Skocz do zawartości

l'outil parfait wałek ODRADZAM TO BADZIEWIE


Recommended Posts

Napisano

Witam mój post będzie za przeproszeniem wyrzygiem więc jeśli nie chcesz czytać to cofnij stronę

 

Mam do zrobienia sufit betonowy, poziomy praktycznie idealne więc odpuszczam równanie tynkiem, kupuję megarona finisz, wałek l'outil parfait, pióro 60 i teleskop. Kładłem już wcześniej gładzie ale standardowo, kielnia taca i paca 48 kubala z zaokrąglonymi rogami. Po co poszedłem w "nowe" ? bo zaintrygowało mnie, widziałem filmy na youtube gość wkłada wałek do wiadra rachu ciachu wszystko położone jak trzeba potem piórem zatarcie i gotowe, no rewelacja, wydaje więc 4 stówki na cały zestaw teleskopów adapterów, wałków i piór i biorę się za robotę. Otwieram gładź, jest gęsta, dolewam 300ml wody, bo pod wałek trzeba trochę wodniściej, ok już lepiej, kręce mieszadłem i wsadzam to gówienko francuskie lutil parfe. No przyznaje jest w stanie sporo udźwignąć, otrzepuje wałek z gładzi i jadę po suficie, nie mam super wodnistej konsystencji, ale jest ok, irytuje jednak ze trochę pada i z sufitu i z wałka, wiadomo zaraz zacznę po tym chodzić butami, no ale jadę. Kładę 5 m2. Wiadomo finisze są zdradzieckie i lubią szybko wysychać więc wymieniam wałek na pióro na teleskopie i jedziemy z zacieraniem. Ok zatarte, ale nie jestem zadowolony, pióro nie ma dobrego docisku pierdyliard dziurek co nigdy nie zdarza mi sie przy 5mm kubali. Chwila moment bo mam tu włos z wałka, i tu też, i czekaj obok jakiś i kilka cm obok kolejny. Urwa mać nie mam czasu na takie rzeczy teraz, cały obwód dosycha a ja się bawię w kotka i myszkę. Okej wyjąłem około 25 włosów, Widze jednak, że średnio tą gładź zatarłem piórem, są miejsca, że jakby brakuje masy, okej biorę wałek raz jeszcze i dorzucam, generalnie w tym momencie widzę, że chyba mogłem zrobić jeszcze bardziej wodniste, chociaż już gładź rozrzedziłem. Od połowy wiadra znowu gęsto, dolewam wody do gładzi, NO NIE patrze pod odpowiednim kątem i tych włosów na suficie jest dużo więcej, gdybym malował nie mogłyby się tak schować jak przy gładzi, wiele z nich dosłownie wpadło w gładź i ledwo je widać, dobra wyciągam kolejne, sufit podziurawiony moimi paluchami, oczywiście to łatam, mija 30 minut od pierwszego dotknięcia wałka sufitu, już wiem, że nie zdążyłem, wyciaganie włosów i łatanie dziur po paluchach, to za dużo, właśnie obrzeża mi dosychają, nie ma to sensu. Lutil to gówno, za 2 dni jadę starą szkołą i będzie pięknie. Nie obchodzi mnie ze może po 200 m2 ten wałek nie będzie już nic gubił. I nie mówcie mi że każdy wałek gubi. Mam do malowania wałek z pluszu poliamidowanego, tkany i owszem trzeba jak każdy wałek okręcić go taśma i zerwać ale nie zostaje mi po nim nic na ścianie. Zresztą ilość zostawionych włosów przez lutila przewyższa wszystko. Dziękuje za zawaloną robotę, jutro szlifuje całość żyrafą i gruntuje, nikt mi nie odda straconego czasu. Pozdrawiam i naprawdę nie kupujcie tego gówna, natomiast samo pióro sprawdzę kiedyś ale przy gładzi franspola która jest najbardziej wodnista na rynku, moim zdaniem do takich masłowych mas nawet rozrzedzonych, nie nadaje się, nie ma to mocy jak porządna twarda paca 

 

Cały post wklejam na 3 fora, żeby ostrzec ludzi

 

Napisano

Ja kupiłem wałek pół roku temu, taśma zerwała mi kilka włosów i pierwsze pociagniecie nie były tak włosiowate jak Twoje. Mi nie zostawia aż tyle włosów. Teraz też gładzie robię i jeden włos albo dwa na 100 m2 zostawi. Jak dla mnie produkt nadaje się do użytku. I ja osobiście polecam. Może teraz lecą na masówke z produkcją, jeden z drugim ukraincem nie dodali jakiegoś składnika i wyszedl bubel.

Wysłane z mojego SM-A600FN przy użyciu Tapatalka

Napisano

Z mojego doświadczenia to powiem że każdy nowy wałek lubi gubić włosy dlatego aby to zjawisko ograniczyć przy pierwszym użytkowaniu należy wałek wymyć  w cieplej wodzie i kilka razy przejechać nim po jakieś ścianie.

