Skocz do zawartości

Historia edycji

animus

animus

4 godziny temu, hajmon7 napisał:

zacząłem zgłaszać uwagi do niektórych elementów do poprawy, ekipa cześć z nich poprawiła.

Tu może być problem ich zniechęcenia.

 

 

4 godziny temu, hajmon7 napisał:

ekipa kilkukrotnie przyjeżdżała, za każdym razem 

 

okazało się że są spod Krakowa to kilkaset km ode mnie.

 

A tu bardzo duże koszty dojazdów.

 

4 godziny temu, hajmon7 napisał:

Zapłaciłem im do tej pory wszystko oprócz 1 tysiąca

 

Nam nic nie mówi, ile ostatecznie Pan zapłacił  za te mebelki na wymiar, czy za dużo, a może za mało za wykonaną już pracę.

Może lokalny stolarz dokończy. 

 

3 godziny temu, retrofood napisał:

 

To ich poinformuj, że idziesz do urzędu skarbowego.

I powiesz, że usługodawca nie wystawił faktury

 

Pewno cena za te mebelki z  fakturą powinna być jeszcze większa.

 

2 godziny temu, retrofood napisał:

Oczywiści. Postrasz, że pójdziesz i czekaj na reakcję. Ale niezbyt długo czekaj. Jak nie poprawią i nie dokończą, to ja bym się nie wahał. 

Bo jeśli Ty pójdziesz do US, to Ty nie bekniesz, ale oni tak.

 

Może oni już umoczyli w tym „meblowym” interesie.:bezradny:

 

US ich nie zmusi do dalszej współpracy z tym klientem, będzie wręcz odwrotnie.

 

A gdzie tu do jakiejś gwarancji czy rękojmi. 

animus

animus

3 godziny temu, hajmon7 napisał:

zacząłem zgłaszać uwagi do niektórych elementów do poprawy, ekipa cześć z nich poprawiła.

Tu może być problem ich zniechęcenia.

 

 

3 godziny temu, hajmon7 napisał:

ekipa kilkukrotnie przyjeżdżała, za każdym razem 

 

okazało się że są spod Krakowa to kilkaset km ode mnie.

 

A tu bardzo duże koszty dojazdów.

 

3 godziny temu, hajmon7 napisał:

Zapłaciłem im do tej pory wszystko oprócz 1 tysiąca

 

Nam nic nie mówi, ile ostatecznie Pan zapłacił  za te mebelki na wymiar, czy za dużo, a może za mało za wykonaną już pracę.

Może lokalny stolarz dokończy. 

 

2 godziny temu, retrofood napisał:

 

To ich poinformuj, że idziesz do urzędu skarbowego.

I powiesz, że usługodawca nie wystawił faktury

 

Pewno cena za te mebelki z  fakturą powinna być jeszcze większa.

 

1 godzinę temu, retrofood napisał:

Oczywiści. Postrasz, że pójdziesz i czekaj na reakcję. Ale niezbyt długo czekaj. Jak nie poprawią i nie dokończą, to ja bym się nie wahał. 

Bo jeśli Ty pójdziesz do US, to Ty nie bekniesz, ale oni tak.

 

Może oni już umoczyli w tym „meblowym” interesie.:bezradny:

 

US ich nie zmusi do dalszej współpracy z tym klientem, będzie wręcz odwrotnie.

 

A gdzie ty do jakiejś gwarancji czy rękojmi. 

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Utwórz nowe...