Skocz do zawartości

Historia edycji

zenek

zenek

13 godzin temu, elpapiotr napisał:

Od lat używam detektor SKIL 550 i nie narzekam.

Gorzej z sytuacją, gdy przewody są umieszczone stosunkowo głęboko w tynku.

Można się zawieść.

Dzięki za odpowiedź. Skil 550 biorę  pod uwagę w takim razie.

  • Ale co to znaczy "stosunkowo głeboko"? Mam przewody w rurkach plastkowych giętkich Peszla (spolszczając) - 2 - 5 cm pod licem tynku. 

Będę szedł od punktu do punktu (o gniazdka, przełącznika do puszki - itd) - ale idzie o to by jednak nie zgubić przewodu.

 

  • 2. Są też takie wykrywacze z sondą  - jeden segment nadaje sygnał, drugi odbiera - jak sądzisz - czy to rozwiązanie może być lepsze?

 

tu takie przyklady:

najpierw podobny do twego:

http://domitech.pl/product-pol-49-Bosch-GMS-120-Wykrywacz-detektor-przewodow.html

pol_pl_Bosch-GMS-120-Wykrywacz-detektor-

i takie wykrywacze na sygnal znalazłem - dość tani, ale czy dobry:

https://www.conrad.pl/p/tester-i-lokalizator-przewodow-basetech-bt-300-wt-zasieg-1-km-1010088?&utm_source=Ceneo&utm_medium=Price_comparison&utm_campaign=1010088_Ceneo&vat=true

 

image.jpg

i taki:

https://www.atel.com.pl/produkt.php?hash=04070

image_zoom.php?hash=04070&typ=zoom

ten ostatni niestety drogi - jak dla mnie i na moje osobite tylko potrzeby - ale docelowo chcialbym jednak zinwentaryzować całą instalację w domu i wszędzie mam stare tynki - a jasność tylko w dwóch pomieszczeniach. Więc w razie czego te 200 zł może opłaca się więcej dać?

Co radzicie?

 

Tu jeszcze taki jeden znalazłem niedrogi:

https://www.conrad.pl/p/multimetr-cyfrowy-voltcraft-lsg-4-z-testerem-i-lokalizatorem-kabli-400-m-100879?&utm_source=Criteo&utm_medium=Remarketing&utm_campaign=100879_Criteo&vat=true&utm_content=100879_Urządzenia+pomiarowe

zenek

zenek

13 godzin temu, elpapiotr napisał:

Od lat używam detektor SKIL 550 i nie narzekam.

Gorzej z sytuacją, gdy przewody są umieszczone stosunkowo głęboko w tynku.

Można się zawieść.

Dzięki za odpowiedź. Skil 550 biorę  pod uwagę w takim razie.

  • Ale co to znaczy "stosunkowo głeboko"? Mam przewody w rurkach plastkowych giętkich Peszla (spolszczając) - 2 - 5 cm pod licem tynku. 

Będę szedł od punktu do punktu (o gniazdka, przełącznika do puszki - itd) - ale idzie o to by jednak nie zgubić przewodu.

 

  • 2. Są też takie wykrywacze z sondą  - jeden segment nadaje sygnał, drugi odbiera - jak sądzisz - czy to rozwiązanie może być lepsze?

 

tu takie przyklady:

najpierw podobny do twego:

http://domitech.pl/product-pol-49-Bosch-GMS-120-Wykrywacz-detektor-przewodow.html

pol_pl_Bosch-GMS-120-Wykrywacz-detektor-

i takie wykrywacze na sygnal znalazłem - dość tani, ale czy dobry:

https://www.conrad.pl/p/tester-i-lokalizator-przewodow-basetech-bt-300-wt-zasieg-1-km-1010088?&utm_source=Ceneo&utm_medium=Price_comparison&utm_campaign=1010088_Ceneo&vat=true

 

image.jpg

i taki:

https://www.atel.com.pl/produkt.php?hash=04070

image_zoom.php?hash=04070&typ=zoom

ten ostatni niestety drogi - jak dla mnie i na moje osobite tylko potrzeby - ale docelowo chcialbym jednak zinwentaryzować całą instalację w domu i wszędzie mam stare tynki - a jasność tylko w dwóch pomieszczeniach. Więc w razie czego te 200 zł może opłaca się więcej dać?

Co radzicie?

zenek

zenek

12 godzin temu, elpapiotr napisał:

Od lat używam detektor SKIL 550 i nie narzekam.

Gorzej z sytuacją, gdy przewody są umieszczone stosunkowo głęboko w tynku.

Można się zawieść.

Dzięki za odpowiedź. Skil 550 biorę  pod uwagę w takim razie.

  • Ale co to znaczy "stosunkowo głeboko"? Mam przewody w rurkach plastkowych giętkich Peszla (spolszczając) - 2 - 5 cm pod licem tynku. 

Będę szedł od punktu do punktu (o gniazdka, przełącznika do puszki - itd) - ale idzie o to by jednak nie zgubić przewodu.

