Skocz do zawartości

Montaż płytek w stalowym odpływie liniowym


Przemo5936

Recommended Posts

Napisano

?? przeciez nie kleisz do samej stali  powinny być  kolnierze  uszczelniające w komplecie  do tego w narozach podłoga sicana i sciana sciana stosujesz tasme  uszczelniającą , kołnierze kleisz na  hydroizolace żywiczną  lub  jakąś polimerową  i nakrywasz kilkoma  wastwami kolejnymi hydroizolacji 

Napisano
1 godzinę temu, Przemo5936 napisał:

Na co zamontować płytki w stalowym odpływie liniowym

Musisz użyć jakiegoś kleju kontaktowego, myślę, że SIKA 221 SIKAFLEX'u będzie dobrym wyborem

Pokaż jaki to jest odpływ... może jakiś link...

Napisano
4 minuty temu, podczytywacz napisał:

Musisz użyć jakiegoś kleju kontaktowego, myślę, że SIKA 221 SIKAFLEX'u będzie dobrym wyborem

Pokaż jaki to jest odpływ... może jakiś link...

https://allegro.pl/oferta/wiper-premium-odplyw-liniowy-90-cm-niski-zestaw-10570515370?bi_s=ads&bi_m=listing%3Adesktop%3Aquery&bi_c=NjBlZmIyNmMtNmI2Ny00ZjM2LWFhY2QtYWZjZjhlZDgxZjBjAA&bi_t=ape&referrer=proxy&emission_unit_id=9bf59a7d-e67e-4769-86e2-176b75b04436

Napisano

Ok! tak myślałem... Ten klej powinie być dobry do tego celu... poczytaj dokumentację...

 

https://pol.sika.com/content/dam/dms/plcon/c/sikaflex_-221.pdf

 

 

21 minut temu, marcin 1 napisał:

?? przeciez nie kleisz do samej stali  powinny być  kolnierze  uszczelniające w komplecie  do tego w narozach podłoga sicana i sciana sciana stosujesz tasme  uszczelniającą , kołnierze kleisz na  hydroizolace żywiczną  lub  jakąś polimerową  i nakrywasz kilkoma  wastwami kolejnymi hydroizolacji 

Pomyśl... dopytaj... nie filozofuj... pomyśl przede wszystkim...

I pisz po polsku, stosuj polskie literki, znaki interpunkcyjne... to, co napisałeś, przeczytaj najpierw przed wysłaniem na forum...

Napisano (edytowany)
7 minut temu, podczytywacz napisał:

 

 

 

8 minut temu, podczytywacz napisał:

Ok! tak myślałem... Ten klej powinie być dobry do tego celu... poczytaj dokumentację...

 

https://pol.sika.com/content/dam/dms/plcon/c/sikaflex_-221.pdf

 

 

Pomyśl... dopytaj... nie filozofuj... pomyśl przede wszystkim...

I pisz po polsku, stosuj polskie literki, znaki interpunkcyjne... to, co napisałeś, przeczytaj najpierw przed wysłaniem na forum...

podczytywaca zapewne nie doczytałeś  ze autor edytował tresć  - najpierw czytaj potem komentuj

Edytowano przez marcin 1 (zobacz historię edycji)
Napisano (edytowany)
9 minut temu, Przemo5936 napisał:

Dzięki wielkie takiej pomocy oczekiwałem. :yahoo:

OK!!!

 

8 minut temu, marcin 1 napisał:

autor edytował  tresc 

Autor edytował treść postu #3, tuż po Twojej "wyczerpującej" odpowiedzi na niezadane pytanie dotyczące hydroizolacji... i to Twoje "najperw czytaj potem odpowiadaj" właśnie do Ciebie/siebie powinno być  skierowane...

 

 

 

Tak że, kolego marcinie 1 - pamiętaj

 

14 minut temu, podczytywacz napisał:

Pomyśl... dopytaj... nie filozofuj... pomyśl przede wszystkim...

