Skocz do zawartości

piec die dietrich- opinie


Recommended Posts

Bardzo proszę o opinie jeśli ktoś ma doświadczenie z kotłami kondensacyjnymi firmy die dietrich.
Byłam już prawie na 100% zdecydowana na vaillant eco-tech, ale kusi nas bardzo korzystna cenowo oferta porównywalnego pieca kondensacyjnego firmy die dietrich- piec kosztuje ok 4300 do negocjacji. (ponad 1000 zł taniej od vaillanta). Słyszałam że die dietrich to tez dobra firma ale może ktoś ma własne doświadczenia.
Dziekuje za pomoc:)
Link do komentarza
  • 2 miesiące temu...
  • 4 miesiące temu...
Dokładnie to chyba przepłaciliśmy- jak to czasem jest jak sie zamawia "u znajomego". Piec plus zasobnik firmy die dietrich 150 l kosztował 5500 zł. http://www.ceneo.pl/1879876 tu masz ceny pieca http://www.armaland.pl/zasobnik-c.w.u.-de-...8b10-050a3a3381 a tu zasobnika. A cała kotłownia, czyli wszystkie dodatkowe elementy, rurki, te rury do komina, robocizna itp wyszła prawie 10 tys. Moim zdaniem drogo- w tym 2 tys za robocizne.
Link do komentarza
  • 3 miesiące temu...
Argumentem decydującym może być, oprócz ceny, doświadczenie firmy z kotłami kondensacyjnymi.
Produkowane są one w zakładach w Holandii, skąd wyszła technika kondensacyjna, gdzie kotły takie są produkowane od 30 lat. Pani zdanie odnośnie ceny potwierdzają instalatorzy, którzy stwierdzają, że jest to najtańszy kocioł kondensacyjny na naszym rynku.

Jednak najważniejsze przy tym są jego cechy: kondensacyjny, modulacyjny, z przygotowaniem ciepłej wody użytkowej oraz ze sterowaniem w zależności od temperatury zewnętrznej.
Więcej szczegółów nt. kotła MCR na stronie www.dedietrich.pl.
Wskazany jest kontakt z instalatorem autoryzowanym z okolicy: mapka
Link do komentarza
no więc po zimie- POLECAM. Naprawdę.
Piec jest niedrogi i bezproblemowy. Ustawienie programów jest dość skomplikowane, trzeba wziąć do ręki instrukcję i krok po kroku tam zrobić kilka rzeczy, ale robi się to raz na sezon praktycznie. W pierwszym sezonie nie było żadnych kłopotów z funkcjonowaniem pieca. Zużycie gazu za 9 miesięcy, w tym cała zima na ogrzanie domu 200 m2 dogrzewanego (nie codziennie) kominkiem wyniosło 2300 zł. Nie wydaje mi się to bardzo dużo, i jest wyrażnie mniej w porównaniu z dwojgiem moich znajomych mających piece niekondensacyjne. Polecam, uważam że przy takich cenach pieca kondensacyjnego nie warto kupowac niekondensacyjnego.
Link do komentarza
  • 2 tygodnie temu...
Witam,mieszkam od 14-tu lat w Holandii i ostatnie 4 lata ogrzewam sie wlasnie piecem REMEHA 28kW(w Polsce de Dietrich).Kupilem go tutaj za niecale 1000euro(4 lata temu)piec super,mam model dwufunkcyjny i jestem bardzo zadowolony zwlaszcza ze sterowania panelem umieszczonym w salonie na scianie(super wygoda wliczajac opcje_wakacje).Pozdrawiam
Link do komentarza
  • 2 miesiące temu...
  • 2 tygodnie temu...
Cytat

mógłby ktoś rozpisać przykładowe koszty instalacji kotłowni z tym piecem ...

piec MCR .... - 4500 netto
robocizna 2000 netto ....

gdzie jest te 3500 zł ?


Jak niedawno kupiłem taki kocioł. Zapłaciłem 3700 brutto. Do tego montaż i komin wycenili mi na 1200 zł brutto - ale jeszcze nie zrobione więc może wyjść coś dodatkowo.
Link do komentarza
Cytat

Jak niedawno kupiłem taki kocioł. Zapłaciłem 3700 brutto. Do tego montaż i komin wycenili mi na 1200 zł brutto - ale jeszcze nie zrobione więc może wyjść coś dodatkowo.



Jak długi ten komin ?
Kocioł z zasobnikiem ?

