Skocz do zawartości

Historia edycji

bobiczek

bobiczek

Rozkminiłem dzisiaj trochę tej fuszerki.

Katastrofa.

Na tym tarasie po wylaniu żelbetu jest tak.

2x papa

Na to styropian (nie wiem po jakiego wuja)

Na to folia

Na folię zazbrojona wylewka

Na niej byłyl kafle, wyrównywane czymsiedało od spodu (dachówki wyciągalem.CAŁE se podkladał) i cała gama różności.

Ale tego już nie ma.

Ten niepotrzebny styropian (no bo co on izoluje?) kończy się w miejscach gdzie kończyć się nie powinien, czyli przed oknem i przed murem.

 

WIN_20180528_20_48_22_Pro.jpg

 

 

 

 

Tak wyglądają te warstwy papy, styropian, folia, wylewka.

WIN_20180528_20_47_16_Pro.jpg

 

 

Doszły pęknięcia na tej warstwie dociskowej

Tam gdzie głucho - waliłem młotem i odrywałem co odpada.

 

 

 

Teraz pytanie.

Pewnie będę musiał wyciąć ostatni pasek plytek klinkierowych, zeby to dobrze potem izolować.

Mam tam ułożyć co.

Styropian dleo ramy okiennej i do tej szpary przy murze?

A ta warstwa naprawcza - dylatować to od ściany?

Czym?

Paski styropianu? Czy jest inny sposób?

Albo wcale?

 

 

WIN_20180528_20_47_50_Pro.jpg

WIN_20180528_20_47_28_Pro.jpg

WIN_20180528_13_37_51_Pro.jpg

WIN_20180528_13_38_05_Pro.jpg

bobiczek

bobiczek

Rozkminiłem dzisiaj trochę tej fuszerki.

Katastrofa.

Na tym tarasie po wylaniu żelbetu jest tak.

2x papa

Na to styropian (nie wiem po jakiego wuja)

Na to folia

Na folię zazbrojona wylewka

Na niej byłyl kafle, wyrównywane czymsiedało od spodu (dachówki wyciągalem.CAŁE se podkladał) i cała gama różności.

Ale tego już nie ma.

Ten niepotrzebny styropian (no bo co on izoluje?) kończy się w miejscach gdzie kończyć się nie powinien, czyli przed oknem i przed murem.

 

WIN_20180528_20_48_22_Pro.jpg

 

 

 

 

Tak wyglądają te warstwy papy, styropian, folia, wylewka.

WIN_20180528_20_47_16_Pro.jpg

 

 

Doszły pęknięcia na tej warstwie dociskowej

Tam gdzie głucho - waliłem młotem i odrywałem co odpada.

 

 

WIN_20180528_20_47_28_Pro.thumb.jpg.c18b2bba33fcb9f75ef381d95ced80a1.jpg

Teraz pytanie.

Pewnie będę musiał wyciąć ostatni pasek plytek klinkierowych, zeby to dobrze potem izolować.

Mam tam ułożyć co.

Styropian dleo ramy okiennej i do tej szpary przy murze?

A ta warstwa naprawcza - dylatować to od ściany?

Czym?

Paski styropianu? Czy jest inny sposób?

Albo wcale?

 

 

WIN_20180528_20_47_50_Pro.jpg

bobiczek

bobiczek

Rozkminiłem dzisiaj trochę tej fuszerki.

Katastrofa.

Na tym tarasie po wylaniu żelbetu jest tak.

2x papa

Na to styropian (nie wiem po jakiego wuja)

Na to folia

Na folię zazbrojona wylewka

Na niej byłyl kafle, wyrównywane czymsiedało od spodu (dachówki wyciągalem.CAŁE se podkladał) i cała gama różności.

Ale tego już nie ma.

Ten niepotrzebny styropian (no bo co on izoluje?) kończy się w miejscach gdzie kończyć się nie powinien, czyli przed oknem i przed murem.

 

WIN_20180528_20_48_22_Pro.jpg

 

 

 

 

Tak wyglądają te warstwy papy, styropian, folia, wylewka.

WIN_20180528_20_47_16_Pro.jpg

 

 

Doszły pęknięcia na tej warstwie dociskowej

Tam gdzie głucho - waliłem młotem i odrywałem co odpada.

Teraz pytanie.

Pewnie będę musiał wyciąć ostatni pasek plytek klinkierowych, zeby to dobrze potem izolować.

Mam tam ułożyć co.

Styropian dleo ramy okiennej i do tej szpary przy murze?

A ta warstwa naprawcza - dylatować to od ściany?

Czym?

Paski styropianu? Czy jest inny sposób?

Albo wcale?

 

 

WIN_20180528_20_47_50_Pro.jpg

bobiczek

bobiczek

Rozkminiłem dzisiaj trochę tej fuszerki.

