Skocz do zawartości

PILNE- JAKI KONDENSATOR ???


Recommended Posts

Proszę o pomoc .
W sąsiednim wątku opisywałam problemy z blokującym się ślimakiem w kotle na ekogroch FAKORA 20 kz eko.
Instalator po telefonicznych konsultacjach orzekł (jak i niektórzy forumowicze wypowiadający się w tamtym wątku) , że możliwym powodem jest zużycie kondensatora .
Przejrzałam papiery silnika -i niestety nie znalazłam parametrów kondensatora , a nie znam się na tym zupełnie.
Podam parametry silnika i bardzo proszę osoby znające się na rzeczy o pomoc - czyli podanie parametrów kondensatora jaki mam kupić - i gdzie się za takim kondensatorem rozglądać.
Będę wdzięczna za pomoc .

dane z instrukcji:
Fabryka Silników Elektrycznych BESEL SA
typ silnika indukcyjnego : SEMKg 56-4C1
stopień ochrony IP-54
rok produkcji 2007

dane z tabliczki znamionowej:
0.09kW
typ SEMKG 56-4C1/1572
6uF/450V
230V
50Hz
1360/min
Link do komentarza
Cytat

Jeszcze raz i się obrażę.

Masz napisane: 6uF/450V czyli 6 mikroFaradów na 450 V prądu przemiennego.



czyli że to se mam napisać na kartce i sprzedadzą mi co trza? icon_rolleyes.gif
w każdym elektrycznym sklepie mi to sprzedadzą? czy gdzie indziej pytać?

p.s.
wiesz , Retro że ja nietechniczna jestem ... sorrry .... icon_redface.gif



Cytat

Gdzie ten wątek, bo nie mam siły szukać.



ten o blokującym ślimaku?
tutaj:

https://forum.budujemydom.pl/blokujacy-sie-...acz-t13729.html
Link do komentarza
Cytat

To jak jesteś nietechniczna, to nie wiesz do kogo napisać? Gdybym widział Twój wątek wcześniej, to oszczędziłabyś sobie sporo bieganiny.




Ja wiem , Retro - że Ty złoty chop jesteś ..... tylko nie chciałam Ci zadka zawracać , miałeś dość swoich problemów icon_rolleyes.gif
Ale teraz - po trupach - będę zawracać .... skoro pozwalasz .... icon_biggrin.gif icon_wink.gif
Link do komentarza
Cytat

Tylko jedno ale bo na zdjęciu jest 30uF ( 30 mikro faradów) na 450V a ty potrzebujesz 6uF (6 mikro faradów)na 450V.