Skocz do zawartości

posadzka krucha dziwna prosze o pomoc


Recommended Posts

Napisano
Witam 3dni temu wylalem posadzkę no taka w altanie na 2 razy
Może tak jeden kawałek wylalem w sobotę a następny w wtorek bywając na dzialce zraszalem posadzkę
A teraz co nieco o posadzce :
Wiec tak grunt byl utwardzony
Wylewka to 1:3 piach 0-4mm
Zacieralem ja na gladko bez żadnych podsypek
Poprostu jak troche zwiozala to ja paca metalowa przelecialem

A teraz problem

Posadzkę mogę zarysować obojętnie jakim narzędziem i wydlupac dziurę proszę o porady co zrobić aby byla mocniejsza
Napisano
Cytat

Witam 3dni temu wylalem posadzkę no taka w altanie na 2 razy

Posadzkę mogę zarysować obojętnie jakim narzędziem i wydlupac dziurę proszę o porady co zrobić aby byla mocniejsza


Poczekaj jeszcze tydzień albo dwa a problem sam zniknie.
Napisano
Cytat

Chodzic normal is po niej moge ? I czy gruntem zwyklym moge to przejechac


Normal to będzie jak zaczniesz pisać poprawnie, bo jakąś chińszczyznę odprawiasz.
Gruntem możesz, ale poczekaj aż ona wyschnie.
Napisano
Cytat

Sorry panowie ale wypełniałem temat na telefonie wiec te bledy przez słownik
Dziękuję wszystkim za pomoc ,czekam co dalej sie potoczy z posadzka


Nie zaszkodzi jak od czasu do czasu polejesz ja woda aby nie popękała.
  • 2 tygodnie temu...
Napisano
Witam tak jak pisaliście posadzka stwardniala
Mam jeszcze jedno pytanie
Musze wylać drugą posadzkę o wymiarach 330cmx200cm i wysokość 8cm wylać to musze na gruz betonowy nie ceglany
I mam pytania

Czy np mogę posypać najpierw ten gruz piachem aby lepiej sie stąpalo w trakcie betonowania
Ostatnim razem beton ściągałem po rurkach ale ktos ukradl mi z działki i nie mam juz chce zastosowac od miotly trzonek mam 2sztyuki o tej samej grubości i dlugosci
Co o tym myślicie może macie inne pomysły?
Gość mhtyl
Napisano
Ta posadzka gdzie ma być wylewana? To pomieszczenie ma jakieś murki skrajne?
Gość mhtyl
Napisano
Cytat

Wylewka na dzialce z jednej strony jest taki wysoki murek a z drugiej strony sciana ale 30cm od ściany musze zrobic spadek do ściany


To zamiast tych kijów od szczotek daj deski na wysoki kant. Ułóż je z odpowiednim spadem, zalej betonem , zaciągniesz to po całości łatą zrobioną np z deski odpowiedniej szerokości, a po stwardnieniu betonu deski wyciągasz, a szczeliny po deskach zacierasz betonem i gitara icon_smile.gif
Napisano
Właśnie tak zrobiłem dzieki wszystko fajnie wygląda betonuje powoli
A pytanie do ciebie może znasz jakis fajny sposób by ja zatrzeć tak fest na gladko
Bo ja robiłem tak:
Najpierw paca styropianowa okrężne ruchy a na końcu przejechałem paca metalowa ruchy jak bym kladl klej na styropian
Gość mhtyl
Napisano
Cytat

Właśnie tak zrobiłem dzieki wszystko fajnie wygląda betonuje powoli
A pytanie do ciebie może znasz jakis fajny sposób by ja zatrzeć tak fest na gladko
Bo ja robiłem tak:
Najpierw paca styropianowa okrężne ruchy a na końcu przejechałem paca metalowa ruchy jak bym kladl klej na styropian


Ja nie robiłem ale słyszałem jak kolega opowiadał, że przy zacieraniu posypywał suchym, betonem i zacierał spryskując od czasu do czasu wodą. Podobno wyszła mu posadzka jak "szkło".
Napisano
Cytat

Właśnie tak zrobiłem dzieki wszystko fajnie wygląda betonuje powoli
A pytanie do ciebie może znasz jakis fajny sposób by ja zatrzeć tak fest na gladko
Bo ja robiłem tak:
Najpierw paca styropianowa okrężne ruchy a na końcu przejechałem paca metalowa ruchy jak bym kladl klej na styropian




wrzuć jakieś foty

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się
  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Darmowy poradnik budowlany raz w tygodniu na Twój e-mail

