Skocz do zawartości

Hurtownia budowlana: Metalowiec


Recommended Posts

Gość klient
Napisano
Totalny brak profesjonalizmu...po zakupieniu towaru nie został on wysłany, pomimo informacji o wysyłce!telefoniczny kontakt z klientem fatalny...szkoda gadać...transakcja nie doszła do skutku.
  • 1 miesiąc temu...
Gość Janusz
Napisano
Kupiłem u nich kabinę z brodzikiem, nie dość że mnie oszukali na 150 zł to gdy im zwróciłem uwagę zaczęli drwić ze mnie pytali się czy może przyprowadzę policjanta albo prokuratora.Napisałem skargę do właściciela to kazali mi ją sobie zabrać, bo kontaktu z właścicielem nie ma. Troje młodych niewychowanych ludzi uważających się za wielkich menadżerów z działu sprzedaży internetowej.Jak się dowiedziałem to nie jest pierwszy tego rodzaju przypadek więc ostrzegam innych potencjalnych klientów. omijajcie to miejsce z daleka!!!
  • 5 miesiące temu...
Napisano
Transakcja może i przeprowadzona sprawnie, ale obsługa chyba za karę w tym sklepie pracuje (zakup w sklepie internetowym). Towar odbierany był osobiście, nie przyszła informacja, że oczekuje na odbiór - nic ani słowa. Telefony nie odbierane. Na miejscu jakby się przeszkadzało. Fatalnie. I co, że towar zgodny z opisem jak niesmak obsługi pozostaje.
  • 4 miesiące temu...
Napisano
Nigdy więcej u nich nie zrobię zakupów.Odradzam wszystkim zakupy przez internet - nie ma z nimi dialogu, bo nie odpowiadają na imejle - telefonicznie to spychotechnika - nie szanują klienta - szef to chyba podstawiona osoba - nigdy go nie ma (napewno ściemniają - aby nie wyszło na jaw ich niedbalstwo ) Obsługa fatalna, nie dotrzymują terminów,brak odpowiedzialności za swoje błędy.Jeśli szef tej firmy dbałby o swoją markę - podałby swój nr kontaktowy (nie koniecznie prywatny) podając jakąkolwiek godzinę - w której byłby dostępny -aby wyjaśnić nieporozumienia- napewno miałby więcej klientów.
  • 2 lata temu...
Gość Sklep Metalowiec - najgorsza jak
Napisano
Mogę się tylko podpisać pod tym co poprzednicy napisali,, spychotechnika, brak szacunku dla klienta, niewyobrażalne chamstwo obsługi sprzedaży internetowej, opóźnienia w dostawie itp itd minusy można wymieniać bez końca. Jeśli właściciel się nie interesuje tym co jego pracownicy wyczyniają to nic dodać. Nie polecam. Unikać jak ognia tej pseudofirmy.
  • 5 miesiące temu...
Gość Klient
Napisano
Witam

