Skocz do zawartości

Koszt nadzoru inwestorskiego


Recommended Posts

Cześć, szukam właśnie sobie jakiegoś projektanta/firmy, która zaprojektuje mi mieszkanie. I interesuje mnie nadzór inwestorki. Nie znam się na budowie, jestem w tym zielony, więc wolę mieć wszystko z głowy i przyjść na gotowe.

 

Tylko pytanie ile to kosztuje? Wykonałem kilka telefonów i wygląda to tak:
- 18 000 zł za całość albo 3500zł miesięcznie

- 5% kosztów inwestycji - mam mieszkanie 45m, więc wykończenie (razem z meblami, itp., tak żeby można się wprowadzić na gotowe) może wyjść pewnie z 200-250k, co daje z 10 000 - 12 500 zł za nadzór

- 4 500 zł

 

I zastanawia mnie trzecia oferta, bo to wyjątkowo tanio wygląda. Czy wg Was to jest normalna cena, czy to jest jakoś dziwnie za niskie?

Edytowano przez jarek91 (zobacz historię edycji)
Link do komentarza

czyli szukasz architekta wnętrz, co zaprojektuje i poprowadzi wykończeniówkę pod klucz, ale ekipa powinna być jemu "obca"; dobre rozwiązanie, droższe, pewniejsze, ale wymaga na początku Twojego zaangażowania w wyszukaniu architekta i ekipy do roboty

a te ceny co podajesz to konkretnie czego dotyczą? i na jakim etapie jest to mieszkanie?

 

Link do komentarza

Mieszkanie dostępne od przyszłego roku w stanie deweloperskim. Ekipy nie szukam, oni też to załatwiają sami. I mam 3 opcje, które wyżej wypisałem.

 

Przy czym ta opcja z nadzorem za 18k odpada, bo dostałem wycenę i sam projekt wycenili na 40k. Pozostałe 2 oferty to projekt za 9k.

Link do komentarza

no to nie szukasz nadzoru inwestorskiego tylko autorskiego

wtedy druga oferta brzmi chyba najbardziej profesjonalnie, ale to ONI będą panami sytuacji, po prostu dostaniesz to, co i tak z nimi uzgodnisz, ale "pilnować" będą się sami

aha, już myśl jak ma aranż wnętrz wyglądać,  działówki i szczególnie instalacje elektryczne, bo do pewnego etapy to deweloper da się "przekonać" na zmiany, masz coś o tym w umowie?

Link do komentarza

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować