Skocz do zawartości
Róża Ocean Niebo Wiosna Betoniarka Jajoszczypiorny Bruk Wrota Hadesu Purpurowy obłęd Smok

rijswijker

Uczestnik
  • Posty

    256
  • Dołączył

  • Ostatnio

  • Dni najlepszy

    1

rijswijker last won the day on lutego 26 2012

rijswijker had the most liked content!

Reputacja

10 Neutralny

O rijswijker

  • Ranga
    Członek Rzeczywisty WybieramyDom.pl
  1. mój gust ,panele i kolory scian,ladne odcięcie sufitu,tez tak kombinuje,deska przypodłogowa hit=biala tez tak mam zaplanowane
  2. mam schody i kafle na parterze polozone,przygotowany jeden pokoj na gorze z lazienka
  3. w tym roku zrobilem latem podbitke drewniana pomalowana na bialo(na razie podkladem-gruntem),polozona zostala rowniez kostka betonowa,taras zmienilem i jest wypuszczony tylko z tylu domu.zdjecia doloze jak bede mial dostep do laptopa.pozdrawiam ps.plany na 2014 rok, schody drewniane i kafle w salonie oraz kuchni i korytarzu.
  4. wyglada bardzo ladnie,nadal podoba mi sie nasz projekt choc wielu mowi ze z czasem powinien sie opatrzec.brawo super,ladny domek a bedzie jeszcze ladniejszy po otynkowaniu,brawo za polokragle okno w ganku.(ja ztchorzylem)
  5. Witam,niestety nie moge pomoc poniewaz bylem zmuszony przerwac wszelkie prace u mnie(powody $$ osobiste),jesli dobrze pojdzie to latem 2013 wznowie prace,mam zamiar zrobic podbitke i polozyc kafle na podlogowkach.Pozdrawiam
  6. Witajcie,nie chce sie wymadrzac ale caly czas zastanawialo mnie gdzie jest ukryta prawda niskiej(podobnej do betonowej)ceny dachowki ceramicznej w ostatnich latach.
  7. metabo-niby niemieckie...,katowalem przy ukladaniu osb na poddaszu,ogrodzeniu(wiercenie w stalowych rurach),innych ogolnodomowych pracach=super i ladowarka swietna(ladowanie w godzinke niecala),acha i ja kupilem z dwoma bateriami wiec wygodnie bardzo.
  8. sluchajcie to nie jest galeria fuszerki tylko przytaczanie zdjec z innych portali mniej lub bardziej smiesznych,moze bysmy wrocili do prawdziwego tematu z naszych placow budowy.pozdrawiam
  9. dobre z tymi zabobonami w sumie to czemu nie wrzucic czarnego kota w zalewany fundament albo laleczki woo doo przypominajacej tesciowa,pierwszego mleczaka swojego lub innych gadzetow,czasem mysle czy my w Polsce na pewno mamy juz 21 wiek???
  10. witam i przepraszam ze tak pozno ale nie odwiedzalem tego tematu dawno,rynny(haki rynnowe)sa przymocowane bezposrednio do deski zarynnowej a struktonit tuz ponizej wkretow je mocyjacych.
  11. witam,no i czar wozka prysl dzieki cenie... DLA MNIE nieosiagalny
  12. [quote name='Jani_63' date='31.03.2012, 16:18 ' post='280489'] Oj, coś się obawiam że w przypadku Makroterma nie jest to wina drewna. Łatwo w sieci znaleźć opinie o tym kominku, a co do szyby opinie są na ogół negatywne. ok.w takim razie dalem ciala ale przynajmniej mialem fachowa obsluge montazowa( montazysta kominka po wszelkich ich szkoleniach i z pelnym serwisem pomontazowym-czyt.pogwarancyjnym),i nie ukrywam ze to przekonalo mnie ostatecznie do takiego nie innego wyboru,oczywiscie czas zweryfikuje jego slusznosc.pozdrawiam Ps.kolejne etapy naszego budowania to takie kolejne "dachy",przy daszeniu domu dekarz powiedzial mi pierwsze pol roku bedzie pan zwracal uwage na niego a pozniej po prostu uzytkowal...
  13. ok.ok.dzien dobry,tak tylko sie przekomarzalem,ja mam kominek z plaszczem wodnym uzywany juz minionej zimy ale tylko do przepalania,producentem jest Makroterm,spostrzezenia:super automatyczne dzialanie i przelaczanie dzieki ich patentowi(taki sprytny mieszalnik),latwosc obslugi dzieki sterownikowi na scianie,pobor powietrza z zewnatrz,cholernie brudzaca szyba(pewnie wina drzewa),wydajny ale czy oszczedny nie odpowiem bo tylko przepalalem w ocieplonym co prawda domu z ocieplonym poddaszem.ogolnie jestem zadowolony.
×
×
  • Utwórz nowe...