I pytanie dodatkowe : Dlaczego kocioł z wbudowanym zasobnikiem 40l jest sporo droższy niż kocioł z zewnętrznym zasobnikiem 100/150l ?
Link do komentarza
  • 8 lata temu...
  • 4 tygodnie temu...

Witam, 

Dlatego przy wyborze gazowego kotła kondensacyjnego warto wcześniej zwrócić uwagę na renomę producenta, jego opinię na rynku oraz czy posiada sprawny i rozbudowany serwis. Marka Junkers-Bosch posiada szeroką ofertę kotłów gazowych w szerokiej modulacji mocy cieplnej, co pozwoli na dobór kotła praktycznie dla każdego budynku. Kotły cechują się solidnym wykonaniem z materiałów najwyższej jakości, co gwarantuje wysoką wydajność kotła. Nasz rozbudowany serwis, pomoże w montażu kotła, pierwszym uruchomieniu oraz przy wykonywaniu przeglądów okresowych. Oferujemy gwarancję do 5 lat na wszystkie kotły kondensacyjne. 
W celu doboru kotła, zachęcam do kontaktu z Autoryzowanym Instalatorem marki Junkers - Bosch. Na stronie internetowej www.junkers.pl znajduje się wyszukiwarka instalatorów w zależności od miejsca zamieszkania. Można również skorzystać z całodobowej infolinii pod numerem telefonu: 801 900 810. Zachęcam również do odwiedzenia strony internetowej, na której znajdują się szczegółowe informacje odnośnie kotłów kondensacyjnych z rodziny Bosch Condens oraz Cerapur: http://www.junkers.pl/produkty/kotly/kotly-kondensacyjne/
Pozdrawiam, 
________________________________ 
Konsultant Junkers-Bosch 
 

Link do komentarza
  • 1 rok temu...
Dnia 9.04.2019 o 10:10, transport70 napisał:

Nie polecam!!! U mnie masakra jakaś z tym piecem , non stop zepsuty, najgorzej w zimę !!! Nie ma serwisantów w okolicy Radomia , kilka dni się czeka na serwis a w domu okropny ziąb. Nie kupować tego , można się załamać.  Unikać tych piecy. Zaleta tych piecy to tylko ładny wygląd i  tyle.

 Podobne odczucia w moim przypadku po 4 latach użytkowania kotła olejowego.Bardzo drogie części zamienne i słabej jakości.Tylko 2 letnia gwarancja.Nie kupiłbym ponownie i zdecydowanie nie polecam.

Link do komentarza

Czasem warto nie tylko czytać tematyczne fora na temat ogrzewania, bo można się dowiedzieć ciekawych rzeczy gdzie indziej. Mnie też kolega namawia na De Dietrich i chyba zrezygnuje, różnica cenowa spora, ale same parametry, gdzie zwykły polski Termet przebija o głowę podstawową różnicę w kotle gazowym, gdzie w De Dietrich modulacja jest od 6kw, a w Termet jest od 3kw przy tej samej mocy, a to według fachowców jest najważniejsze, bo to minimalna moc z jaką kocioł ma pracować. Też sam się waham, ale skłaniam się ku Buderusowi, chociaż 20kw z zasobnikiem muszę liczyć 8tys bez montażu. Chyba że możecie coś doradzić, bo w sumie Buderus to podobno to samo co Junkers czy Bosch.

Wysłane z mojego SM-J530F przy użyciu Tapatalka

Link do komentarza
Dnia 28.09.2009 o 19:54, KAROI napisał:

De Dietrich, to marka znana, ale w Polsce chyba niezbyt popularna... Mogą być kłopoty z odpowiedzią icon_smile.gif

Przecież w Polsce te kotły sa popularne, a cena do zaakceptowania i bezawaryjność na wysokim poziomie. Poza tym każdy laik wybiera na początku między Junkersem (chociaz teraz to kotły marki Bosch) a Viessmann. Chyba, ze u sąsiada w kotłowni coś podpatrzy nowego i taniego w miarę. Apropos. Viesssmann ma teraz promocje na pakiet Vitodens 100 + zasobnik + termostat. Duze koszty to robocizna i wkład kominowy las in las. Nowoczesne kotły są kondensacyjne i bez dobrego wkładu się nei obejdzie.