 

  • 2. Są też takie wykrywacze z sondą  - jeden segment nadaje sygnał, drugi odbiera - jak sądzisz - czy to roawiązanie może być lepsze?

tu takie przyklady:

najpierw podobny do twego:

http://domitech.pl/product-pol-49-Bosch-GMS-120-Wykrywacz-detektor-przewodow.html

pol_pl_Bosch-GMS-120-Wykrywacz-detektor-

i takie wykrywacze na sygnal znalazłem:

https://www.conrad.pl/p/tester-i-lokalizator-przewodow-basetech-bt-300-wt-zasieg-1-km-1010088?&utm_source=Ceneo&utm_medium=Price_comparison&utm_campaign=1010088_Ceneo&vat=true

 

image.jpg

i taki:

https://www.atel.com.pl/produkt.php?hash=04070

image_zoom.php?hash=04070&typ=zoom

ten ostatni niestety drogi - jak dla mnie i na moje osobite tylko potrzeby - ale docelowo chcialbym jednak zinwentaryzować całą instalację w domu i wszędzie mam stare tynki - a jasność tylko w dwóch pomieszczeniach. Więc w razie czego te 200 zł może opłaca się więcej dać?

Co radzisz?

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Darmowy poradnik budowlany raz w tygodniu na Twój e-mail

  • Najnowsze posty

    • Jeżeli jest tam papa w ścianie to masa KMB też może być.   Mas KMB nie można kleić na mokro, przed nałożeniem wymagają czystego i suchego podłoża, dla ATK 812 nie ma to znaczenia.    
    • Cześć, potrzebuję pomocy z bardzo niskimi przepływami na ogrzewaniu podłogowym.   1. Opis instalacji Podłogówka na całym parterze ~75 m² 9 pętli na jednym rozdzielaczu (bez mieszacza, zasilanie bezpośrednio z kotła) Kocioł: Immergas Victrix Zeus 25 Zawory kulowe na zasilaniu i powrocie rozdzielacza – w pełni otwarte   2. Objawy Przepływ całkowity pokazywany przez kocioł to tylko 08 (parametr d1.4 - lh/100) Kiedy wszystkie pętle są odkręcone „na maksa”, przepływ NIE przekracza 09 (d1.4) Suma przepływów z rotametrów ~ 9 l/min Podłoga ogólnie chłodna, nawet po długim grzaniu Kocioł przy zadanej 30°C dochodzi do ~34°C i grzeje bardzo długo (ponad godzinę), jakby nie miał odbioru ciepła Najsłabiej grzeje pętla biura (najdalsza pętla), mimo pełnego otwarcia Skręcenie innych pętli prawie nic nie daje (bo przepływ globalny jest wąskim gardłem)   3. Co zostało sprawdzone Zawory kulowe przy rozdzielaczu — na 100% w pełni otwarte Brak filtrów siatkowych przy rozdzielaczu Kocioł nie ma filtra CO wbudowanego (sprawdzone w schemacie) Rotametry działają, pływaki nie drżą Odpowietrzniki automatyczne odkręcone   4. Pytanie do forum Co jeszcze mogę sprawdzić, aby przywrócić prawidłowy przepływ (1,5–2,5 m³/h)? Szczególnie zależy mi na opinii: czy sama pompa w kotle może być za słaba / zapowietrzona, czy mój rozdzielacz jest poprawnie odpowietrzony, czy powinienem mieć dodatkową pompę obiegową na rozdzielaczu, czy widzicie coś na zdjęciach, co mogłoby ograniczać przepływ. Z góry dziękuję za każdą podpowiedź.
    • Kołek do betonu to, co naklejone  to cię nie interesuje. Kołek ramowy o średnicy min. 10 mm i odpowiednio dobranej długości, takich jak  Fischer SXRL FUS lub Klimas KPR-FAST K.   Np. Fischer DuoXpand 10x120 FUS 
    • Obecnie, poszukując wydajnych rozwiązań energetycznych, wiele osób zwraca uwagę na panele słoneczne. W stolicy Małopolski, by dowiedzieć się więcej o korzyściach płynących z inwestycji w energię odnawialną, warto odwiedzić stronę [url=https://skomat.pl/fotowoltaika/]fotowoltaika Kraków[/url]. Instalacje te cieszą się rosnącym zainteresowaniem zarówno wśród właścicieli domów jednorodzinnych, jak i przedsiębiorstw. Decydując się na montaż, inwestorzy przyczyniają się do redukcji emisji dwutlenku węgla i uniezależniają się od rosnących cen prądu. Nowoczesne technologie pozwalają na efektywną produkcję energii elektrycznej, a fachowcy zapewniają profesjonalne doradztwo i realizację projektu, dostosowując system do indywidualnych potrzeb. Długoterminowe oszczędności i dotacje stanowią silną zachętę do podjęcia tego ekologicznego kroku.
    • Napiszę Ci tak. Też miałem problem w domu na wsi, chciałem powiesić szafkę w łazience, a tam mam drewniane ściany i otwór wyszedł mi pomiędzy belkami. W mchu i paprociach (takie uszczelnienie pomiędzy belkami). Oczywiście, wcześniej jest płyta g/k i na niej glazura. Pojechałem z problemem do "Mrówki" i tam  gosciu pokazał mi praktycznie zwyczajne kołki fi 10, dość krótkie, chyba 60 mm. I zaręczył, że szafka nie spadnie. Będzie się trzymać na glazurze przyklejonej do płyty g/k. No i się trzyma! Na razie trzy lata minęły.  Płyta g/k mocowana jest do ściany drewnianej na placki klejowe, z tym że w miejscu placków w drewno wbijane były gwoździe tak, aby klej ich się trzymał. 
  • Popularne tematy

×
×
  • Utwórz nowe...