Skocz do zawartości

Termoorganika - czy to chwyt marketingowy?


Gość

Recommended Posts

Napisano
Ostatnio spotkałem się ze styropianem Termoorganiki z kulkami pokrytymi grafitem. Nie sądzicie, że to zwykły chwyt marketingowy? Zakładam, że jest to produkt przejściowy i jego wady (kulki) przerobili na zaletę.
Napisano
Panie Darku,
Pomysł stworzenia płyt styropianowych różniących się od konkurencji powstał już bardzo dawno w naszej firmie. Spośród ponad 100 producentów na polskim rynku chcemy się wyróżniać. Nie jest to jednak produkt przejściowy i wady nie zostały obrócone w zalety. Czarne "Kulki" to absolutnie nie są WADY!, to wysokiej jakości surowiec z dodatkiem grafitu.
Często pojawia się pytanie jak wybrać dobry styropian?: Od kilkudziesięciu lat styropian kojarzy się wszystkim jako produkt w kolorze białym i 99% osób zapytanych o kolor styropianu?, bez wahania odpowiada że biały. Na pierwszy rzut oka trudno jest określić jakość styropianu a jakość to gwarancja izolacyjności. Dlatego powstał w naszej firmie produkt o charakterystycznym wyglądzie, o doskonałych właściwościach izolacyjnych, wyróżniający siebie oraz firmę z pośród innych producentów. Produkt ma zastrzeżony wzór na rynku, ma być gwarancją jakości. Dalmatyńczyk styropian w kropki- bo tak się nazywa, to uszlachetniony z dodatkiem nowej generacji surowca który zawiera grafit, klasyczny styropian. To specjalna kompozycja surowców dzięki której uzyskano materiał posiadający:

• wysokie parametry izolacyjności cieplnej

• Produkty posiadają wszystkie niezbędne dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie..


Kropki na styropianie to nie tylko znak najwyższej jakości produktu, ale także cały system sprzedaży, który ma zapewnić hurtowniom budowlanym i indywidualnym klientom najwyższy standard obsługi: fachowe doradztwo dotyczące konkretnych wyrobów ze styropianu do różnych zastosowań, gwarantowaną ciągłość sprzedaży Dalmatyńczyka w pobliskiej hurtowni, doradztwo telefoniczne na terenie całego kraju, szczegółową informacje o produkcie dostępną w punktach sprzedaży, publikowaną w mediach branżowych i popularnych oraz rozprowadzaną w mediach elektronicznych, szkolenia dla projektantów, wykonawców i inwestorów.

Z poważaniem
Krzysztof Krzemień
Termo Organika Sp. z o.o.
  • 7 miesiące temu...
  • 4 tygodnie temu...
Napisano
Panowie,

Nie dopłacajcie za tricki marketingowe.
Termoorganika robi dobry materiał, ale inni też. Dopóki to nie kosztuje jest ok.

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się
  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Utwórz nowe...