Zwróćcie uwagę że "stare" wałki nie gubią włosów bo są już dotarte :) 

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się
  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Darmowy poradnik budowlany raz w tygodniu na Twój e-mail

  • Najnowsze posty

    • Olej Ochronny UV Osmo 420 to wysokiej jakości preparat przeznaczony do zewnętrznej ochrony drewna. Jego głównym zadaniem jest zabezpieczenie powierzchni drewnianych przed szkodliwym wpływem promieni UV, co zapobiega procesowi szarzenia drewna i wydłuża jego trwałość.   Zastosowanie Powierzchnie pionowe na zewnątrz: drzwi, okna, parapety, wiaty garażowe, fasady drewniane, płoty, pergole, altany. Ochrona przed promieniowaniem UV: spowalnia proces szarzenia drewna o faktor UV 12 w porównaniu z niezabezpieczonym drewnem. Jako powłoka wykończeniowa: na istniejące już powłoki pigmentowe, wydłużając czas pomiędzy koniecznymi pracami renowacyjnymi.  Właściwości Bezbarwna powłoka o jedwabistym połysku: podkreśla naturalny wygląd drewna. Mikroporowata struktura: pozwala drewnu swobodnie oddychać, redukując pęcznienie i kurczenie się drewna. Hydrofobowość: chroni powierzchnię przed wodą i brudem. Odporność na pękanie i łuszczenie: nie pęka, nie łuszczy się, ani nie odpryskuje. Łatwa aplikacja i renowacja: nie wymaga szlifowania ani gruntowania. Skład i bezpieczeństwo Na bazie naturalnych olejów roślinnych: bezpieczny dla zdrowia i środowiska. Zawiera biocydy: chroni przed atakiem pleśni, alg i grzybów. Przeznaczony do użytku zewnętrznego: ze względu na zawartość biocydów.  Aplikacja Przygotowanie powierzchni: drewno musi być czyste, suche i wolne od śladów zmrożenia (maksymalna wilgotność 20%). Narzędzia aplikacyjne: pędzel Osmo lub wałek z mikrofibry. Ilość warstw: dla skutecznej ochrony należy nałożyć 2 warstwy powłoki. Czas schnięcia: ok. 10–12 godzin w normalnych warunkach (23°C / 50% wilgotności względnej). Wydajność: 1 litr wystarcza na pokrycie ok. 18 m² przy jednej warstwie. Uwagi Efekt na białych powierzchniach: ze względu na wysoką zawartość olejów, bezbarwny Olej Ochronny UV może powodować lekkie zażółcenie na białych powierzchniach. Do wykończenia drewna barwionego na biało zaleca się użycie Lazury Olejnej do Ochrony Drewna w kolorze białym (900).  
    • Восстановление бампера автомобиля — это популярная услуга, которая позволяет вернуть заводской вид транспортного средства после небольших повреждений. Передовые технологии позволяют убрать сколы, трещины и вмятины без полной замены детали. При выборе между ремонтом или заменой бампера [url=https://telegra.ph/Remont-ili-zamena-bampera-05-22]https://telegra.ph/Remont-ili-zamena-bampera-05-22[/url] важно рассматривать уровень повреждений и экономическую рентабельность. Профессиональное восстановление включает выравнивание, грунтовку и покраску. Замена бампера требуется при критических повреждениях, когда реставрация бамперов нецелесообразен или невозможен. Стоимость восстановления варьируется от материала изделия, характера повреждений и типа автомобиля. Пластиковые элементы допускают ремонту лучше металлических, а современные композитные материалы требуют профессионального оборудования. Профессиональный ремонт продлевает срок службы детали и обеспечивает заводскую геометрию кузова. Охотно дам содействие, когда потребуется по вопросам Фольксваген поло замена заднего бампера - пишите в Telegram jje60
    • Dzięki za odp.   Mam właśnie bardzo złe przeczucie ze jak przegadam temat z radca to okaże się ze prawo to jedno a urzędy i tak mogą chcieć dokumentów.   Na ten moment nie mam nawet działki - próbuje się rozeznać ogólnie w temacie.   Ogólne informacje da się jakoś znaleźć, ale szukając detali następuje niestety zderzenie ze ścianą.
    • Odpowiedź może być tylko jedna. Metalowe! Może je zniszczyć tylko siła fizyczna. Plastyk zniszczy nawet promieniowanie słoneczne UV.
    • Muszę wymienić rynny i zastanawiam się, czy iść w te plastikowe, czy może zainwestować w metalowe? Plastikowe są tańsze, ale boję się, że słońce i mróz szybko je zniszczą. Metalowe z kolei są droższe, ale podobno niezniszczalne. Jakie macie doświadczenia z jednymi i drugimi? Które rynny są łatwiejsze w montażu i które wymagają mniej konserwacji? Chciałabym podjąć dobrą decyzję, żeby nie żałować za parę lat.
  • Popularne tematy

×
×
  • Utwórz nowe...