Katastrofa.

Na tym tarasie po wylaniu żelbetu jest tak.

2x papa

Na to styropian (nie wiem po jakiego wuja)

Na to folia

Na folię zazbrojona wylewka

Na niej byłyl kafle, wyrównywane czymsiedało od spodu (dachówki wyciągalem.CAŁE se podkladał) i cała gama różności.

Ale tego już nie ma.

Ten niepotrzebny styropian (no bo co on izoluje?) kończy się w miejscach gdzie kończyć się nie powinien, czyli przed oknem i przed murem.

 

WIN_20180528_20_48_22_Pro.jpg

WIN_20180528_20_47_50_Pro.jpg

WIN_20180528_20_47_16_Pro.jpg

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Darmowy poradnik budowlany raz w tygodniu na Twój e-mail

  • Najnowsze posty

    • Super Wam idzie Panowie! Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
    • Kolejne dni spędzamy na stawianiu konstrukcji, stempli oraz deskowaniu kolejnych pomieszczeń. Jest tego naprawdę sporo!  
    • Witam serdecznie    Potrzebuję pomocy kogoś doświadczonego.  Pomimo że byłem jako jedyny przeciwny pokrywania dachu blachą trapezowa z filcem to takie pokrycie zastosowano.  Jest to budynek garażowo-gospodarczy, wspólnoty z dachem dwuspadowym.  Firma która wymieniała poszycie postarała się żeby jak najbardziej zminimalizować wentylację dachu. Filc oczywiście nie został usunięty z żadnej strony. W części okapowej firma na murze dawała zaprawę betonowa i na tej zaprawie leży blacha. Skutkiem jest brak nawet małej szczeliny ponieważ profil blachy wypełnia beton.  W części szczytowej pod kalenicą na łączeniu dwóch połaci zastosowano taśmę dekarska uszczelniającą. Skutek wiadomo jaki.  Jedyny wlot powietrza to widoczne okienka w ścianie 10cmx40cm. Sąsiad zamontował wywietrznik wentylacyjny oraz rozciął tą taśmę w szczycie ale chyba to nic nie dało. Podczas temperatury na zewnątrz plus 2-3 stopnie filc robi się wilgotny po nocy a po południu jest poprostu mokry. Widać też krople wody na filcu.    Proszę o pomoc czy można coś w tym temacie zrobić? Czy jest szansa żeby ten dach jakoś uratować we własnym zakresie?   Będę wdzięczny za wszelkie informacje i pomoc.   
    • Standardowo, w gotowych zestawach drzwiowych, prześwit pod spodem (czyli odległość między dolną krawędzią skrzydła a podłogą) wynosi zwykle od 1 do 2 cm (10-20 mm). To umożliwia swobodne otwieranie drzwi.
    • Ja jednak wolałbym zrobić to z kostki brukowej i mieć to już  z głowy, zaoszczędziłbym, dając swoją robociznę. Materiał jest to koszt stosunkowo tani.   Koszt materiałów na taras z nasypem około 30 cm, o wymiarach 6,0 × 4,0 m, z krawężnikami betonowymi antracyt i kostką brukową Stylbruk, będzie zależał od kilku czynników, takich jak lokalne ceny materiałów, wybór konkretnego typu kostki i krawężników, a także ewentualne dodatkowe elementy. Oto szacunkowe koszty poszczególnych elementów:   Materiały na nasyp piasek około 15 do 30 zł/m³  Przy nasypie 30 cm pod powierzchnią, potrzebujesz około 7,2 m³ (6 m × 4 m × 0,3 m + schodek), co daje koszt około 360-720 zł.   Krawężniki betonowe antracyt: koszt ok.  15 do 25 zł za metr bieżący. Przy długości obwodu tarasu (2×6 + stopień = ok. 30 mb), to wydatek od 300 do 450 zł.   Kostka brukowa Stylbruk: ceny wahają się od 70 do 80 zł/m². Dla powierzchni 30 m² (6×4 m + schodek), koszt materiału to od 2100 do 2400 zł. Dodatkowe materiały: np. cement, piasek do wyrównania, folie, kity, mogą kosztować 200 do 300 złotych.   Podsumowanie szacunkowego kosztu materiałów: Element Szacunkowy koszt (zł) Nasyp 300 - 450 Krawężniki 360 - 450 Kostka brukowa 2100 - 2400 Dodatkowe materiały 200 - 300 Razem 2960 - 3600 zł   Pamiętaj, że są to orientacyjne kwoty, ze sklepu  Liroy Merlin, ceny mogą się różnić w zależności od lokalnych cen i wybranych materiałów.   
  • Popularne tematy

×
×
  • Utwórz nowe...