Z tak fatalną obsługą jeszcze się nie spotkałem . Wprowadzają celowo klintów w błąd . Ignorancja i brak kultury. Ostrzegam omijajcie ich z daleka !!!!
  • 4 miesiące temu...
Napisano
Potwierdzam pozostałe opinie - brak profesjonalizmu i rzetelności! na towar trzeba czekać- jak będzie to będzie, koszty transportu zawyżone z niewyjaśnionych przyczyn. Zero uprzejmości!
NIE POLECAM!!!!
  • 5 miesiące temu...
Napisano
Zgadzam się z powyższym. Zdecydowanie odradzam! Po 10 dniach dostałam część zamówienia w tym stłuczoną miskę, nie poczuwają się do wymiany, mam dochodzić swoich praw od kuriera... Minął właśnie 19 dzień od zakupu, a drugiej części zamówienia brak...
  • 3 miesiące temu...
Gość GW_Karol
Napisano
Ostrzegam, odradzam i nie polecam! Obsługa tego sklepu to arogancka i bezczelna banda kłamców traktujących klienta jak idiotę. Na infolinii siedzi gburowaty typ któremu praca sprawia ból. Kultura i standardy obsługi klienta w tym sklepie nie istnieją. Przez wiele dni wmawiali mi, że towar został wysłany. Owszem, został wysłany ale 9 dni później niż otrzymałem maila z informacją o wysyłce. Wysłali dopiero po moim mailu w którym zagroziłem, że podejmę kroki określone w art 491 KC. Takie sklepy powinny szybko znikać z rynku i mam nadzieję, że z e-metalowcem tak właśnie się stanie. Poczytajcie komentarze o tej firmie krzak na opineo i zróbcie zakupy w rzetelnych sklepach w których szanują klienta.
Gość Karina
Napisano
Zgadzam się i w pełni potwierdzam wszystkie negatywne opinie !!! Cały tydzień zwodzili mnie mimo, że zaznaczyłam, że zależy mi na czasie !!! Po kolejnym telefonie ( dodzwonić się w ogóle graniczy z cudem ) napisali, że towar "nie dojechał". Całe szczęście, że wybrałam opcję za pobraniem, bo inaczej utopiłabym pieniądze. NIE POLECAM !!!! CAŁKOWITY BRAK PROFESJONALIZMU !!!
  • 6 miesiące temu...
Napisano
zdecydowanie odradzam,bezczelna obsługa, towar niezgodny z zamówieniem,radzę szerokim łukiem omijać to miejsce,
  • 2 tygodnie temu...
Napisano
Nie rozumiem komentarzy. Miałem remont 2 łazienek w domu i każdą zrobiłem z metalowcem. Nie były to pierwsze moje zakupy tam. Zawsze wszystko okej 100%. Towar taki jak miał być dostarczony był dostarczony i to maks w trzy dni bo duże zamówienie dwa razy składałem
  • 1 miesiąc temu...
Napisano
Omijać z daleka!! Kupiłem zestaw, niby markowy. Okazało się, że tylko jedna jego część jest tek marki ( stelaż). Miska made in CHRL. Jakość fatalna.
Po fakcie,w trakcie reklamacji, pracownik zaśmiał się, mówiąc, trzeba było "chińczyka" nie kupować. Na stwierdzenie, że na aukcji był wystawiony właśnie taki komplet - ROZŁĄCZYŁ SIĘ!!!!
Nigdy więcej zakupów w tym sklepie!!!!!
ODRADZAM.
  • 1 miesiąc temu...
Gość klient
Napisano
odradzam, chyba że ktoś chce stracic kasę i nie miec towaru - zero kontaktu, zero towaru ..... a 3 dni to lipa.
  • 1 miesiąc temu...
Gość Ewa Jędrzejczak
Napisano
A ja przekazuję sprawę odzyskania pieniędzy do firmy windykacyjnej. Czekam ponad miesiąc pomimo wezwań do zwrotu moich pieniędzy.
  • 1 miesiąc temu...
Napisano
Wysłali mi towar inny niż zamówiłem, nie odbierają telefonów a kontakt z nimi jest po prostu arogancki,
mieli odebrać towar i zwrócić pieniądze ale niestety tylko przeciągają. PO PROSTU OSZUŚCI.
  • 2 tygodnie temu...
Gość Klient
Napisano
Ja jestem bardzo zadowolony z tego sklepu. Towar i dostawa były zgodne z zamówieniem. Jedną rzecz musiałem zwrócić (kupiłem za dużą umywalkę), pieniądze wróciły do mnie na konto w tym samym dniu co kurier zwrócił towar do sklepu.
  • 4 miesiące temu...
Gość Attrade
Napisano
Odradzam - zamówiłem dwa stelaże WC - zapłacono za dwie sztuki a wysłali jedną sztukę oraz zostałem poinformowany że druga sztuka jest już po nowej wyższej cenie. Odmówiłem i po dwóch tygodniach nie mogę się doprosić zwrotu pieniędzy. Sprawa będzie skierowana na postępowanie sądowe. Nigdy więcej z tą firmą jakichkolwiek interesów. Obsługa fatalna. Brak faktury pro forma itp.
  • 1 miesiąc temu...
Napisano
NIE KUPUJCIE W TYM SKLEPIE! Wysłali wadliwy towar - uszkodzoną deskę wolnoopadającą. Przesyłka była odpowiednio zabezpiecznona, uszczerbienia są wewnątrz produktu i nie mogły powstać w trakcie transportu. Kurier oczywiście zostawił paczkę u sąsiadów. Od razu zgłosiłam reklamację i odpisali, że podstawą rozpatrzenia jest sprawdzenie towaru w obecności kuriera i spisanie protokołu. Mimo argumentów, że tego typu klauzule są zabronione przez UOKIK i zgodnie z prawem nie można uzależniać dochodzenia roszczeń w przypadku zakupu wadliwego towaru od spisania protokołu szkody, reklamacja została odrzucona. Będziemy walczyć dalej i odradzamy zakupy w tym sklepie.
  • 2 miesiące temu...
Napisano
Odradzam dokonywanie zakupów w tej hurtowni. Towar zamówiony w sierpniu 2016 nie zrealizowany w całości do października.Zwrotu wpłacony pieniędzy też nie mam.Przez telefon bezsilność w głosie Pani od reklamacji. A w dziale obsługi WULGARNE PRZEKLEŃSTWA . Poniżej krytyki. UWAŻAJCIE.
  • 4 tygodnie temu...
Napisano
Granda, a nie firma. Przysłali towar niezgodny z zamówieniem i od miesiąca nie oddają kasy. Telefony odbierają rzadko, na maile odpisują rzadko. Kłamią, że kasa wyszła, a na koncie nic. Nigdy więcej tego sklepu.
  • 2 miesiące temu...
Napisano
PRZESTRZEGAM PRZED ROBIENIEM JAKICHKOLWIEK ZAKUPÓW W TEJ FIRMIE. Nie róbcie tam zakupów zero podejścia do klienta. Kontakt z właścicielem jest niemożliwy usłyszałem to od paru osób z którymi próbowałem w tej firmie telefonicznie rozmawiać. Wachlują klientem jak sami chcą. U jednej osoby się zamawia, z inną się załatwia reklamacje, a jeszcze inna wysyła towar którego nie miało długo być a nagle okazało się, że kurier stoi przed domem z towarem za który już 5 dni wcześniej chciałem zwrot pieniędzy. To jest jakaś chora firma, szkoda że nie mieszkam bliżej bo bym im to wyrzygał wprost to robienie klienta w wała. czekałem dwa tygodnie na zwrot moich pieniędzy a wykonałem chyba więcej telefonów niż w całym roku. Stanowczo NIE DLA TEJ FIRMY. Trzeba im podesłać TVN Uwagę I kontrolę skarbową.
  • 4 miesiące temu...
Gość gość rysiek
Napisano
czekam na dostawę kabiny z brodzikiem juz ponad dwa tygodnie i co lipa ODRADZAM chyba kiedyś przyjdzie noże na drugi remont
  • 2 miesiące temu...
Napisano

