Skocz do zawartości

Wylewka przy drzwiach i oknie tarasowym jak to prawidłowo wykonać


marcinx00

Recommended Posts

Napisano

Witam jak prawidłowo wykonać wylewkę anhydrytową  w tych miejscach które pokazałem na fotkach czy lać bezpośrednio na to co widać czy zrobić jakiś podkład z cienkiego styropianu na tą widoczna papę ?

Czy miejsce gdzie widać styropian a następnie kawałek papy nie będzie narażone na pękniecie a może to oddzielić jakimś styropianem?

DSCN4014.thumb.JPG.8782a243db369e357710ea7618110e16.JPGDSCN4015.thumb.JPG.a955395c0bc2401265549cf37c761255.JPGDSCN4030.thumb.JPG.a53b6da7791e0118617476703ae35105.JPGDSCN4038.thumb.JPG.08676b9c6e9261f2510eb6da454482b2.JPGDSCN4024.thumb.JPG.3c9baad2c9304e0a5066623c5cc4b4a6.JPG

 

Jak w przypadku zalania przy schodach 

1111111.thumb.jpg.796d9ab25069527f7ab42f699dfffb09.jpg

 

 

I jeszcze aby nie zakładać nowego tematu  chcę zapytać o odwodnienie liniowe w garażu będzie wzdłuż bramy garażowej tu będzie też wylewka anhydrytowa zakończona około 15 cm przed odpływem styropian mam ułożony do linii drzwi czy te korytka mogą być obsadzone na tym styropianie ? czyli było by tak 

a) chudy beton 

b) Izolacja między chudziakiem a styropianem 

c) styropian 

d) wylewka z betonu 

e) obsadzone w tym betonie korytka

 

Czy lepiej wyciąć styropian i zalewać beton na izolacje chudziaka ?

Napisano

zazwyczaj taśma dawana jest w miejscach  oznaczonych na fotce kolorem czerwonym czy w moim przypadku mam dać  i tu gdzie kolor żółty na przykład odseparować to cienkim styropianem ???

2222.thumb.jpg.9582e28dbc329c4a5bea0952636da5ac.jpg

i czy na tą papę widoczna dać jakieś cienkie ocieplenie pod tą wylewkę będzie tam cienko betonu około 5 cm

Napisano

a co może się dziać że na tej czarnej papie nie będzie styropianu czyli izolacji czy będą duże straty ciepła ? niestety chudziak w zagłębieniu dlatego tak to wychodzi

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się
  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Darmowy poradnik budowlany raz w tygodniu na Twój e-mail

  • Najnowsze posty

    • Cześć,   dotarłem z rynna koszową do szczytu i mam tyle blachy ze wystarczy na 1 szanse dociecia/dogiecia. Plan jest taki żeby zrobić to tak (zdj A) U mnie to aktualnie wygląda tak (jedna z blach jeszcze nie podciagnieta do góry, zdj. B),   Mam na to 2 pomysły. Pierwszy taki jak na zdjęciu A wyzej, drugi taki zeby rozciąć wzdłuż czerwonej lini i zagiać na zielonej robiać zakład. Z tym 2 mam taki problem ze na końcu cieńcia jest jednak dziura, ktora chyba nie uda się przykryć dachówka i to ew miejsce do przecieków.  Tutaj znalazłem film na ktorym to robia    Jeśli chodzi o zdj A, to rozumiem ze trzeba przyciać/zagiąć to tak To co jeszcze nie podoba mi sie na wykonaniu ktore znlaazłem to ten moment Woda spadająca z dachówek powyzej wpada na to miejsce i ma duze szanse zeby sie przelac. Zakladam ze ten moment powinien byc inaczej rozwiazany. Wyzej podniesiony.   Jak Wy zrobiliscie to u siebie?  
    • Dziękuję za odpowiedź. "Jajogłowy", czyli kogo ma Pan na myśli - jakiś Pana znajomy praktyk z branży farbiarskiej?  Mój znajomy "jajogłowy" – profesor z politechniki z ekspertyzą w farbach – odpowiedział mi, że w Karcie charakterystyki nie wykazano żadnych substancji niebezpiecznych poza rozpuszczalnikami, które odparowują. Najpewniej wciąż odparowują ich resztki i stąd zapach.   W Karcie Technicznej czytamy, że farba: Źródło: https://msp.images.akzonobel.com/prd/dh/eplham/documents/hammerite_prosto_na_rdz__karta_techniczna.pdf    Dlatego też zdecydowałem się na tę farbę, bo instalacja w lokalach mieszkalnych prawie nigdy nie osiąga temperatury 80 °C.
    • Głupoty Aśćka prawisz, ot co. Bo to sklejka z puchu, skoro starasz się o brak przeciążeń? A w ogóle skąd te przeciążenia przychodzą Ci do głowy? Sądzisz, że to któreś piętro? Otóż raczej się mylisz. Progi wskazują, że nie. I po co Ci tam solidna hydroizolacja? Basen będzie?   I wprawdzie post deczko stęchlizną zalatuje, ale Autorowi byłbym skłonny ten keramzyt odradzać. Nieustabilizowany keramzyt (niezamknięty warstwą zmieszaną choćby z chudziakiem) będzie rypiał i skrzypiał pod płytami OSB czy innymi, aż do końca świata. Dlatego raczej styropian na wyrównanie. 
    • W przypadku tak wielowarstwowego podłogi ważne jest, aby nie przeciążać konstrukcji. Do wyrównania pod parkiet najlepiej użyć sklejki o grubości 12-15 mm, ułożonej z przesunięciem połączeń. Na przykład Kronopol lub Swiss Krono. Keramzyt drobnoziarnisty 4-10 mm nadaje się jako izolacja sypka, ale na nim trzeba położyć solidną hydroizolację.
    • Trzeba zrobić kryzowanie w instalacji. 
  • Popularne tematy

×
×
  • Utwórz nowe...