 

 

 

 

Edytowano przez podczytywacz (zobacz historię edycji)

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się
  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Darmowy poradnik budowlany raz w tygodniu na Twój e-mail

  • Najnowsze posty

    • Może ktoś nie zauważył... Coś napisałem w tej ankiecie...
    • Dałbyś radę zrobić jakieś fotki?
    • Witam, Pytanie o sensowny sposób naprawy trochę zniszczonego balkonu (10 lat, rys poniżej) położonego na wykuszu. Generalnie między wylewką, a resztą czoła balkonu był kiepskiej jakości okapnik, który trzymał wodę, przez co odpadły płytki z czoła wylewki, a sama wylewka się wykrusza. Chcę uzupełnić wylewką masą naprawczą i zainstalować system renoplast k30 z pełną hydroizolacją. Czoło balkonu chcę wyrównać do jednej linii i o to jest pytanie. Między czołem balkonu a styropianem z siatką poniżej jest nieregularny uskok (0.5 - 2.5 cm, zaleznie od miejsca, krzywa wylewka). Wymyśliłem sobie, że wyrównam to doklejając dodatkową warstwę styropianu 1cm i 2cm do istniejącego już styropianu z siatką tak, żeby zlicował się z naprawioną wylewką wyżej. Docelowo całe czoło balkonu chcę mieć otynkowane barankiem. Teraz wydaję mi się, że ponieważ górna połowa czoła balkonu jest z betonu, a druga połowa ze styropianu nie mogę zatopić siatki na całość i zatynkować, bo może popękać, albo po zamoknięciu będzie widać łączenie na tynku. Dlatego zastanawiam się czy potem na całe czoło nie przykleić jeszcze jednego styropianu 1cm i dopiero zasiatkować. Ma to sens? Chyba w sumie dwie warstwy kleju nie dociążą tego jakoś nadmiernie? Proszę o poradę
    • A cóż to za niewychowane stworzenie, siusiające na woskowaną podłogę !!! Albo też - cóż to za leniwy właściciel stworzenia, siusiającego na woskowaną podłogę - który na czas nie wyprowadził stworzenia na spacer z siusianiem i teraz musi on ze dwa dni, na kolanach - szlifować, dobierać kolory i woskować     
    • Jeśli pies nasiusiał na woskowaną podłogę i zostały plamy, to niestety – żadne preparaty czyszczące nie pomogą w 100%. Mocz zwykle wnika w drewno i trwale je przebarwia, więc jedyne naprawdę skuteczne rozwiązanie to miejscowe zeszlifowanie zniszczonych desek, a następnie ich ponowne wybarwienie i zabezpieczenie. Krok po kroku:   Zabezpieczenie sąsiednich desek Oklejamy dokładnie tylko te deski, które chcemy szlifować – najlepiej wzdłuż fug, używając dobrej jakości taśmy malarskiej. Nie chodzi tu o podciekanie (bo i tak robimy to w naturalnych liniach podziału), ale o to, żeby przy odrywaniu taśmy nie zerwać starego wosku z sąsiednich desek. Słaba taśma potrafi narobić więcej szkody niż pożytku. Szlifowanie Uszkodzone miejsce szlifujemy papierem 150–180, równomiernie, aż plama zniknie i kolor drewna będzie wyrównany. Nie trzeba schodzić głęboko, tylko do momentu, gdy drewno odzyska jednolity wygląd. Dobór koloru Trzeba dobrać kolor jak najbliższy reszcie podłogi. Sprawdzają się woski dekoracyjne Osmo, bejce lub ich mieszanki. Warto robić próby na kawałku drewna tego samego gatunku, żeby nie zepsuć efektu na gotowo. Zabezpieczenie Na koniec nakładamy warstwę (lub dwie) twardego wosku olejnego Osmo – najlepiej tę samą wersję, która była użyta wcześniej na całej podłodze. Daje to trwałe, estetyczne i jednolite wykończenie. Praca może być precyzyjna i czasochłonna, ale jeśli wszystko dobrze się dobierze i wykona starannie, efekt końcowy potrafi być niemal niewidoczny.
  • Popularne tematy

×
×
  • Utwórz nowe...