Link do komentarza

Nie kupuj Vaillanta ja mam piec około 7 lat Eco TEC pro, ogrzewa kondygnację w domku 65 m2 i ciepła woda. Co roku trzeba robić serwis koszt prawie 400zł. Vaillant udziela koncesji na serwis tylko wybranym więc nie ma konkurencji i trzeba korzystać z serwisu firmowego bo inni nie mają dostępu do części a przy każdym okresowym sersie trzeba wymieniać uszczelkę. Przechodząc do awarii po trzech latach padła płyta główna kiedy przez półtora roku mieszkanie stało puste i w zimie pic utrzymywał temperaturę 10 stopni, koszt 1000 zł plus robocizna i serwis około 500zł. Obecnie padła pompa koszt z serwisem i diagnozą prawie 1600zł. Serwisant bez ogródek powiedział że pompy były słabe i po kilku latach padają. Biorąc pod uwagę że kupuję się markę wiodącą, topową to jakaś PORAŻKA

Link do komentarza
  • 1 miesiąc temu...
  • 1 rok temu...

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się
  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Darmowy poradnik budowlany raz w tygodniu na Twój e-mail

  • Najnowsze posty

    • Kamienia nie ma być za dużo pod rurą - bo będzie ona stała pod rurą, chyba że jakoś się przepcha pod tą rurą niżej - ale spadki drenów z zasady mają być niewielkie, żeby woda nie uciekała szybko, a wolno - jak w kanalizacji. Jak masz za dużo kamienia pod spodem, a spadek drenu niewielki (taki ma być) - no to woda będzie tam stała - nie uniesie się w górę do drenu.    Ja robiłem u siebie drenaż - i pilnowałem spadków - centymetr dwa odchyłki to nie problem, ale więcej nie. najpierw podsypkę poziomowałem  (drobna frakcja) potem na to rura - i przykładałem cegłami pełnymi itp. ciężarami - i obsypywałem. najpierw drobnym potem dalej od rury grubszym kruszywem.   
    • Montaż rynien spustowych.     https://youtu.be/zHsAZov0Rs0  
    • Zakładając że kamienia pod rurami jest sporo i nie zamuli się na całej wysokości to chyba jest możliwe że woda z najdalszego kąta przepłynie do najniższego punktu drenażu przez kamień?    Czy ktoś z was robiąc drenaż samemu zwracał uwagę na idealne przestrzeganie spadków żeby gdzieś nie szło do góry?  Ja to robiłem z kolegą który to robił kilka razy i po zasypianiu całości wieczorem wziąłem laser i posprawdzałem w paru miejscach odgrzebując kupki kamyków do góry gołej rury i wyszło mi różnie. Są gdzieniegdzie 4-5 cm górki, nawet doliny też 4 cm i zastanawiam się czy to tak zostawić czy poprawić. Bo chyba to będą miejsca gdzie będzie zbierać się muł którego woda pod górkę nie przepchnie do studni? 
    • Drenaz dopiero w tym roku jest zrobiony. Gdyby budynek mial mocno siadać to bym chyba zaobserwował po ruchach chudziaka że gdzieś jest niżej czy wyżej. Pod chudziakiem jest na sypana bardzo dobra posypką i zagęszczania warstwami. Pod ławami taka bardziej piaszczysta po Spółka która wg kierownika została oceniona jako przesiewany piasek więc zostało zebrane 8cm i wylany chudziak. W każdym bądź razie gdyby ściany miały jakoś mocno osiąść to chudziak powinien być wyraźnie wyżej.  Nikt tu nie obwinia grubej papy SBS? Jak poprawiałem hydroizolacja i wycinałem nadmiar papy który leżał już tak z rok to baba zmieniła się w rwącą tekturę. Pod wpływem wilgoci zaczęła się rozpadać. Wydaje mi się że w miejscach największych nacisków pionowych 3 czy 5 mm papy się po prostu spłaszczyło i bloczki straciły podparcie.    A wracając do tematu co byście poradzili z tym oknem żeby wzmocnić warstwę pod okienną? Czy mój pomysł jest w miarę ok? 
    • Sprawdź wszystkie ściany wewnętrzne zwłaszcza nośne czy są też jakieś pęknięcia, jak znajdziesz pęknięcia, to tak jak ktoś  wcześniej tu napisał „brak zgęszczenia pod ławami” Jak nie ma tam pęknięć, a są tylko w ścianach zewnętrznych, to może do tego  przyczynić się np. drenaż opaskowy.   
  • Popularne tematy

×
×
  • Utwórz nowe...