Skocz do zawartości

podjazd z kostki czy kamyczkow


Recommended Posts

Cytat

[attachment=5451:DSC02866.JPG][attachment=5450:DSCN3250.JPG]

Masz rację, kostka trochę kosztuje. A przed zrobieniem podjazdów i ścieżek trzeba zrobić wszystkie inne prace ziemne pod oświetlenie, nawadnianie, domofon, telefon itp. Ja na to wszystko potrzebowałem 5 lat. I wyszło coś takiego:


Nooo... pięknie wyszło! Aż mnie skręciło z zazdrości icon_wink.gif
Link do komentarza
Cytat

[attachment=5451:DSC02866.JPG][attachment=5450:DSCN3250.JPG]

Masz rację, kostka trochę kosztuje. A przed zrobieniem podjazdów i ścieżek trzeba zrobić wszystkie inne prace ziemne pod oświetlenie, nawadnianie, domofon, telefon itp. Ja na to wszystko potrzebowałem 5 lat. I wyszło coś takiego:



zbieram szczękę ze stołu ...... i mam wytrzeszcz ...... icon_redface.gif
pięęęęęękny ogród ...... naprawdę coś pięknego ....... gratuluję .... icon_biggrin.gif
Link do komentarza
Cytat

Kamyczki wyglądają rewelacyjnie. I na tym się kończą ich zalety, jak dla mnie. Ani na tym coś zrobić, np. drobne prace stolarskie, cięcie drzewa, dłubanie przy samochodzie, ani się pobawić z psem.
To zwykle obszar wyłączony z podwórkowego obiegu.
A po pierwszej zimie większość ma dość kamyczków. Na trawnikach obok. icon_cool.gif


A może kratka z tworzywa do kamyczków?
Link do komentarza
Cytat

A jak miałoby to działać?


To takie kratki z tworzywa wysokości chyba z 50mm. składa się z elementów jak klocki lego i wypelnia kamyczkami, ziemią itp. Sa warianty parkingowe o mocniejszej konstrukcji. Znalazłem kiedyś coś takiego na allegro, ale też widziałem na nadmorskich parkingach.
Link do komentarza
  • 1 miesiąc temu...
Cytat

To takie kratki z tworzywa wysokości chyba z 50mm. składa się z elementów jak klocki lego i wypelnia kamyczkami, ziemią itp. Sa warianty parkingowe o mocniejszej konstrukcji. Znalazłem kiedyś coś takiego na allegro, ale też widziałem na nadmorskich parkingach.


A masz jakieś zdjęcie? Chociażby z netu?
Link do komentarza
  • 7 lata temu...
  • 2 tygodnie temu...

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się
  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Darmowy poradnik budowlany raz w tygodniu na Twój e-mail

  • Najnowsze posty

    • Da się nawet w warstwie docieplenia. Nie mam teraz czasu szukać, ale kiedyś to widziałem. Poza tym istnieją okna "wysuwane" poza linię ściany, umożliwiające obserwację obszaru 180 stopni. Wiele obiektów ma takie okna, hotele szczególnie.  
    • Witam serdecznie pierwszy raz na forum i proszę o poradę.   Chciałbym przeprowadzić kompleksową termo-modernizację sporego domu z lat 80-tych, tj. w pierwszym etapie wymienić okna i docieplić ściany. Dom wybudowany jest w powszechnej wówczas technice ściany 3-warstwowej, patrząc od wewnątrz: warstwa nośna pustak "Max" - pustka powietrzna ~5cm - warstwa osłonowa cegła kratówka Dom wybudowany jest bardzo solidnie bo budował go architekt dla siebie.    I tu pojawia się podstawowy problem na który nigdzie nie znalazłem żadnego fachowego opisu, stąd niniejsze pytanie na tym forum. Chciałbym wymienić okna skrzynkowe na nowoczesne drewniane oraz ocieplić ściany styropianem lub płytami PIR ale nie wiem w którym miejscu ściany zamontować okna. Teoretycznie okna powinny zostać zamontowane w warstwie nośnej, tylko że wtedy bo dodaniu docieplenia płaszczyzna okna będzie oddalona od lica ściany o ponad 30 cm, co będzie wyglądać komicznie. Czy da się zamontować okna w warstwie osłonowej z cegieł żeby uniknąć tego problemu?   Z w/w wiąże się drugie pytanie: czy do warstwy osłonowej z cegły można przymocować ocieplenie?   Z góry dziękuję za wszelkie podpowiedzi.  
    • Takie spalanie ma plusy i minusy, na plus to bezpieczniejsze spalanie drewna, na minus niestety z dużą stratą kominową, powietrze niebiorące udziału w procesie spalania wychładza kominek.     Szyber na kominie trzeba usunąć dla własnego bezpieczeństwa.   Procesy spalania paliwa reguluje się doprowadzaniem powietrza do komory spalania, a nie zmniejszaniem przekroju kanału odprowadzającym spaliny.    Powietrze pierwotne w palenisku powinno być podawane  u dołu z „pleców”  kominka.(Powietrze doprowadzone z zewnątrz budynku).    Powietrze wtórne powinno być podawane od wnętrza paleniska  na szybę wkładu.(Powietrze doprowadzone z zewnątrz budynku, czasami z pomieszczenia, w którym znajduje się kominek, zależne od budowy kominka).   Powietrze do paleniska nie powinno być podawane z wnętrza pomieszczenia to spora strata na ogrzewaniu.   Dno kominka powinno być pełne wyłożone szamotem, ściany boczne również, u góry  nad paleniskiem powinien wisieć  deflektor. Proszę sobie kupić i postawić.   Czujnik tlenku węgla (czadu) Kidde K10LLDCO LCD (10 lat bateria)    https://allegro.pl/oferta/czujnik-czadu-kidde-k10lldco-z-wyswietlaczem-lcd-12171431511?bi_s=ads&bi_m=productlisting:desktop:query&bi_c=YzQxNjE1ZmItNGYxNS00Njk4LWE0MzUtYjYwNzA0YzNkMTExAA&bi_t=ape&referrer=proxy&emission_unit_id=bf605530-0a24-4b81-946b-75cf2d5cd1b8    
    • Napotkałem artykuł https://freelancehunt.com/pl/blog/jak-wystawic-fakture-vat-bez-wlasnej-firmy/. To pierwszy raz, kiedy dowiedziałem się, że nie jest obowiązkowe posiadanie JDG, aby wystawiać fakturę. Czy ktoś już korzysta z takiego rozwiązania? Mój budowlaniec zaproponował i nie wiem jak na to reagować
    • To dokładanie powinno wyglądać inaczej, żar przesuwasz na bok i układasz drewno, następnie masz dwa wyjścia, albo szufelką wsypujesz żar na górę wsadu bardziej od tylnej ścianki, drugi sposób to przysuwasz żar z boku drewna i spalasz go sposobem kroczącym.  Jak położysz polano na żar, to gaz drzewny się nie spali, tylko ucieknie kominem, a to spora strata w opale.  Ruszt jest zbędny, powoduje stratę w trakcie spalania drewna.
  • Popularne tematy

×
×
  • Utwórz nowe...