Skocz do zawartości

izolacja od płyty tarasowej


stony

Recommended Posts

Napisano

Witam

Po ponad roku wychodzą kwiatki zawiązane ze stojąca woda na tarasie.

Ścianą zaczęła chłonąć.

Plyta tarasowa wylana nieco niżej (uprzednio po zdjęciu kostki z opaski) przy drzwiach zrobiła się niecka (siadło po zagęszczeniu betonu.)

Przez rok to funkcjonowało tak jak na zdjęciach, aż wkodncu ściana przy wykuszu zaczęła pokazywać. teraz chciałem dolać do płyty tarasowej. Stad moje pytanie czy to developer zle zrobić hydroizolacje przy oknie tarasowym (wiem mam świadomość ze wody na tarasie nie powinno być) 

Woda schodziła tak jak na zdjęciu w kąt. Jak tam jest zrobiona hydroizolacja to nie wiem.

 

Czy przed dolaniem posadzki a pójdzie już tutaj 35 mm samopoziomu zabezpieczyć masa uszczelniająca te miejsca łączenia płyty z elewacja?. Nie chciałbym rozkuwac płyty tarasowej (myle ze ścianą obeschnie jest ona usytuowana od północy)

Chętnie usłyszę porady.

Pokaż Ostatnie zdjęcia.jpeg

IMG_0879.jpg

IMG_0884.jpg

IMG_0887 2.jpg

Napisano

 

3 godziny temu, stony napisał:

Witam

Chętnie usłyszę porady.

A po co ta płyta tarasowa, z nią zawsze będą problemy, to warstwa nieprzepuszczalna.

Co będzie  robione na tej płycie, jakie wykończenie,  po wylaniu "sama".   

Napisano

W połowie października stawiany będzie ogród zimowy (tzw ciepły), szczelny bo z przegród izolowanych. 

akurat ta płyta została wylana jako płyta ciepła wyizolowana od spodu xps'em

Napisano

Można próbować uszczelnić to przenikanie wody, zewnętrzną folią w płynie, a ten dołek ze stojącą  wodą skasować.

Nadlać miejscowo "cienkiego sama", od 1-10 mm, żeby już teraz odpływ wody ukierunkować dalej od drzwi balkonowych.  

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się
  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Darmowy poradnik budowlany raz w tygodniu na Twój e-mail

  • Najnowsze posty

    • W jakich warunkach mierzone? Przecież te wartości są zmienne, zależą chociażby od warunków atmosferycznych i nawet pory dnia. W normalnych warunkach, tym bardziej za lasem, tam winien być najwyżej dochodzący pomruk, do którego organizm ludzi szybko się przyzwyczaja i po kilkunastu minutach przestaje słyszeć i reagować. 
    • Cześć Wszystkim! Znalazłem idealny dom dla mnie, ale jest problem z hałasem, jakieś 150 metrów od domu za lasem (las zaznaczony na zielono) jest droga powiatowa. W domu jest w porządku, ale na działce, szczególnie od strony lasu, gdzie jest taras, kiedy przejeżdża głośniejszy samochód np. tir, hałas dochodzi do 57dB (35 kiedy nic nie jedzie - mierzone apką w telefonie) i to jest za dużo tzn. ten dzwięk mocno zakłóca spokój i irytuje. Na załączonym rysunku widać granicę działki, na której można postawić ogrodzenie. Jak widać z zaznaczonych punktów wysokościowych teren działki jest w wyrównany do około 10m za domem, po czym zaczyna się las i spadek, tzn. granica działki od strony hałaśliwej drogi (50m od domu) jest już 3 m poniżej poziomu domu, a sama droga 7m poniżej poziomu domu.   Zastanawiam się, czy i jaka jest możliwość wyciszenia go na własną rękę. Powiedzcie proszę, czy da się (przynajmniej mniej więcej) policzyć, jak wysokie miałoby być to ogrodzenie i o ile wygłuszyłoby działkę?
    • Najlepiej zwrócić się w tej sprawie do producentów styropapy. Oni mają takie tematy rozpracowane. Ja kiedyś miałem styczność z producentem płyty warstwowej i oni nawet w folderach reklamowych wyjaśniali takie różne niuanse, jak montaż okien, drzwi, rynien i wszelkich takich detali. Dlatego myślę, że u innych będzie podobnie.
    • Zgadza się, kierownik ma to wszystko nadzorować. I bierze za to odpowiedzialność.  Pytanie, od którego zaczął się cały wątek, zrozumiałem tak, że autor pytał jakie są możliwości wykonania szalunku w takiej sytuacji. Chodziło mi o pokazanie, że nie musi to być nic przesadnie trudnego. Osobiście skłaniałbym się właśnie ku podwieszeniu deskowania do belek i podparciu go stemplami. Pod względem wykonawczym nie jest to trudne. Ale całość prac ma z założenia nadzorować fachowiec na miejscu. 
    • Zdecydowanie. Wszystkie węglowodory gaszą styropian, z tego powodu przecież niedopuszczalne jest klejenie styropianu klejami zawierającymi węglowodory. Taki butapren na przykład absolutnie się do styropianu nie nadaje. 
  • Popularne tematy

×
×
  • Utwórz nowe...