
  • Utwórz nowe...