Może niejasno wyraziłem się w pierwszym poście. Sprzedawca nie zaproponował nic oprócz napisania reklamacji do producenta. Producent rozpatrzył reklamacje, powołał się na PN i jej nie uwzględnił. To producent zaproponował zwrot zakupionego towaru do swojego magazynu - nie do sklepu. Ja zamawiałem w sklepie, w sklepie również zostawiałem pieniądze. Nie rozumiem dlaczego mam ponosić dodatkowe koszty z racji wysyłki ( magazyn producenta oddalony jest kilkaset kilometrów od mojego domu, a sklep około 5km).
Glazurnik /płytkarz ułożył 6 płytek i wstrzymał się od dalszej pracy.
Normy na którą powołuje się producent opisałem wcześniej. Nie bardzo rozumiem to dopuszczalne odchylenie +/- 0,5% (2mm) do wymiaru moich płytek 9,8x19,8 ?
Co do ekspozycji to nie rozumiem co ma do tego pejzaż ? Ekspozycja pokazuje co producent ma w swojej ofercie, pokazuje jak to będzie wyglądało po ułożeniu, ma pomóc dokonać wyboru.
Płytki na ekspozycji nie były ułożone na spoinie z zaleceniami producenta - w moim odczuciu szerokość zaleconej spoiny psuje efekt wizualny.