  • Najnowsze posty

    • Witam Mam problem spowodowany brakiem uzyskania pozwolenia na budowę przez to że droga prowadząca do działki (wewnętrzna , prywatna ) ma 3.5 metra szerokości a nie 5 m , dodam że moja działka i dwie przed moja są jedyne nie zabudowane licząc od wjazdu z drogi publicznej na drogę wewnętrzną a dalej za moją działka jest około 6-7 domów.  I jak to działa że tamte domy dostały pozwolenie a ja nie dostałem i działka przed moją również nie dostała pozwolenia  bo rozmawiałem z sąsiadem.   Czy oprócz służebności jest jakaś inna szansa odwołania się i sensowna argumentacja tego przypadku ? Ktoś może miał podobną sytuację w ostatnim czasie ?    
    • No i tym samym zwiększyć śliskość nawierzchni    
    • Jak fugę wykorzystałbym rzadki beton. Jak trochę przyschnie, zamieść całość a po całkowity wyschnięciu fug, przeczyścić kamienie wodą, można czymś zaimpregnować (pod warunkiem, że kamienie się ładnie doczyszczą)
    • Instrukcja olejowania nowego tarasu drewnianego z zastosowaniem produktów Osmo   Aby zapewnić trwałość, odporność na warunki atmosferyczne oraz estetyczny wygląd tarasu, niezbędne jest odpowiednie zabezpieczenie drewna jeszcze przed montażem. Poniżej przedstawiamy sprawdzony sposób pracy z wykorzystaniem renomowanych produktów marki Osmo. 1. Gruntowanie – Osmo WR Aqua 4001 Wszystkie elementy drewniane – deski tarasowe i legary – gruntujemy preparatem WR Aqua 4001. Grunt aplikujemy z każdej strony, zwracając szczególną uwagę na krawędzie oraz spód desek. Po nałożeniu preparatu drewno musi schnąć przez minimum 24 godziny w suchym, przewiewnym miejscu. 2. Pierwsza warstwa Oleju Tarasowego Osmo – przed montażem Po wyschnięciu gruntu nakładamy pierwszą warstwę Oleju Tarasowego Osmo. Olej nanosimy: Z obu stron desek tarasowych (góra i dół), Na wszystkie powierzchnie legarów. Dzięki temu drewno jest zabezpieczone zarówno od strony ekspozycji, jak i od strony gruntu/wilgoci. 3. Montaż tarasu Po całkowitym wyschnięciu oleju deski i legary montujemy zgodnie z zasadami sztuki budowlanej. Prace należy prowadzić w suchych warunkach pogodowych. 4. Druga warstwa Oleju Tarasowego Osmo – po montażu Po zamontowaniu desek, na ich widoczną (górną) stronę nakładamy drugą warstwę Oleju Tarasowego Osmo. Zapewnia to pełną ochronę przed działaniem promieni UV, deszczem i śniegiem oraz nadaje drewnu piękne, naturalne wykończenie. 5. Zabezpieczenie końcówek desek – Osmo 5735 Impregnat do czoła deski Na zakończenie każdą czołówkę (końcówkę) deski zabezpieczamy specjalnym impregnatem Osmo 5735. Zapobiega to nadmiernemu wnikaniu wilgoci przez czoła, co jest szczególnie ważne, ponieważ właśnie tam drewno najbardziej chłonie wodę i jest narażone na pękanie.   Dodatkowe wskazówki: Drewno przed impregnacją i olejowaniem powinno mieć wilgotność poniżej 20%. Idealne warunki pracy: temperatura od +10°C do +30°C, brak opadów i wysoka wilgotność względna powietrza. Do aplikacji zaleca się używać pędzla do drewna, wałka lub specjalnych akcesoriów Osmo.  
    • Dzięki za podpowiedź. Osobiście, skupiam się na lepszych parametrach (choć tu różnica w nich jest niewielka) bo będę potrzebował ich później do świadectwa energetycznego przy wniosku o dofinansowanie pompy ciepła. Z trudnościami w układaniu jakoś sobie spróbuję poradzić.   Szukając jakiegoś "haczyka", myślałem właśnie o parametrach nie podanych w opisie ale skoro ich nie podali, to raczej są mniej istotne i do pełnej oceny tych produktów pozostaje tu pewnie to, co opisałeś, czyli wygoda w układaniu, rozwarstwianie, pylenie, itp. W międzyczasie spróbowałem porównać wełnę szklaną "piano", czyli tą którą używałem dotychczas, z "KT37", czyli jedną z tych, które chcę dokupić i wydają się jednakowe. Jedyna różnica poza długością w rolce i ceną to ta, że sprzedawane są w dwóch innych marketach budowlanych pod różną nazwą.   Podsumowując, jeśli nie ma zbyt dużych różnic między "Uni-matą 38" a "KT 37", to zamówię tą "KT 37". Jest tańsza za metr kw., delikatnie cieplejsza i ma takie same właściwości, jak "Isover Piano", którego używałem dotychczas.      
  • Popularne tematy

×
×
  • Utwórz nowe...