Towar źle zapakowany - przyszedł uszkodzony muszla ceramiczna WC - na palecie lecz bez zabezpieczenia w styropianowych - tylko samym kartonie cienkim ok 1 milimetra (CERAMIKA!!! )co z góry było do przewidzenia ze nie dotrze cały - złożona reklamacja na podstawie zdjęć i Protokołu od kuriera!!! - ODPOWIEDZ NA REKLAMACJE:"Decyzja Firmy jest ostateczna" po 3 tygodniach - KPINA brak uzasadnienia kieruje sprawę do Rzecznika Praw Konsumenta efekty dale poznacie az do końca i liczę się z tym ze trzeba będzie iść do sadu pozdrawiam Pana Paulinę ( zlecenie P9952 )

"Firma wysyła źle zabezpieczony towar - uszkodzenie przy otwarciu z kurierem -protokół zrobiony przy kurierze reklamacja wysłana -nie uznają jakiekolwiek uzasadnień Żadnej REKLAMACJI" w końcu raczyli JASNOWIDZE napisać "protokół nie został sporządzony w momencie dostawy zmuszeni jesteśmy odrzucić" bo kurier czekał kilka minut na sprawdzenie przesyłki i JASNOWIDZE odrzucają teraz wszystkie reklamacje - tylko METALOWIEC nie uznaje w Polsce protokołów KURIERSKICH choć każdemu to piszą NACIAGACZE"

  • 3 lata temu...

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się
  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Utwórz nowe...